關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 35
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站 - part 35 [複製鏈接]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
741#
發表於 07-10-17 17:09 |只看該作者
可能你奶奶覺得自己已經好大手筆啦架!!!
原文章由 novemberwm 於 07-10-17 17:01 硐表


個日同奶奶食飯講開話而家d金咁高位, 搵日去賣左佢先得, (我同其他人講, 我奶奶聽見之後就話賣黎做muk ar…... 我唯有扮聽唔到law....... (心諗你俾我的唔係好多啫, 大部份我mami 俾的及親朋戚友送的....... 真係. ...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
742#
發表於 07-10-17 17:11 |只看該作者
我拚過唔可以當裙穿, 一定要穿返條褲的,.

原文章由 hoganmama 於 07-10-17 17:08 硐表
我唔著d裙短過膝頭gar  

Rank: 4


679
743#
發表於 07-10-17 17:13 |只看該作者
完全明白,我都試過唔見咗d好有紀念gei ya
原文章由 novemberwm 於 07-10-17 16:54 硐表


真係好慘 .....

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
744#
發表於 07-10-17 17:14 |只看該作者
咁你平時有無穿雪紡衫or裙架???????????
原文章由 irenec11 於 07-10-17 17:09 硐表
我好鍾意ga

Rank: 4


679
745#
發表於 07-10-17 17:15 |只看該作者
吓,我個間咪仲cheap
原文章由 雪文 於 07-10-17 16:42 硐表
come, 睇吓, 我哋二個長老變咗咩呀, 好cheap 等之wor

親子王國很多謝各位國民一直對我們的支持,為了鼓勵大家更積極參與我們的站內活動以及講座,我們新推出《國民生產總值》制度,凡在親子王國發表文章、回覆、發 ...

Rank: 5Rank: 5


3212
746#
發表於 07-10-17 17:15 |只看該作者
:D :time: :time:
原文章由 come爸嘩 於 07-10-17 17:11 硐表
我拚過唔可以當裙穿, 一定要穿返條褲的,.


其實都ok, 穿多條褲都得 ar !!
:time: :time: bye bye 

[ 本文章最後由 novemberwm 於 07-10-17 17:17 編輯 ]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
747#
發表於 07-10-17 17:17 |只看該作者
但你10月先加入咋喎, 點同呢?!

原文章由 irenec11 於 07-10-17 17:15 硐表
吓,我個間咪仲cheap

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
748#
發表於 07-10-17 17:18 |只看該作者
888888888888888888888888

原文章由 novemberwm 於 07-10-17 17:15 硐表
:D :time: :time:

其實都ok, 穿多條褲都得 ar !!
:time: :time: bye bye 

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
749#
發表於 07-10-17 17:19 |只看該作者
我之前有一套, 不過我肥咗扔咗

原文章由 come爸嘩 於 07-10-17 17:14 硐表
咁你平時有無穿雪紡衫or裙架???????????

Rank: 4


679
750#
發表於 07-10-17 17:20 |只看該作者
間唔中啦!
原文章由 come爸嘩 於 07-10-17 17:14 硐表
咁你平時有無穿雪紡衫or裙架???????????

Rank: 4


679
751#
發表於 07-10-17 17:22 |只看該作者
:D
原文章由 novemberwm 於 07-10-17 17:15 硐表
:D :time: :time:

其實都ok, 穿多條褲都得 ar !!
:time: :time: bye bye 

Rank: 4


679
752#
發表於 07-10-17 17:23 |只看該作者
我會加倍努力
原文章由 come爸嘩 於 07-10-17 17:17 硐表
但你10月先加入咋喎, 點同呢?!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
753#
發表於 07-10-17 17:23 |只看該作者
sorry,一返到屋企對住亞仔就忘記咗件事, 明天記得記得.

88啦.

原文章由 novemberwm 於 07-10-17 16:57 硐表
文文姐, 你睇左未(ba ba 個都)

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
754#
發表於 07-10-17 17:25 |只看該作者
我諗大家一樣啦, 佢而家都無上來.  今晚call佢上來現身.

不過好奇怪, 我係呢到係子x府, 係另一個topic係伯x府, 高級D加, 點解呀 ???

原文章由 come爸嘩 於 07-10-17 16:47 硐表
唔知hin_bb住乜野呢????????????

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
755#
發表於 07-10-17 17:25 |只看該作者
其實我睇中果件係全黑色/碎花, 佢個公仔就穿佢+條牛仔褲+頸巾, 我就係怕穿得成個c奶咁.......所以唔敢買住.

原文章由 雪文 於 07-10-17 17:19 硐表
我之前有一套, 不過我肥咗扔咗

Rank: 4


679
756#
發表於 07-10-17 17:26 |只看該作者
今日去攞之前做gei 裙,準備閃!
bye bye

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
757#
發表於 07-10-17 17:28 |只看該作者
要啦要啦,
上黎bk吹水時間真係快過好多架, 而家已經5:30pm啦!
原文章由 irenec11 於 07-10-17 17:23 硐表
我會加倍努力

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
758#
發表於 07-10-17 17:29 |只看該作者
comecome :

Hin_bb話今晚上來呀, 叫你等佢...........

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
759#
發表於 07-10-17 17:29 |只看該作者
88888888888888888888888

原文章由 irenec11 於 07-10-17 17:26 硐表
今日去攞之前做gei 裙,準備閃!
bye bye

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
760#
發表於 07-10-17 17:31 |只看該作者
你咁快就搵倒佢啦...好, 如果今晚時間許可, 上黎同hin_bb傾計.

原文章由 雪文 於 07-10-17 17:29 硐表
comecome :

Hin_bb話今晚上來呀, 叫你等佢...........
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖