關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站-part 43
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站-part 43 [複製鏈接]

Rank: 6Rank: 6


6601
741#
發表於 07-12-24 14:18 |只看該作者
呢幾日都喉嚨痛同咳呀!呀女D咳又未好,好慘呀!:cry: :cry: :cry:

Rank: 6Rank: 6


6601
742#
發表於 07-12-24 14:19 |只看該作者
原文章由 多利是 於 07-12-24 14:14 發表
cy

咁你真係要唸清楚先..問清楚99究竟想點..定係話請個人幫佢好d??  無咁易得失佢..費事一陣以為你玩野..變成好心做壞事..仲無隱

冇錯!問清楚!

Rank: 5Rank: 5


2967
743#
發表於 07-12-24 14:25 |只看該作者
我揾到人湊la, 今晚同c6傾.

我會將姑拉講果d說話照講俾佢聽lor, 唔係我玩嘢, 係姑拉唔想亞媽辛苦, 贊成我揾人湊, 我先去揾ga jar.

原文章由 多利是 於 07-12-24 14:14 發表
cy

咁你真係要唸清楚先..問清楚99究竟想點..定係話請個人幫佢好d??  無咁易得失佢..費事一陣以為你玩野..變成好心做壞事..仲無隱
Be Happy Everyday

Rank: 5Rank: 5


2967
744#
發表於 07-12-24 14:26 |只看該作者
要唔要同亞女轉doctor 呀, 你都保重身體wor
原文章由 KY2004 於 07-12-24 14:18 發表
呢幾日都喉嚨痛同咳呀!呀女D咳又未好,好慘呀!:cry: :cry: :cry:
Be Happy Everyday

Rank: 5Rank: 5


3104
745#
發表於 07-12-24 14:27 |只看該作者
老板飛左,幾個同事夾錢買左pizza , 壽司,一只雞,燒肉,
中西大雜會:tongue:



原文章由 funbabyhk 於 07-12-24 12:42 發表
各位 lunch,  公司會唔會請食飯?

我就冇....自己食完 lunch 會去上環取單後就順便收工回家

Rank: 5Rank: 5


3104
746#
發表於 07-12-24 14:31 |只看該作者
報料 :

恆生推出一款信用卡 ,在惠康,萬寧,等幾間鋪頭 逢2,20號買野
95%,仲永久免年費....

值得諗諗


原文章由 yan02 於 07-12-24 14:27 發表
老板飛左,幾個同事夾錢買左pizza , 壽司,一只雞,燒肉,
中西大雜會:tongue:

Rank: 5Rank: 5


3104
747#
發表於 07-12-24 14:34 |只看該作者
啟口商場 4樓  姓陳xx ,幾好,可以試下睇


原文章由 cyclmama 於 07-12-24 14:26 發表
要唔要同亞女轉doctor 呀, 你都保重身體wor

Rank: 6Rank: 6


6601
748#
發表於 07-12-24 14:38 |只看該作者
原文章由 cyclmama 於 07-12-24 14:26 發表
要唔要同亞女轉doctor 呀, 你都保重身體wor

睇多幾日先!等佢食埋D葯。
我自己呢!而家係咁咳,個throat好唔舒服,激C,我係咁飲水,希望唔駛睇醫生。

Rank: 6Rank: 6


6601
749#
發表於 07-12-24 14:38 |只看該作者
原文章由 yan02 於 07-12-24 14:27 發表
老板飛左,幾個同事夾錢買左pizza , 壽司,一只雞,燒肉,
中西大雜會:tongue:

yan yan,

好開心呀!

Rank: 6Rank: 6


8125
750#
發表於 07-12-24 14:39 |只看該作者
好似叫'enjoy' card, 我申請左啦

原文章由 yan02 於 07-12-24 02:31 PM 發表
報料 :

恆生推出一款信用卡 ,在惠康,萬寧,等幾間鋪頭 逢2,20號買野
95%,仲永久免年費....

值得諗諗


Rank: 6Rank: 6


6601
751#
發表於 07-12-24 14:39 |只看該作者
原文章由 yan02 於 07-12-24 14:34 發表
啟口商場 4樓  姓陳xx ,幾好,可以試下睇

呀女睇開4樓個李XX,不過今次睇左都唔得,轉番去TKO睇。

Rank: 6Rank: 6


6601
752#
發表於 07-12-24 14:41 |只看該作者
原文章由 多利是 於 07-12-24 14:39 發表
好似叫'enjoy' card, 我申請左啦

我冇,因得2/20號先有折,費事keep多將card,多個籍口俾自己。

Rank: 5Rank: 5


3212
753#
發表於 07-12-24 15:25 |只看該作者
Dear all,

Merry Christmas & Happy New Year!

Rank: 6Rank: 6


6601
754#
發表於 07-12-24 15:26 |只看該作者
原文章由 novemberwm 於 07-12-24 15:25 發表
Dear all,

Merry Christmas & Happy New Year!

大家咁話囉!

Rank: 5Rank: 5


2967
755#
發表於 07-12-24 15:35 |只看該作者
終於改哂d單, 其他嘢冇做過, 唔理lu, 仲有25mins 放工
Be Happy Everyday

Rank: 6Rank: 6


6601
756#
發表於 07-12-24 15:36 |只看該作者
原文章由 cyclmama 於 07-12-24 15:35 發表
終於改哂d單, 其他嘢冇做過, 唔理lu, 仲有25mins 放工

cy,

你就好啦!我有排呀!:tongue: :tongue:

Rank: 5Rank: 5


2967
757#
發表於 07-12-24 15:44 |只看該作者
最幣last sat, 我有返工呢
原文章由 KY2004 於 07-12-24 15:36 發表

cy,

你就好啦!我有排呀!:tongue: :tongue:
Be Happy Everyday

Rank: 5Rank: 5


2967
758#
發表於 07-12-24 15:44 |只看該作者
我e+諗緊買sushi 定煮飯
Be Happy Everyday

Rank: 6Rank: 6


6601
759#
發表於 07-12-24 15:48 |只看該作者
原文章由 cyclmama 於 07-12-24 15:44 發表
我e+諗緊買sushi 定煮飯

諗成點呀?

Rank: 5Rank: 5


2967
760#
發表於 07-12-24 16:01 |只看該作者
未知, 亞女lost 咗 octopus and 住戶証, c6超 .

其實係亞仔亞女like sushi, c6感冒唔食得.
原文章由 KY2004 於 07-12-24 15:48 發表

諗成點呀?
Be Happy Everyday
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖