關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 有無14網區的媽咪入來分享下
樓主: ckckcktina
go

有無14網區的媽咪入來分享下 [複製鏈接]


909
741#
發表於 06-5-2 14:31 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 5Rank: 5


2238
742#
發表於 06-5-2 15:01 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

emiluihk, anna,

咦, 無上來一陣, 你地已經講到夏天la....       真係羨慕你地啊, 一個去beach, 一個去玩滑板, 難為我尋日搭左around 9 hrs火車啊, 好鬼死辛苦啊, 返去拜山果陣, 又搭唔到taxi, 又差d搵唔到個墳, 宜家大陸d taxi真富貴囉, 佢地話拜山條路太遠,唔去喎, 激死....     原本call晒taxi響樓下等, 上左車之後講佢聽要去公墓度, 佢又話唔去, 真係俾佢吹脹啊..     之後維有搭巴士去囉, 跟住好彩有個親戚突然得閒先車我地上山, but上左山之後仲死, 又要行餐死, 阿女又行唔郁, 要我背住佢又上山又落山, 搞到我都差d仆死啊...  :tongue: 之後仲搞笑, 因為d草生得勁得制, 遮住左條路, 要搵左好耐先搵到啊. 不過都算完成任務, 因為今次返鄉下主要目的都係去拜山jei... 都無出街玩過..       我諗以後有排我都唔返囉.. 唔好意思要你地聽我呻添...   

Rank: 5Rank: 5


2238
743#
發表於 06-5-2 15:04 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

emiluihk

長州有咩會睇啊. your mean飄色嗎? 你唔驚多人啊, 阿女頂唔頂得順架?


emiluihk 寫道:
嚟緊5號我地入長洲睇出會,又係乾晒~~~哈哈哈~~~


          

Rank: 5Rank: 5


2238
744#
發表於 06-5-2 15:06 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

dennisivy2002

唔使客氣啦. 大家交流下心德jei... 下次你有d咩好野, 記得來分享下囉...      
dennisivy2002 寫道:
ckckcktina,

thank you so much!  [quote]
[/quote]

Rank: 5Rank: 5


2238
745#
發表於 06-5-2 15:08 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

emiluihk,

check pm.

Rank: 5Rank: 5


1245
746#
發表於 06-5-2 15:14 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

ckckcktina,

        哈哈哈 ... 你今次幾經歷都幾攪笑喎,我相信都幾辛苦
吓,咁你係咪帶晒兩個女去呀? 呢幾日都好晒喎 ...

係喇,可唔可以話比我知嗰個web site 呀,等我上去睇吓先...

            係呀我係去睇出會同飄色有唔同,出會只係
d村民唔知舞住隻唔知乜係條街到行一個圈啫,飄色就要06/05先有得睇,不過我地唔睇lor 真係會好多人架...怕怕
舊年買咗d平安包,幾好味所以今年再去買過之麻... 哈哈哈...
其實我係傻架,山長水遠入去買包,除咗個包印咗d字之外,
同其他steam既包無乜分別 ...      
[img align=right]http://home.so-net.net.tw/pennywu6699/images/19text/A10-024.gif[/img]

Rank: 5Rank: 5


2238
747#
發表於 06-5-2 15:33 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

emiluihk,

係呀, 今次大陸個trip真係又累又辛苦啊, 我only帶大女去ja. 2個女一齊去 ~ 我搞唔掂架... 怕怕架...      

我唔識整就咁可以click上去個web啊, 你要出去打多次個website先上到架.

www.cmt.org.hk

有咩唔明再問我啦.

Rank: 5Rank: 5


2769
748#
發表於 06-5-2 15:38 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

emiluihk
使咩山長水遠去到長洲,係中環IFCII隔離咪起左個迷你包山,已有埋印咗d字既包賣
emiluihk 寫道:
ckckcktina,

        哈哈哈 ... 你今次幾經歷都幾攪笑喎,我相信都幾辛苦
吓,咁你係咪帶晒兩個女去呀? 呢幾日都好晒喎 ...

係喇,可唔可以話比我知嗰個web site 呀,等我上去睇吓先...

            係呀我係去睇出會同飄色有唔同,出會只係
d村民唔知舞住隻唔知乜係條街到行一個圈啫,飄色就要06/05先有得睇,不過我地唔睇lor 真係會好多人架...怕怕
舊年買咗d平安包,幾好味所以今年再去買過之麻... 哈哈哈...
其實我係傻架,山長水遠入去買包,除咗個包印咗d字之外,
同其他steam既包無乜分別 ...      

Rank: 5Rank: 5


2238
749#
發表於 06-5-2 15:45 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

anna,  

你得閒啦... 係咩.... 咁響ifc邊樹啊, 近海皮定係響環球果邊架? 等我今個weekend帶阿女去見識下先. 高唔高架..    

Rank: 5Rank: 5


2238
750#
發表於 06-5-2 15:46 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

唔知點解, 我一個message會sent2次呢? 唔通bk又short左?  

Rank: 5Rank: 5


2769
751#
發表於 06-5-2 15:56 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

ckckcktina
睇你返鄉下拜山都好辛苦,曾經好細試過,怕怕
個包山應該響近碼頭,好似有埋個大佛睇

Rank: 5Rank: 5


2238
752#
發表於 06-5-2 16:06 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

anna,

係呀, 我就覺得想死, but阿女就覺得幾好玩喎...     真係無佢修啊.

Rank: 5Rank: 5


1245
753#
發表於 06-5-2 16:10 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

ckckcktina,


         THX a lot ~~~~
[img align=right]http://home.so-net.net.tw/pennywu6699/images/19text/A10-024.gif[/img]

Rank: 5Rank: 5


1245
754#
發表於 06-5-2 16:14 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

哈哈哈~~~
佢梗係好玩la , 有人背上山落山,我都想玩呀...

係~~~ 咁攪笑,又好似真係save好多喎,at least 都save
咗ship cost先la,不過,我估我相公都會堅持要入去,可能因
爲個氣氛既問題,佢真係好頑固架 ...
[img align=right]http://home.so-net.net.tw/pennywu6699/images/19text/A10-024.gif[/img]

Rank: 5Rank: 5


2238
755#
發表於 06-5-2 16:31 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

emiluihk,

你就好啦. 你老公起碼放假都會搵d節目去搞, 我老公only識sleep, 飲茶之後又返屋企, 悶死啊, 叫佢去街, 佢話有咩好去喎, 又多人空氣又唔好.... 真係俾佢激死啊...     所以好多時放假我地都係stay響屋企. 一屋悶人.... 不過if阿女叫佢去搵表弟, 佢又會車佢去喎, (表弟住響奧海城)...  :tongue:

Rank: 5Rank: 5


1245
756#
發表於 06-5-2 16:47 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

ckckcktina,

      哈哈哈... 我相公同你相公剛好相反喎,唔知係咪屋企有
野咬佢咁,一瞓醒就想出街架喇,如果唔係有節目,佢就會晨
咁早過咗佢啊媽到(我最憎,已經晚晚過去食飯,連SUN都要對
住,我真係想死,過到去又無野做,得個坐" i "吓都唔好意思,
就算無街去,我都會同啊女去公園),反而有時我想留係屋企
同個女玩吓玩具,睇吓電視多過出街... 唉... 呢D就叫有又煩無又煩了。
[img align=right]http://home.so-net.net.tw/pennywu6699/images/19text/A10-024.gif[/img]

Rank: 5Rank: 5


2238
757#
發表於 06-5-2 17:03 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

emiluihk,

咦....   好少老公會好似你老公咁喎, 通常個仔娶左老婆之後都係同外家飲茶吃飯多過同佢自己屋企架, 好多阿媽都諗住弟時個仔係人地架啦, but你老公就相反, 係你奶奶多左你個半邊女喎, 你老公好CHI家喎.... (佢自己娘家)       

Rank: 5Rank: 5


2769
758#
發表於 06-5-2 17:08 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

emiluihk,ckckcktina
其實我都試過晒你地既階段,有段時期一家人每個星期日一定去街,有段時期一家人每個星期日成日留係屋企,而家各有各需要阿仔話要打電腦唔出街,阿囡話留屋企睇電視唔出街,個老公話要去釣魚出左街,而我留係屋企做賓賓 有時都會一家人會去郊外

Rank: 5Rank: 5


2238
759#
發表於 06-5-2 17:19 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

anna,

哦..... 原來個個都有d咁既經歷. but有時真係想搵老公一齊去浪漫下, but佢又唔臭米氣, 所以有時都好猛佢架.   

Rank: 5Rank: 5


1245
760#
發表於 06-5-2 17:25 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

anna_gigi ,ckckcktina,

     哈哈哈... 係呀係呀,囡囡大咗到時就無人陪我架喇。
可能因為我啊媽住得好遠既關係,加上我相公同我啊媽
唔多啱傾架,所以我都費費叫佢番去,費事激親媽咪麻...
[img align=right]http://home.so-net.net.tw/pennywu6699/images/19text/A10-024.gif[/img]
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖