註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
珍珠宮
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-3 17:13 硐表 英文]10/10Dict PLE(P.2-3)(Reading) 請問有無人知咁寫法是否即是又要默又要讀呢?
返回頂部
伯爵府
原文章由 雪文 於 07-10-3 17:22 硐表 有, 美心仲好平 不過我未試過
原文章由 雪文 於 07-10-3 17:25 硐表 我估係掛. 我都想問佢話 spell P5,6 咁是否等同 Dict 呀 ?? 以你哋理解
男爵府
原文章由 雪文 於 07-10-3 17:25 硐表 我都想問佢話 spell P5,6 咁是否等同 Dict 呀 ??
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-3 17:23 硐表 等你好消息
原文章由 funbabyhk 於 07-10-3 17:28 硐表 會唔會是讀默的意思
別墅
原文章由 hoganmama 於 07-10-3 15:50 硐表 亞仔邊度返幼稚園?
子爵府
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-3 17:34 硐表 係WOR,無理由叫佢地一個一個咁讀架,唔好理佢3七廿一溫好佢算了
原文章由 irenec11 於 07-10-3 17:42 硐表 夠鐘放工,不過唔咁快走得,抖一陣再做. 亞仔係金麗讀.
原文章由 hoganmama 於 07-10-3 17:42 硐表 唔好理lor, 係唔係都要默gar la
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-3 17:46 硐表 又係金麗WOR,呢度都有1個小朋友讀金麗K1,有2個畢左業今年升左小一讀梗兆強
原文章由 irenec11 於 07-10-3 17:57 硐表 咁啱既,我又校服多,如果唔介意,可以俾佢!
原文章由 hoganmama 於 07-10-3 18:01 硐表 你做邊行? 成日都要ot? 邊度返工?
原文章由 hoganmama 於 07-10-3 18:04 硐表 我比左好多november la, 不過你可以再問下佢仲要唔要gei
原文章由 雪文 於 07-10-3 18:39 硐表 各位, 我揾返身份證啦