關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 34
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站 - part 34 [複製鏈接]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
741#
發表於 07-10-3 17:25 |只看該作者
我估係掛.

我都想問佢話 spell P5,6
咁是否等同 Dict 呀 ??

以你哋理解


原文章由 iloveyoub4 於 07-10-3 17:13 硐表
英文]10/10Dict PLE(P.2-3)(Reading)

請問有無人知咁寫法是否即是又要默又要讀呢?

Rank: 8Rank: 8


17382
742#
發表於 07-10-3 17:25 |只看該作者
我連去都未去過 經過就有

原文章由 雪文 於 07-10-3 17:22 硐表
有, 美心仲好平
不過我未試過

Rank: 8Rank: 8


17382
743#
發表於 07-10-3 17:27 |只看該作者
我諗係


原文章由 雪文 於 07-10-3 17:25 硐表
我估係掛.

我都想問佢話 spell P5,6
咁是否等同 Dict 呀 ??

以你哋理解

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
744#
發表於 07-10-3 17:28 |只看該作者
會唔會是讀默的意思
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-3 17:13 硐表
英文]10/10Dict PLE(P.2-3)(Reading)

請問有無人知咁寫法是否即是又要默又要讀呢?

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
745#
發表於 07-10-3 17:30 |只看該作者
因為佢是寫在 Dict 果欄, 所以我估等如要默囉
原文章由 雪文 於 07-10-3 17:25 硐表


我都想問佢話 spell P5,6
咁是否等同 Dict 呀 ??

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
746#
發表於 07-10-3 17:31 |只看該作者
雪雪,
係咪放 5:30 , 仲唔快 d 閃
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-3 17:23 硐表
等你好消息

Rank: 8Rank: 8


17382
747#
發表於 07-10-3 17:34 |只看該作者
係WOR,無理由叫佢地一個一個咁讀架,唔好理佢3七廿一溫好佢算了

原文章由 funbabyhk 於 07-10-3 17:28 硐表
會唔會是讀默的意思

Rank: 4


679
748#
發表於 07-10-3 17:42 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 07-10-3 15:50 硐表
亞仔邊度返幼稚園?

夠鐘放工,不過唔咁快走得,抖一陣再做.
亞仔係金麗讀.

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
749#
發表於 07-10-3 17:42 |只看該作者
唔好理lor, 係唔係都要默gar la
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-3 17:34 硐表
係WOR,無理由叫佢地一個一個咁讀架,唔好理佢3七廿一溫好佢算了

Rank: 8Rank: 8


17382
750#
發表於 07-10-3 17:46 |只看該作者
又係金麗WOR,呢度都有1個小朋友讀金麗K1,有2個畢左業今年升左小一讀梗兆強

原文章由 irenec11 於 07-10-3 17:42 硐表

夠鐘放工,不過唔咁快走得,抖一陣再做.
亞仔係金麗讀.

Rank: 8Rank: 8


17382
751#
發表於 07-10-3 17:47 |只看該作者
AGREE,溫溫溫

原文章由 hoganmama 於 07-10-3 17:42 硐表
唔好理lor, 係唔係都要默gar la

Rank: 8Rank: 8


17382
752#
發表於 07-10-3 17:52 |只看該作者
又要準備閃

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
753#
發表於 07-10-3 17:54 |只看該作者
我仔都係金麗畢業wor
原文章由 irenec11 於 07-10-3 17:42 硐表

夠鐘放工,不過唔咁快走得,抖一陣再做.
亞仔係金麗讀.

Rank: 4


679
754#
發表於 07-10-3 17:57 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-3 17:46 硐表
又係金麗WOR,呢度都有1個小朋友讀金麗K1,有2個畢左業今年升左小一讀梗兆強

咁啱既,我又校服多,如果唔介意,可以俾佢!

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
755#
發表於 07-10-3 18:01 |只看該作者
你做邊行? 成日都要ot? 邊度返工?
原文章由 irenec11 於 07-10-3 17:42 硐表

夠鐘放工,不過唔咁快走得,抖一陣再做.
亞仔係金麗讀.

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
756#
發表於 07-10-3 18:04 |只看該作者
我比左好多november la, 不過你可以再問下佢仲要唔要gei
原文章由 irenec11 於 07-10-3 17:57 硐表

咁啱既,我又校服多,如果唔介意,可以俾佢!

Rank: 4


679
757#
發表於 07-10-3 18:26 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 07-10-3 18:01 硐表
你做邊行? 成日都要ot? 邊度返工?

我係間日本trading公司做.大部分時間都要ot.係金鐘返工,撘地鐡好方便!

Rank: 4


679
758#
發表於 07-10-3 18:30 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 07-10-3 18:04 硐表
我比左好多november la, 不過你可以再問下佢仲要唔要gei

november, 有需要話我知!:

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
759#
發表於 07-10-3 18:39 |只看該作者
各位, 我揾返身份證啦

Rank: 4


679
760#
發表於 07-10-3 18:44 |只看該作者
原文章由 雪文 於 07-10-3 18:39 硐表
各位, 我揾返身份證啦

恭喜,恭喜!
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖