註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
珍珠宮
原文章由 novemberwm 於 07-10-17 17:01 硐表 個日同奶奶食飯講開話而家d金咁高位, 搵日去賣左佢先得, (我同其他人講, 我奶奶聽見之後就話賣黎做muk ar…... 我唯有扮聽唔到law....... (心諗你俾我的唔係好多啫, 大部份我mami 俾的及親朋戚友送的....... 真係. ...
返回頂部
原文章由 hoganmama 於 07-10-17 17:08 硐表 我唔著d裙短過膝頭gar
別墅
原文章由 novemberwm 於 07-10-17 16:54 硐表 真係好慘 .....
原文章由 irenec11 於 07-10-17 17:09 硐表 我好鍾意ga
原文章由 雪文 於 07-10-17 16:42 硐表 come, 睇吓, 我哋二個長老變咗咩呀, 好cheap 等之wor 親子王國很多謝各位國民一直對我們的支持,為了鼓勵大家更積極參與我們的站內活動以及講座,我們新推出《國民生產總值》制度,凡在親子王國發表文章、回覆、發 ...
大宅
原文章由 come爸嘩 於 07-10-17 17:11 硐表 我拚過唔可以當裙穿, 一定要穿返條褲的,.
原文章由 irenec11 於 07-10-17 17:15 硐表 吓,我個間咪仲cheap
原文章由 novemberwm 於 07-10-17 17:15 硐表 :D :time: :time: 其實都ok, 穿多條褲都得 ar !! :time: :time: bye bye
原文章由 come爸嘩 於 07-10-17 17:14 硐表 咁你平時有無穿雪紡衫or裙架???????????
原文章由 come爸嘩 於 07-10-17 17:17 硐表 但你10月先加入咋喎, 點同呢?!
原文章由 novemberwm 於 07-10-17 16:57 硐表 文文姐, 你睇左未(ba ba 個都)
原文章由 come爸嘩 於 07-10-17 16:47 硐表 唔知hin_bb住乜野呢????????????
原文章由 雪文 於 07-10-17 17:19 硐表 我之前有一套, 不過我肥咗扔咗
原文章由 irenec11 於 07-10-17 17:23 硐表 我會加倍努力
原文章由 irenec11 於 07-10-17 17:26 硐表 今日去攞之前做gei 裙,準備閃! bye bye
原文章由 雪文 於 07-10-17 17:29 硐表 comecome : Hin_bb話今晚上來呀, 叫你等佢...........