註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
子爵府
原文章由 多利是 於 08-5-22 17:07 發表 但唔叻呢, 都比人嫌棄囉
返回頂部
珍珠宮
原文章由 ccbeauty 於 08-5-22 17:08 發表 傳聞jar, 我諗要多2weeks 先confirm 係咪.
男爵府
原文章由 hoganmama 於 08-5-22 05:15 PM 發表 恭喜恭喜恭喜恭喜
伯爵府
原文章由 ccbeauty 於 08-5-22 17:03 發表 fun, 你去咗邊樹行????
原文章由 come爸嘩 於 08-5-22 05:12 PM 發表
原文章由 ccbeauty 於 08-5-22 16:59 發表 deleted 請大家祝我好運
原文章由 come爸嘩 於 08-5-22 16:51 發表 hoganma: 我唔學嘅原因係唔like游同"唔想晒黑"囉.....
原文章由 come爸嘩 於 08-5-22 16:58 發表 cc: 我有無同你講康xx牛肉麵同海鮮麵而家華潤有得買啦!!!!
原文章由 iloveyoub4 於 08-5-22 05:21 PM 發表 我最LIKE晒黑 年年我都去晒到成個賓賓咁架 我用2度 OR4度太陽油ONLY
原文章由 funbabyhk 於 08-5-22 17:20 發表 約左 amy 行上環永安, 跟住我自己去中環再去佐敦
原文章由 iloveyoub4 於 08-5-22 17:21 發表 我最LIKE晒黑 年年我都去晒到成個賓賓咁架 我用2度 OR4度太陽油ONLY
原文章由 funbabyhk 於 08-5-22 17:21 發表 我未睇 wor....? 我都恭喜你 (其實我唔知係咩事)
原文章由 多利是 於 08-5-22 17:22 發表 O....咁我同你相反...我唔見得光架...要收埋的..所以乾水就岩我啦
原文章由 come爸嘩 於 08-5-22 17:23 發表 fun: 而家永安減緊價是嗎??? 有無掃倒野???? love: 我一黑起斑架, so盡量都好少去游水!!