關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 幼校討論 TKO Deborah (Part 2)
樓主: hinhinmom
go

TKO Deborah (Part 2) [複製鏈接]

Rank: 3Rank: 3


408
741#
發表於 05-10-26 12:00 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

Jaisy,

My son is studying in NCC why about your kid?  My son like to do homwork too.  
家曦仔Nelson
http://image.baby-kingdom.com/images1/bb8.gif

Rank: 3Rank: 3


358
742#
發表於 05-10-26 13:32 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

jaisy,

你好, 我囡囡都係讀n班miss lau 教, 你囡呢?

有功課嗎?係主流定國際???

Rank: 5Rank: 5


2564
743#
發表於 05-10-26 14:25 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

kaheiboy, vibianyeung
hi, 我個囡係NCB 主流班Ms Wong 做班主住, 佢都好nice
剛開始佢都好鍾意做功課, 但遲d就唔知呀. 驚越來越多

pinkpink888
vanna 話好掛住mei EE, 話要用隻spider 嚇你.

Rank: 5Rank: 5


3381
744#
發表於 05-10-26 21:01 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

dear all,
我hinhin讀NC時都好鍾意做功課架, 宜家上到LK就.........
唔知係唔係寫得太多呢...   

宜家Ms lau 教NC呀?? 以前hinhin讀PG時係佢教, 佢好好架~~   

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


6598
745#
發表於 05-10-27 00:30 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

>fifi,
今晚我咪話玩"煮飯仔"既, 點知買哂野返去, 唸住拿拿臨煮左飯先, 點知打開個"米缸", 發現係.......無米既!      睇黎我屋企d"谷牛", 都會餓死呀~   

聽日你記得去智趣樂睇睇呀, 原來deadline係星期五(28號)呀, 我頭先去左拎"章程", 原來已有小小唔同左, 我決定報"phonics", 畫班未定, 聽日打電話問下先~

>hinhinmom,
你有無打電話去學校問下"創意無限FUN"呀? 31號deadline呀, 名額40個, 人多要抽籤, 因為係免費架, 星期六既9:00~10:30, 都係做下手工藝, DIY美食及創意活動, 不如, 我聽日fax比你睇下啦~

你決定報邊班畫班, 記得話我知喎, 等我考慮下麻~   

Rank: 3Rank: 3


408
746#
發表於 05-10-27 10:07 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

Jaisy,

我仔仔都係主流班Ms Wong做班主任(不過佢好似冇表情我叫佢早晨都好吾願意同我打招呼,但打電話比我講仔仔上堂情況又好似好好咁, 都吾知佢點.)Ms Wendy教英文. 不過直到依家都冇外籍老師上堂, 吾知係吾係主流班冇外籍老師上堂?
上次冇意中打電話問校車時, 有個主任(好似劉主任)同我點教小朋友講左成半個鍾, 好詳細我知佢冇教仔仔但佢都可以清楚形容仔仔, 真係好PROFESSIONAL

請問仔仔下年升班應該係K1定K2? 我都好CONFUSE

     
家曦仔Nelson
http://image.baby-kingdom.com/images1/bb8.gif

Rank: 5Rank: 5


3909
747#
發表於 05-10-27 11:49 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

wing530,

我仲話你尋日o甘好興致玩‘煮飯仔’,點知都係......      你有幾耐無睇過屋企個"米缸"啊 :tongue:  :tongue:  :tongue:  :tongue:

今日湊o左Stephanie去跳舞,我就會去智趣樂儸章程睇下,我都係考慮畫畫同phonics,11月學校畫班就上完,我想返Vicky姐姐度,Stephanie都好鐘意畫畫,尋日學校馬老師話侷畫得‘青見’,要貼堂,侷唔知幾興奮      phonics我想睇下細節,唔知同學校學的同唔同??     

28號deadline啊?放心,你知我啦,即時決定到啦,可惜Stephanie唔可以同Anson一起返畫班啦     

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


6598
748#
發表於 05-10-27 13:23 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

fifi,

係囉, 攪到昨晚又係食"公仔麵"!     我都唔記得幾時煮過飯lu, 我估最起碼既, 應該上星期掛~  

畫班11月應該撞唔到喇, 不過, 12月有2堂應該撞到既, 因為小童軍果度, 12月只上一個星期2, 一個係星期6, 其餘既, 我搵星期6, 因為費時保姆走來走去, 都幾辛苦架~

>hinhinmom,
有時間call我fax比你睇啦, 你有無打電話去智趣樂問下呀?

>halaha,
呢排去左邊呀?    會唔會報畫班呀? 12月有優惠呀, $50/堂咋~  



   

Rank: 1


11
749#
發表於 05-10-27 13:33 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

Vibianyeung,
我囡囡都係讀n班miss lau 教,仲有位miss lam添!
lalacheung

Rank: 5Rank: 5


3909
750#
發表於 05-10-27 13:36 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

wing530,

11月Stephanie都係返學校畫班,12月就會返智趣樂。

halaha,

好似唔記得o左我D哦     

婆婆係唔係仲沒返來?因日日睇到唔同人湊wingwing放學    你就好啦,o甘多人幫手   

Rank: 5Rank: 5


4593
751#
發表於 05-10-27 13:44 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

kaheiboy>>上年我仔讀LK時都是Ms. Wong做班主任,佢都好nice o架,會好樂意同家長講仔仔係學校的情況,可能佢性格較靜,所以比人有錯覺佢唔肯so 人o者。

主流班英文是由外籍老師教的,我細仔果班都是ms. wendy教,我成日聽佢講ms. wendy果名o既
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:[img align=left]http://www.imagestation.com/picture/sraid100/p0efd5180a15094e49bc8309350fd91f5/f9e92a54.jpg[/img][img align=right]http://www.imagestation.com/picture/sraid100/pc8bf148c3b975239357968cfc2f3d509/f9e92a4b.jpg[/img][img align=right]

Rank: 5Rank: 5


3381
752#
發表於 05-10-27 13:53 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

fifi, wing530,
我剛打電話去智趣樂留左位, 宜家hinhin 11月份起星期二就去小童軍, 5:30再上畫畫班, 星期四(兩個星期上一次) 上小廚師), 星期五4:15就上phonics~ 我又想報埋星期六o既動手動腳齊創作~  我呢兩日會去交埋$$~

你地諗掂未呀??     

fifi,
我聽日會自己湊hinhin返學~~ see you la~~     

5/11 o既家長會我都會去, 3:00pm~~

wing530,
你真係要    呀!!! 米"江"無米都得o既?!!! 你上次煮完飯唔知o既o羊??

Rank: 5Rank: 5


2564
753#
發表於 05-10-27 13:54 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

kaheiboy

咩miss wendy 唔係外籍老師嗎, 佢地之前話就算主流班都係外籍教英文架. 我覺得miss wong 好好笑容呀, 次次我湊佢返學入到門口老師都要我個囡回頭同我講bye bye 先比佢入課室.

中環既媽咪有無去wing on 呀, 多人到暈我想去supermarket 買野食都排唔到隊, 遲d再去過.

jaisy

Rank: 3Rank: 3


408
754#
發表於 05-10-27 14:10 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

Jaisy,

我仔仔叫Nelson. 仔仔話至今都冇外籍老師(我都問過個多月前我都問過miss wong, 佢話因為小朋友上洗手間同排隊時間長左就可以吾可以安排外籍老師). 佢話Ms Wendy教佢地英文(同我地一樣黑頭髮, 棕眼睛喎)
家曦仔Nelson
http://image.baby-kingdom.com/images1/bb8.gif

Rank: 3Rank: 3


232
755#
發表於 05-10-27 14:23 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

Dear all,

我個仔都係讀nc班,都係Ms. Wendy教英文, 我同kaheilboy 一樣問過我個仔Ms. Wendy 個樣同埋頭髮顏色, 佢都話係同我地一樣喎!

Rank: 5Rank: 5


2564
756#
發表於 05-10-27 14:27 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

我都問過我個囡, 佢都係咁講.
會唔會係成日企係門口個個短啡髮, 眼大大個miss ??

Rank: 5Rank: 5


3909
757#
發表於 05-10-27 14:29 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

hinhinmom,

作麽今次o甘勇o架,一下報o甘多     

我應該會幫Stephanie報畫班同phonics,o甘星期五上完phonics就過對面返跳舞堂,時間arm arm好,中間有15mins,可以換衫     

Rank: 5Rank: 5


1874
758#
發表於 05-10-27 15:11 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

wing530,

我呢幾日腰骨痛, 好辛苦呀, 所以無留言.

fifi,

其實你都不弱哦, stephanie 都係咁多課外活動.

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


6598
759#
發表於 05-10-27 16:35 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

>hinhinmom,
我都決定報咩喇, 呢兩日會過去比$$$, 我都夠$1000喇, 嘻嘻.... 我都唸住"碌"咭呀~    

默樂趣phonics (11月4,11,18,25)(12月2,9,16,23,30)
創意小畫家 (11月1日 & 12月13,20)
動手動腳齊創作 (11月5,12,19,26)(12月3,10,24,31)

咁anson即係星期二上小童軍, 星期五上phonics, 星期六上畫班, 都唔係好辛苦姐, 到12月放christmas時, 就報返多小小喇, e~咁而家好好plan埋呢? 我地21號party, 22號開始放假喇~

>halaha,
你腰骨痛呀?! 咁你夜晚訓覺時, 將條大毛巾"捲"起, 然後放係條腰果個位訓, 會舒服d架~

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


6598
760#
發表於 05-10-27 17:32 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

>hinhinmom, fifi, HALAHA, pinkpink888, jaisy, anson表哥

我有好野益你地呀~   

下星期六(5/11), 房屋署攪左個"職員同樂會同樂日", 11:00am~4:00pm, 係樂富中心二期平台廣場, 我有遊戲卷, 你地有無人想去呀? 都係比小朋友玩架~   
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖