關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 ??????
樓主: yoballma
go

?????? [複製鏈接]

Rank: 4


554
741#
發表於 06-10-10 16:07 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

2000,

我收到隻vcd啦   

我比咗隻vcd頴琳啦

頴琳今日好整齊, 不過反應好慢, 係唔係好累呀?
露 絲 :-)

Rank: 3Rank: 3


210
742#
發表於 06-10-10 16:28 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

露絲,
頴琳早兩日整傷下巴,帶佢睇完醫生重逢咗幾針,醫生比咗d止痛藥我,話唔痛可以唔使食,佢食過一次之後就無食過,可能佢覺得痛,唔舒服。

Rank: 3Rank: 3


210
743#
發表於 06-10-10 16:34 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

B珠Mummy,ilovelinlin,

ok,我燒好再給你們

ilovelinlin,
我可以怎樣給你?

Rank: 4


588
744#
發表於 06-10-10 16:45 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

2000,

要逢咗幾針    小心 d 呀, 祝妳女女快 d 好番 !

Matthew 媽咪

2000 寫道:
露絲,
頴琳早兩日整傷下巴,帶佢睇完醫生重逢咗幾針,醫生比咗d止痛藥我,話唔痛可以唔使食,佢食過一次之後就無食過,可能佢覺得痛,唔舒服。

Rank: 3Rank: 3


313
745#
發表於 06-10-10 16:46 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

2000,

唔該哂你! 請問要燒幾多隻碟? 我叫仔仔交

Rank: 4


588
746#
發表於 06-10-10 16:50 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

露絲

真係唔該晒妳呀 !  

Rank: 4


554
747#
發表於 06-10-10 17:22 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

yoballma,       

綽琳今日一邊食一邊聊天,食咗好小ja.        
露 絲 :-)

Rank: 4


554
748#
發表於 06-10-10 17:40 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

2000,

wor.....點解會整到架? 要小心處理...會唔會有"啦"呀? 希望你女女快d好返啦..(要介口)

明天我把2+5隻vcd你先,  跟住all mami 比vcd吉碟你, 由你燒碟, ok唔ok呀?

今日隻碟我搵人燒架...我部燒碟機燒咗都read唔到, 所以要找你燒...

我想要e-book呀!!  唔該曬     
露 絲 :-)

Rank: 4


554
749#
發表於 06-10-10 17:52 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Matthew_媽咪,

d VCD是在惠康買的, 不過我YESTERDAY想再買多幾隻都無, 好好睇         

不如我比你COPY呀?  我部機燒咗都READ唔到..  
Matthew_媽咪 寫道:
露絲,

我都想要呀 ! 唔知妳方唔方便, 我自己 or 我俾 d 吉碟妳都 ok 架 ! 想問下, 呢 d VCD 妳係邊度買架 ?

Matthew 媽咪


我有好孩子<<德育成長路>>1及2 , 中國發明多面體<<5隻>>,  你想要嗎?   [quote]
2000 寫道:
今天學校派了中、英文科的cd了,我還有英文書的e-book電子書,你們有無需要.........呢,我可以幫你們

Matthew_媽咪,
我明天給你吧
[/quote][/quote]
露 絲 :-)

Rank: 4


554
750#
發表於 06-10-10 18:00 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

B珠Mummy,

OK....
B珠Mummy 寫道:
露絲,

我都想要呀!  唔該哂!

[quote]
露絲 寫道:
2000,

我都想要呀....

我有好孩子<<德育成長路>>1及2 , 中國發明多面體<<5隻>>,  你想要嗎?   [quote]
  
露 絲 :-)

Rank: 4


588
751#
發表於 06-10-10 18:10 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Rank: 4


554
752#
發表於 06-10-10 18:43 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Matthew_媽咪,

暫時要COPY比.....

1) B珠MUMMY
2) MATTHEW
3) 2000
Matthew_媽咪 寫道:
露絲,

冇問題, 妳俾我燒俾其她媽咪 or 我俾 d 吉碟 2000 燒都冇問題, 妳 confirm 左話俾我喇 !

Matthew 媽咪
露 絲 :-)

Rank: 4


554
753#
發表於 06-10-10 18:49 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

All Mami,

Are you ready the 吉 VCD?   Let's send 8pcs of 吉 VCD to Matthew_媽咪.

If you need the <<JAY JAY>>  vcd also, please send 1 pc of 吉 VCD to Matthew_媽咪.

Thanks.
露 絲 :-)

Rank: 4


588
754#
發表於 06-10-10 18:56 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

No problem ! 包係我身上喇 !    

Rank: 3Rank: 3


210
755#
發表於 06-10-10 20:37 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

露絲,
我個女食飯坐唔定,郁郁下就成個人"拍"一聲就趺左地上,下巴先落地,起身重話唔痛,比佢"客死"
我諗之後都會有"啦",希望唔覺眼。

d碟邊個燒,我都無所謂,你鍾意啦。

Rank: 3Rank: 3


210
756#
發表於 06-10-10 20:39 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

[quote]
B珠Mummy 寫道:
2000,

唔該哂你! 請問要燒幾多隻碟? 我叫仔仔交

Rank: 5Rank: 5


1256
757#
發表於 06-10-10 21:08 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

2000,
我都在think 怎樣給cd 的問題.是否你們都是1B,沒有1C?請問你們搭幾號校車?
2000,你有沒有提議.
謝謝!
ilovelinlin
2000 寫道:
B珠Mummy,ilovelinlin,

ok,我燒好再給你們

ilovelinlin,
我可以怎樣給你?

Rank: 4


554
758#
發表於 06-10-10 21:10 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

del
露 絲 :-)

Rank: 4


554
759#
發表於 06-10-10 21:11 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

可交比我, 我交比1c你仔仔...
露 絲 :-)

Rank: 4


554
760#
發表於 06-10-10 21:12 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

可交比我, 我交比1c你仔仔...
ilovelinlin 寫道:
2000,
我都在think 怎樣給cd 的問題.是否你們都是1B,沒有1C?請問你們搭幾號校車?
2000,你有沒有提議.
謝謝!
ilovelinlin
[quote]
2000 寫道:
B珠Mummy,ilovelinlin,

ok,我燒好再給你們

ilovelinlin,
我可以怎樣給你?
[/quote]
露 絲 :-)
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖