關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站-part 44
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站-part 44 [複製鏈接]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
741#
發表於 08-1-11 10:32 |只看該作者
funfun,賣奶粉個人無PM或call我呀, 我諗佢唔賣俾我啦, 算啦.

講開奶粉, 原來初生裝真係好好賣加, 咁大家記得我講我囡咩奶粉都飲的嗎 ??  YW當時俾咗幾can初生裝俾我囡飲呀, 我個日問返佢, 嘩, 點解你唔賣咗佢呀.  佢話朋友無咁計.  真係好啦

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
742#
發表於 08-1-11 10:34 |只看該作者
喂喂! 咁25/1去外野手定唱k呢?????

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
743#
發表於 08-1-11 10:38 |只看該作者
我話外野手, 因我鐘意食嘢多D

原文章由 come爸嘩 於 08-1-11 10:34 發表
喂喂! 咁25/1去外野手定唱k呢?????

Rank: 6Rank: 6


6601
744#
發表於 08-1-11 10:38 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 08-1-11 10:22 發表
咁就焗住要買8達錶啦無咁易唔見

佢開頭都寫得唔好架,我咪c鬼左果頁出來,再同佢講如果再寫到鬼晝符咁就寫到好先返屋企,之後佢都寫得ok的,枱仔我有呀不過唔會比佢用,等佢企係度做啦:tongue:



...

love love,

你係咪絕情谷的人架? 咁呀女係咪拍埋牆寫呀?D街坊眼望望,驚唔驚傷女女的弱小心靈呢?唔好意思呀!因我細個時有D童年陰影,到而家都未解除到,所以我會怕會對D小朋友有壞effect。

Rank: 6Rank: 6


6601
745#
發表於 08-1-11 10:41 |只看該作者
原文章由 雪文 於 08-1-11 10:38 發表
我話外野手, 因我鐘意食嘢多D

come come同雪雪都希望食,咁不如外野手啦!唱K可再另定一日,你地話好唔好呢?諗起都想食呀!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
746#
發表於 08-1-11 10:41 |只看該作者
原文章由 雪文 於 08-1-11 10:38 發表
我話外野手, 因我鐘意食嘢多D

咁不如今次先食外野手, 下次再約k buffet啦!

Rank: 8Rank: 8


17382
747#
發表於 08-1-11 10:41 |只看該作者
唉...無辦法之中既辦法囉:cry:

原文章由 yan02 於 08-1-11 10:17 發表
LOVE : 你好有辨法呀 ,我又學多一樣野啦

Rank: 6Rank: 6


6601
748#
發表於 08-1-11 10:45 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 08-1-11 10:41 發表

咁不如今次先食外野手, 下次再約k buffet啦!

贊成!

Rank: 8Rank: 8


17382
749#
發表於 08-1-11 10:45 |只看該作者
小小啦
咁樣對佢佢先會知道放左學係屋企做功課完來係好嘆的~~有得坐有枱用 佢尋晚企係度寫晒成課書我見佢真係寫到手軟架but佢又無sing出ja(知衰)


原文章由 cyclmama 於 08-1-11 10:18 發表
你真係好絕wor

Rank: 8Rank: 8


17382
750#
發表於 08-1-11 10:48 |只看該作者
要整2晚

原文章由 cyclmama 於 08-1-11 10:24 發表
c6返咗大陸整牙, lee 2晚都得我一個睇仔:(

Rank: 8Rank: 8


17382
751#
發表於 08-1-11 10:49 |只看該作者
yes

原文章由 katiekma 於 08-1-11 10:24 發表
系走廊要企响到做?

Rank: 6Rank: 6


6601
752#
發表於 08-1-11 10:49 |只看該作者
今日超潮濕,要開dehumidifier,個D好‘笠’的感覺好disgusting

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
753#
發表於 08-1-11 10:50 |只看該作者
無所謂ar, 外野手la
原文章由 KY2004 於 08-1-11 10:45 發表

贊成!  

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
754#
發表於 08-1-11 10:50 |只看該作者
原文章由 KY2004 於 08-1-11 10:45 發表

贊成!  

咁我剪埋張海膽coupon出黎啦.(雜誌度有, 4人有一板海膽)

Rank: 6Rank: 6


6601
755#
發表於 08-1-11 10:51 |只看該作者
各位靚女:下星期凍呀!大人小朋友都要小心身體呀!:tongue:

http://www.hko.gov.hk/wxinfo/currwx/fnd.htm

Rank: 8Rank: 8


17382
756#
發表於 08-1-11 10:51 |只看該作者
本書”long”在門走廊窗邊,本薄用手拿住來抄


原文章由 cyclmama 於 08-1-11 10:25 發表
係wor, 都冇枱, 點做

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
757#
發表於 08-1-11 10:52 |只看該作者
原文章由 KY2004 於 08-1-11 10:49 發表
今日超潮濕,要開dehumidifier,個D好‘笠’的感覺好disgusting

係啦, 又大霧, 好"笠"呀!! 我屋企個地板好快又會出水架啦!!!:tongue:

Rank: 6Rank: 6


6601
758#
發表於 08-1-11 10:52 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 08-1-11 10:50 發表

咁我剪埋張海膽coupon出黎啦.(雜誌度有, 4人有一板海膽)

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
759#
發表於 08-1-11 10:53 |只看該作者
我想24/3去旅行, 你地話去邊度好呢?

馬來西亞 - 浮羅交怡 / 沙巴
thailand - 蘇梅 / 七岩華欣

除左七岩華欣n年前去過, 其他未去過

Rank: 6Rank: 6


6601
760#
發表於 08-1-11 10:53 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 08-1-11 10:51 發表
本書”long”在門走廊窗邊,本薄用手拿住來抄

都好‘係’喎!
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖