註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
珍珠宮
返回頂部
原文章由 come爸嘩 於 08-1-11 10:34 發表 喂喂! 咁25/1去外野手定唱k呢?????
男爵府
原文章由 iloveyoub4 於 08-1-11 10:22 發表 咁就焗住要買8達錶啦無咁易唔見 佢開頭都寫得唔好架,我咪c鬼左果頁出來,再同佢講如果再寫到鬼晝符咁就寫到好先返屋企,之後佢都寫得ok的,枱仔我有呀不過唔會比佢用,等佢企係度做啦:tongue: ...
原文章由 雪文 於 08-1-11 10:38 發表 我話外野手, 因我鐘意食嘢多D
伯爵府
原文章由 yan02 於 08-1-11 10:17 發表 LOVE : 你好有辨法呀 ,我又學多一樣野啦
原文章由 come爸嘩 於 08-1-11 10:41 發表 咁不如今次先食外野手, 下次再約k buffet啦!
原文章由 cyclmama 於 08-1-11 10:18 發表 你真係好絕wor
原文章由 cyclmama 於 08-1-11 10:24 發表 c6返咗大陸整牙, lee 2晚都得我一個睇仔:(
原文章由 katiekma 於 08-1-11 10:24 發表 系走廊要企响到做?
子爵府
原文章由 KY2004 於 08-1-11 10:45 發表 贊成!
原文章由 cyclmama 於 08-1-11 10:25 發表 係wor, 都冇枱, 點做
原文章由 KY2004 於 08-1-11 10:49 發表 今日超潮濕,要開dehumidifier,個D好‘笠’的感覺好disgusting
原文章由 come爸嘩 於 08-1-11 10:50 發表 咁我剪埋張海膽coupon出黎啦.(雜誌度有, 4人有一板海膽)
原文章由 iloveyoub4 於 08-1-11 10:51 發表 本書”long”在門走廊窗邊,本薄用手拿住來抄