關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站-part 42
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站-part 42 [複製鏈接]

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
741#
發表於 07-12-17 10:19 |只看該作者
文文, 如果今天頂唔順, 就要去睇醫生:-|
原文章由 雪文 於 07-12-17 10:07 發表
我都唔想加, 財唔多身子又:cry:

昨日去海洋公園無耐我就頭痛啦, 咁身上無丸子就搽油啦, 頂到5點返到我媽屋企, 吃咗葯都唔得, 痛到發冷, 到6點嘔晒所有嘢出來 ( 因有風入咗身), 最可惜我仔的cake都嘔晒, 挨到七點穿 ...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
742#
發表於 07-12-17 10:22 |只看該作者
報料 :

昨日去咗海洋公園, 唔算太多人又唔算太少人.  佢個場冰雪show早上9點半開始派票, 我哋11點半到已全日的票無晒.  咁就去咗排隊同聖誕老人影相啦, 見到好多人係toilet個面入場, 好似唔使票.  咁問D職員佢話後排係唔使票的.  咁我哋相都唔影那那聲去咗攞位, 好好彩都攞到好前, 前三行.   ( 其實佢只是前十行算係前排) , 到咗差唔多開始, 前排仲好多位無人坐, 佢哋就放人俾人去前排.
不過我哋都無再去争啦.  

睇完我同老公, 亞囡都感到去年的表演比較精彩, 多特技. 今年就純表演多D lor,不過亞仔話今年好睇D. 所以真係人人睇法唔同.

睇完表演出面仲有雜技睇, 都幾好睇.  再之後我哋去咗同聖誕老人影相 .

咁冰雪屋排隊的人好多好多, 睇情形要排1-1.5hr. 我仔話放棄唔睇.  咁我哋就過返來兒童樂園玩到4點幾才走.

Rank: 6Rank: 6


8125
743#
發表於 07-12-17 10:22 |只看該作者
雪文

19唔得, 公司x'mas食飯

原文章由 雪文 於 07-12-17 10:02 AM 發表
多, 我仔19號開始係返學校玩啦, so 19晚都OK, 唔使睇功課啦.
我其實都係無咩買, 餅乾我媽去買咗, 地拖頭朋友代買咗, 係都買honey.

我而家睇佢有紫椎花密糖露幾好, 又平 $109/200ml.  人哋話佢其它分店都做緊特價,  ...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
744#
發表於 07-12-17 10:23 |只看該作者
原文章由 funbabyhk 於 07-12-17 10:19 發表
文文, 如果今天頂唔順, 就要去睇醫生:-|

FUN: 而家你仔玩緊乜野GAME??? 有無好介紹???

我女都係玩上次雪文比我的COOKING MAMA2, 光之美少女(亂玩, 因係日文)

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
745#
發表於 07-12-17 10:26 |只看該作者
funfun,今日好返好多, 不過要keep 住食葯.  

原文章由 funbabyhk 於 07-12-17 10:19 發表
文文, 如果今天頂唔順, 就要去睇醫生:-|

Rank: 5Rank: 5


2967
746#
發表於 07-12-17 10:26 |只看該作者
頂唔住, 下午放假抖吓LA.

男人係咁ga, 其實係好關心你gei, 不過好多時都唔識表達自己想講muk
原文章由 雪文 於 07-12-17 10:07 發表
我都唔想加, 財唔多身子又:cry:

昨日去海洋公園無耐我就頭痛啦, 咁身上無丸子就搽油啦, 頂到5點返到我媽屋企, 吃咗葯都唔得, 痛到發冷, 到6點嘔晒所有嘢出來 ( 因有風入咗身), 最可惜我仔的cake都嘔晒, 挨到七點穿 ...
Be Happy Everyday

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
747#
發表於 07-12-17 10:27 |只看該作者
雪文: 你小心身體啦!!

"睇情形要排1-1.5hr. 我仔話放棄唔睇.  咁我哋就過返來兒童樂園玩到4點幾才走."  
排到都變左無心機玩啦

Rank: 6Rank: 6


8125
748#
發表於 07-12-17 10:28 |只看該作者
雪文

一定要煲d湯水, 增強下自己既抵抗力..而家d菌好勁架...

你有無聽我提過'虎耳靈芝'呀? 唔係好貴, $20/兩; 用來煲豬展, 無花果, 南北杏, 龍眼干, 加條 carrot, 1 week 1次, 係我個中e推介的,  真係幾好~ 虎耳靈芝, 你去藥材鋪問下有無得賣啦, 我係馬安山買的~

& 一定要食d vit. supplements, either vit.c , calcium or multi-vit.咁

原文章由 雪文 於 07-12-17 10:07 AM 發表
我都唔想加, 財唔多身子又:cry:

昨日去海洋公園無耐我就頭痛啦, 咁身上無丸子就搽油啦, 頂到5點返到我媽屋企, 吃咗葯都唔得, 痛到發冷, 到6點嘔晒所有嘢出來 ( 因有風入咗身), 最可惜我仔的cake都嘔晒, 挨到七點穿 ...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
749#
發表於 07-12-17 10:29 |只看該作者
原文章由 cyclmama 於 07-12-17 10:26 發表
頂唔住, 下午放假抖吓LA.

男人係咁ga, 其實係好關心你gei, 不過好多時都唔識表達自己想講muk

CY: 我同亞女尋日又去左你樓下, 我女係都要去上次間文具舖度睇下你在不在!! 你老公而家好返D未呀???????
我係你樓下一舖度睇中左對BOOTS, 唔知你有無買開熟架呢???ops:" />

[ 本文章最後由 come爸嘩 於 07-12-17 10:30 編輯 ]

Rank: 5Rank: 5


3104
750#
發表於 07-12-17 10:29 |只看該作者
使不使呀,你同你弟婦很FRIEND ,為了她再買一個CAKE ?


原文章由 雪文 於 07-12-15 12:32 發表
我仔昨日話要同公公一齊切cake. 咁明天去完海洋公園就去公公到. 但係我細佬同老婆又唔得閑, 又要我下星期買多個cake

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
751#
發表於 07-12-17 10:35 |只看該作者
唔係咁意思, 係我仔正日生日又想食多個.

原文章由 yan02 於 07-12-17 10:29 發表
使不使呀,你同你弟婦很FRIEND ,為了她再買一個CAKE ?

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
752#
發表於 07-12-17 10:41 |只看該作者
我仔淨你鐘意玩 '比卡超' & mario
原文章由 come爸嘩 於 07-12-17 10:23 發表

FUN: 而家你仔玩緊乜野GAME??? 有無好介紹???

我女都係玩上次雪文比我的COOKING MAMA2, 光之美少女(亂玩, 因係日文)

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
753#
發表於 07-12-17 10:44 |只看該作者
又想買野
原文章由 come爸嘩 於 07-12-17 10:29 發表

CY: 我同亞女尋日又去左你樓下, 我女係都要去上次間文具舖度睇下你在不在!! 你老公而家好返D未呀???????
我係你樓下一舖度睇中左對BOOTS, 唔知你有無買開熟架呢???ops:" /> ...

Rank: 5Rank: 5


2967
754#
發表於 07-12-17 10:48 |只看該作者
我lee2日除咗買飯都冇落街, c6好耐都未試過病到咁樣, 把聲仲係好沙,今晚睇吓佢肯唔肯see doctor.

樓下買嘢唔係太熟, 我係咪都試吓講價, 有一間就易講d, 係我屋企1/f入口對正果間.
原文章由 come爸嘩 於 07-12-17 10:29 發表

CY: 我同亞女尋日又去左你樓下, 我女係都要去上次間文具舖度睇下你在不在!! 你老公而家好返D未呀???????
我係你樓下一舖度睇中左對BOOTS, 唔知你有無買開熟架呢???ops:" /> ...
Be Happy Everyday

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
755#
發表於 07-12-17 10:59 |只看該作者
多多, 好, 等我抄低再留意吓, 唔該晒

原文章由 多利是 於 07-12-17 10:28 發表
雪文

一定要煲d湯水, 增強下自己既抵抗力..而家d菌好勁架...

你有無聽我提過'虎耳靈芝'呀? 唔係好貴, $20/兩; 用來煲豬展, 無花果, 南北杏, 龍眼干, 加條 carrot, 1 week 1次, 係我個中e推介的,  真係幾好~ 虎耳靈 ...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
756#
發表於 07-12-17 11:04 |只看該作者
funfun, 俾個比卡超個game來呀, 唔該.

仲有, 20號你仔是否有份表演 ?  你去睇嗎 ?

原文章由 funbabyhk 於 07-12-17 10:41 發表
我仔淨你鐘意玩 '比卡超' & mario

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
757#
發表於 07-12-17 11:07 |只看該作者
原文章由 cyclmama 於 07-12-17 10:48 發表
樓下買嘢唔係太熟, 我係咪都試吓講價, 有一間就易講d, 係我屋企1/f入口對正果間.
...

我就係一入口對住第一間.....

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
758#
發表於 07-12-17 11:08 |只看該作者
原文章由 funbabyhk 於 07-12-17 10:44 發表
又想買野

我好衰, 一到D大時大節就係咁架啦!!!

Rank: 6Rank: 6


8125
759#
發表於 07-12-17 11:09 |只看該作者
i-watch

http://www.iwatch-germany.com/hk/

我有呢個貓樣款的 : :

Rank: 5Rank: 5


2967
760#
發表於 07-12-17 11:13 |只看該作者
果問唔減ga, 除非你買好多:tongue:
原文章由 come爸嘩 於 07-12-17 11:07 發表

我就係一入口對住第一間.....
Be Happy Everyday
‹ 上一主題|下一主題