註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
子爵府
原文章由 come爸嘩 於 07-11-1 09:43 硐表 咁你又滿唔滿意亞仔的成績呀????
返回頂部
珍珠宮
原文章由 cyclmama 於 07-11-1 09:28 硐表 哎呀,唔得呀,表妹星期六結婚,我12:00pm就要出門口
伯爵府
原文章由 katiekma 於 07-11-1 09:22 硐表 我同亞女賣完校服揾你?
大宅
原文章由 come爸嘩 於 07-11-1 09:37 硐表 雪文: 我女話佢都唔係好知點養狗, 淨係行黎行去架咋喎!?!?!?!? 今日xx個樣好似食左c咁, 正xx!!
原文章由 iloveyoub4 於 07-11-1 09:46 硐表 我地一份都未派呀,可能今日會有呱,你囡ok wor,我囡.....我都唔敢諗啦,亞囡自爆原來成日比老師罰企因為上堂唔專心 ...
原文章由 hoganmama 於 07-11-1 09:47 硐表 英默就滿意la, 因為漏左1個字扣左3分, classroom個c字寫左大楷扣左1分
原文章由 katiekma 於 07-11-1 09:36 硐表 咁下次先, 因我星期一見客, 諗住星期日一早去攪。我去反貴果間整多次先
原文章由 come爸嘩 於 07-11-1 09:37 硐表 雪文: 我女話佢都唔係好知點養狗, 淨係行黎行去架咋喎!?!?!?!?
原文章由 iloveyoub4 於 07-11-1 09:50 硐表 我尋日去左tko買,ok平,d料都好好,好過德田街市果檔好多 不過運動衫有一件無貨,我星期日去學校買
原文章由 cyclmama 於 07-11-1 09:25 硐表 呢2日咁多嘢做gei
原文章由 雪文 於 07-11-1 09:54 硐表 唔使理你老細, 當見佢唔到.
原文章由 come爸嘩 於 07-11-1 09:53 硐表 滿意就最好啦, HOGAN仔應該科科都OK嘅!
原文章由 hoganmama 於 07-11-1 09:44 硐表 Katiema, 份卷你覺得深唔深? 小測個份我覺得都算深gar, 比起平時d功課
原文章由 hoganmama 於 07-11-1 09:41 硐表 我仔d測驗卷今日先派ar, 默書就上星期已派左, 中默86 , 英默96 如果我仔中文有80分以上, 我都 “屙lee吉帝” lor
原文章由 iloveyoub4 於 07-11-1 09:58 硐表 尋日無返工因為無心情返工...都無野做好悶呢:cry: :cry: 送左亞囡上校車之後上樓再訓過,一訓就12點啦,因為考試亞囡放1點所以我又拿拿sing去接囡,之後去左tko同我妹食野,食完野我地去左囡校服,之後又返屋企執下屋,到6點又出去匯景亞囡學 ...
原文章由 hoganmama 於 07-11-1 09:57 硐表 TKO邊度? 我唔鬼幫親金龍, 懶巴閉咁, 同埋好貴ar, 成200件校褸, 等我叫我媽問下d c奶有無得比先, 校褸唔買住
原文章由 cyclmama 於 07-11-1 09:51 硐表 禽日返到去,差唔多10點,亞仔無la la嘔到成床 ,亞女要 .我未問到.
原文章由 katiekma 於 07-11-1 09:59 硐表 中文我覺得都吾算深,同平時的工作紙比較 吾記得 COPY 比補習 EE 睇 TIM。今次就讀卷, 下次要自己做, 我就 NO EYE SEE LAW。 英文我未派, 份卷深吾深?你仔仔好叻 WOR。 ...