關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 36
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站 - part 36 [複製鏈接]

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
741#
發表於 07-11-1 09:47 |只看該作者
未派ar, 今日先派

中默 totally disappointed lor, 因為d字寫得衰比人扣晒d分

英默就滿意la, 因為漏左1個字扣左3分, classroom個c字寫左大楷扣左1分
原文章由 come爸嘩 於 07-11-1 09:43 硐表
咁你又滿唔滿意亞仔的成績呀????

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
742#
發表於 07-11-1 09:49 |只看該作者
原文章由 cyclmama 於 07-11-1 09:28 硐表
哎呀,唔得呀,表妹星期六結婚,我12:00pm就要出門口

CY: D 印仔我今日叫COURIER SEND比你啦!

Rank: 8Rank: 8


17382
743#
發表於 07-11-1 09:50 |只看該作者
我尋日去左tko買,ok平,d料都好好,好過德田街市果檔好多 不過運動衫有一件無貨,我星期日去學校買


原文章由 katiekma 於 07-11-1 09:22 硐表

我同亞女賣完校服揾你?

Rank: 5Rank: 5


2967
744#
發表於 07-11-1 09:51 |只看該作者
禽日返到去,差唔多10點,亞仔無la la嘔到成床 ,亞女要 .我未問到.


原文章由 come爸嘩 於 07-11-1 09:37 硐表

雪文: 我女話佢都唔係好知點養狗, 淨係行黎行去架咋喎!?!?!?!?

今日xx個樣好似食左c咁, 正xx!!

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
745#
發表於 07-11-1 09:52 |只看該作者
Katiema, 亞女錯d咩? 有84分都好好gar la, 我已降低左我要求, 中文有80分我都話佢醒

Love, 你女….
原文章由 iloveyoub4 於 07-11-1 09:46 硐表
我地一份都未派呀,可能今日會有呱,你囡ok wor,我囡.....我都唔敢諗啦,亞囡自爆原來成日比老師罰企因為上堂唔專心


...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
746#
發表於 07-11-1 09:53 |只看該作者
滿意就最好啦, HOGAN仔應該科科都OK嘅!
原文章由 hoganmama 於 07-11-1 09:47 硐表
英默就滿意la, 因為漏左1個字扣左3分, classroom個c字寫左大楷扣左1分

Rank: 5Rank: 5


2967
747#
發表於 07-11-1 09:53 |只看該作者
下次有機會再見吖
原文章由 katiekma 於 07-11-1 09:36 硐表
咁下次先, 因我星期一見客, 諗住星期日一早去攪。我去反貴果間整多次先

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
748#
發表於 07-11-1 09:54 |只看該作者
我已同補習姐姐講左唔補啦, 自己睇番, 呢兩日去學校對面個補習社報補中文course, 睇下好無d

不過我就辛苦d lor

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
749#
發表於 07-11-1 09:54 |只看該作者
come,咁由佢啦, 昨日我都玩玩吓知咗少少, 不過幾煩吓.

唔使理你老細, 當見佢唔到.


原文章由 come爸嘩 於 07-11-1 09:37 硐表

雪文: 我女話佢都唔係好知點養狗, 淨係行黎行去架咋喎!?!?!?!?

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
750#
發表於 07-11-1 09:57 |只看該作者
TKO邊度? 我唔鬼幫親金龍, 懶巴閉咁, 同埋好貴ar, 成200件校褸, 等我叫我媽問下d c奶有無得比先, 校褸唔買住
原文章由 iloveyoub4 於 07-11-1 09:50 硐表
我尋日去左tko買,ok平,d料都好好,好過德田街市果檔好多 不過運動衫有一件無貨,我星期日去學校買

Rank: 8Rank: 8


17382
751#
發表於 07-11-1 09:58 |只看該作者
尋日無返工因為無心情返工...都無野做好悶呢:cry: :cry:

送左亞囡上校車之後上樓再訓過,一訓就12點啦,因為考試亞囡放1點所以我又拿拿sing去接囡,之後去左tko同我妹食野,食完野我地去左囡校服,之後又返屋企執下屋,到6點又出去匯景亞囡學琴,之後去食飯,返到屋企攪得來都成10點,之後再攪c6的文件又成12點幾,今朝遲左起身亞囡差d遲到呀  


原文章由 cyclmama 於 07-11-1 09:25 硐表
呢2日咁多嘢做gei

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
752#
發表於 07-11-1 09:58 |只看該作者
原文章由 雪文 於 07-11-1 09:54 硐表
唔使理你老細, 當見佢唔到.

我不嬲都唔多理佢, 因佢成日都黑口黑面架啦!

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
753#
發表於 07-11-1 09:59 |只看該作者
英文數學應該ok 卦, 如果佢小心做gei話

常識唔知, 中文就唔敢樂觀
原文章由 come爸嘩 於 07-11-1 09:53 硐表
滿意就最好啦, HOGAN仔應該科科都OK嘅!

Rank: 5Rank: 5


2065
754#
發表於 07-11-1 09:59 |只看該作者
中文我覺得都吾算深,同平時的工作紙比較   吾記得 COPY 比補習 EE 睇 TIM。今次就讀卷, 下次要自己做, 我就 NO EYE SEE LAW。

英文我未派, 份卷深吾深?你仔仔好叻 WOR。

原文章由 hoganmama 於 07-11-1 09:44 硐表
Katiema, 份卷你覺得深唔深? 小測個份我覺得都算深gar, 比起平時d功課

Rank: 8Rank: 8


17382
755#
發表於 07-11-1 10:00 |只看該作者
我地中英默都未派wor

me too我囡中文有80分以上, 我都 “屙lee吉帝” lor


原文章由 hoganmama 於 07-11-1 09:41 硐表
我仔d測驗卷今日先派ar, 默書就上星期已派左, 中默86 , 英默96

如果我仔中文有80分以上, 我都 “屙lee吉帝” lor

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
756#
發表於 07-11-1 10:00 |只看該作者
哦, 唔怪得尋日唔見你
原文章由 iloveyoub4 於 07-11-1 09:58 硐表
尋日無返工因為無心情返工...都無野做好悶呢:cry: :cry:

送左亞囡上校車之後上樓再訓過,一訓就12點啦,因為考試亞囡放1點所以我又拿拿sing去接囡,之後去左tko同我妹食野,食完野我地去左囡校服,之後又返屋企執下屋,到6點又出去匯景亞囡學 ...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
757#
發表於 07-11-1 10:01 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 07-11-1 09:57 硐表
TKO邊度? 我唔鬼幫親金龍, 懶巴閉咁, 同埋好貴ar, 成200件校褸, 等我叫我媽問下d c奶有無得比先, 校褸唔買住

我見德田商場有得買!

Rank: 5Rank: 5


2967
758#
發表於 07-11-1 10:02 |只看該作者
,咁佢自己明唔明衰muk
原文章由 iloveyoub4 於 07-11-1 09:46 硐表
我地一份都未派呀,可能今日會有呱,你囡ok wor,我囡.....我都唔敢諗啦,亞囡自爆原來成日比老師罰企因為上堂唔專心


...

Rank: 8Rank: 8


17382
759#
發表於 07-11-1 10:03 |只看該作者
會唔會凍親:cry:


原文章由 cyclmama 於 07-11-1 09:51 硐表
禽日返到去,差唔多10點,亞仔無la la嘔到成床 ,亞女要 .我未問到.

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
760#
發表於 07-11-1 10:04 |只看該作者
我仔英文96分係默書黎之麻, 有幾叻

中文唔深 我覺得小測都唔淺bor
原文章由 katiekma 於 07-11-1 09:59 硐表
中文我覺得都吾算深,同平時的工作紙比較   吾記得 COPY 比補習 EE 睇 TIM。今次就讀卷, 下次要自己做, 我就 NO EYE SEE LAW。

英文我未派, 份卷深吾深?你仔仔好叻 WOR。

...
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖