關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 37
樓主: funbabyhk
go

油塘小學家長站 - part 37 [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


3212
741#
發表於 07-11-12 16:23 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 07-11-12 16:17 硐表
個日我仔打黎話麻麻唔比佢用釘書機, 因有本簿爛左, 我就同我99講, 比佢用la, 佢識gar, 我99又話驚整親, 驚咩咩咩, 真係把幾火, 佢釘親佢事麻, 如果試過真係有事, 佢下次就唔會要爭住用gar la, d老人家永遠都唔明, 太保護la

好似食飯 ...


呢個feedback 都幾正, 粒糖大大粒都唔怕啃親啦.......

Rank: 6Rank: 6


8953
742#
發表於 07-11-12 16:25 |只看該作者
原文章由 novemberwm 於 07-11-12 16:21 硐表


係咩 ? 今朝我都有見到文文姐wo....... come come 就好似唔多覺........
唉, 冇辦法啦, 唯有容忍下了, 個個話晒都係我mami 黎, 佢都係過份地緊張的.. 我都知道佢好辛苦..... 湊細路, 少d精力都唔夠 .. ...

係o甘啦...個仔跌親自已都心痛啦, 再被人講幾咀, 更加係...
上黎發x下嘍~~:loveliness:

Rank: 5Rank: 5


2967
743#
發表於 07-11-12 16:26 |只看該作者
thanks,一時之間,好多嘢未放得低,過一排應該會好d
原文章由 龍舌蘭 於 07-11-12 16:11 硐表
溫完書~~:
原來今日兩個台柱都放假呀 ?

nove, 小朋友成日都有跌撞, 唔洗太介意人講咩啦. 佢地都係緊張姐.
cy, 妳休息下啦. 放鬆d.
Be Happy Everyday

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
744#
發表於 07-11-12 16:27 |只看該作者
咁誇張
原文章由 novemberwm 於 07-11-12 16:13 硐表



我一年比一年深…. 由100& 125 度(鴛鴦眼)開始, 加深到而家
355  &375, 一年3, 4 副眼鏡...... 配到我poor.....

Rank: 8Rank: 8


17382
745#
發表於 07-11-12 16:27 |只看該作者
今朝bk死左,我地去左msn,成12點先過番來bk ja


原文章由 龍舌蘭 於 07-11-12 16:03 硐表
hi~~
今日o甘少頁的.

Rank: 5Rank: 5


3212
746#
發表於 07-11-12 16:28 |只看該作者
原文章由 雪文 於 07-11-12 16:16 硐表
hi, lanlan & cy

亞頭, 一年三四對, 唔係嘛.


本來都係一兩副……. 但亞女就已經搞掂左我二副啦 今年(而家先11月渣........) 我老公最叻咪就係話我小心d亞女, 唔好再俾亞女搞到... 我再ee 哦哦.... 佢就話算啦, 配過副lor..... 我俾錢啦....一半ar.......

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
747#
發表於 07-11-12 16:28 |只看該作者
亞頭, 我同我媽都係咁相處啦.  同奶奶仲難. 所以hoganma同CY好嘢呀.

蘭蘭, 我busy嘛, 所以就無咩出聲囉

原文章由 novemberwm 於 07-11-12 16:21 硐表


係咩 ? 今朝我都有見到文文姐wo....... come come 就好似唔多覺........
唉, 冇辦法啦, 唯有容忍下了, 個個話晒都係我mami 黎, 佢都係過份地緊張的.. 我都知道佢好辛苦..... 湊細路, 少d精力都唔夠 .. ...

Rank: 5Rank: 5


2967
748#
發表於 07-11-12 16:30 |只看該作者
原文章由 novemberwm 於 07-11-12 16:13 硐表



我一年比一年深…. 由100& 125 度(鴛鴦眼)開始, 加深到而家
355  &375, 一年3, 4 副眼鏡...... 配到我poor.....

一年3, 4 副眼鏡
Be Happy Everyday

Rank: 6Rank: 6


8953
749#
發表於 07-11-12 16:30 |只看該作者
d野唔係講放低就放低的. 俾自已過正常生活先啦, 唔好虧待自已同仔女.
再有咩事, 先換個門鎖.

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
750#
發表於 07-11-12 16:30 |只看該作者
要放低, 唔係咁易, 唔好強迫自己
原文章由 cyclmama 於 07-11-12 16:26 硐表
thanks,一時之間,好多嘢未放得低,過一排應該會好d

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
751#
發表於 07-11-12 16:32 |只看該作者
唔係我人易相處, 只係我99算好人啫
原文章由 雪文 於 07-11-12 16:28 硐表
亞頭, 我同我媽都係咁相處啦.  同奶奶仲難. 所以hoganma同CY好嘢呀.

蘭蘭, 我busy嘛, 所以就無咩出聲囉

Rank: 6Rank: 6


8953
752#
發表於 07-11-12 16:32 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 07-11-12 16:27 硐表
今朝bk死左,我地去左msn,成12點先過番來bk ja

oh~~
見到妳係都, 不過今早忙到 剛剛先送走兩位大帝.

Rank: 6Rank: 6


8953
753#
發表於 07-11-12 16:33 |只看該作者
原文章由 cyclmama 於 07-11-12 16:30 硐表

一年3, 4 副眼鏡

$$$$$$$$$$$$$$$$

Rank: 8Rank: 8


17382
754#
發表於 07-11-12 16:34 |只看該作者
我係公司及屋企上bk都正常,未試過你講既咁樣

原文章由 龍舌蘭 於 07-11-12 16:15 硐表

真係有我心.

我係屋企好難入來睇. 唔知點解, 成日都是10月30日的文章.
我要在網址都改頁數先可以入來, 仲要回應唔到. 唔知係咪中左 ...

Rank: 6Rank: 6


8953
755#
發表於 07-11-12 16:36 |只看該作者
下星期到我地學校考試了....

Rank: 6Rank: 6


8953
756#
發表於 07-11-12 16:36 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 07-11-12 16:34 硐表
我係公司及屋企上bk都正常,未試過你講既咁樣

我返去清晒d記錄先.... :evil:

Rank: 5Rank: 5


3212
757#
發表於 07-11-12 16:37 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 07-11-12 16:27 硐表
咁誇張  

我以前讀書個陣都係一年配一兩副渣........而家...... 粗框都俾亞女搞掂......

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
758#
發表於 07-11-12 16:38 |只看該作者
c la c la我又痴呆, 唔記得你女讀邊間
原文章由 龍舌蘭 於 07-11-12 16:36 硐表
下星期到我地學校考試了....

Rank: 6Rank: 6


8953
759#
發表於 07-11-12 16:39 |只看該作者
原文章由 novemberwm 於 07-11-12 16:37 硐表

我以前讀書個陣都係一年配一兩副渣........而家...... 粗框都俾亞女搞掂......

對得電腦多都會呀....

Rank: 6Rank: 6


8953
760#
發表於 07-11-12 16:40 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 07-11-12 16:38 硐表
c la c la我又痴呆, 唔記得你女讀邊間  

多風多雨的 臻x 嘍.
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖