註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
子爵府
原文章由 龍舌蘭 於 07-8-10 22:08 發表 係咪去機場酒店呀 ? 佢有個室內泳池仔的, 一樣有得玩. 整d曲奇返黎食呀~~
返回頂部
原文章由 iloveyoub4 於 07-8-10 23:39 發表 快高長大:loveliness: :loveliness: :loveliness:
原文章由 iloveyoub4 於 07-8-10 23:48 發表 我地無呢間學校既家長 我地全部都係48網的, 而呢間小學係46網的,但以我所知呢間小學係第1輪自行收生時15分已經入到因為我個fd個仔今年讀呢間小學,聽講都幾好,但實際上我就唔清 ...
珍珠宮
原文章由 come爸嘩 於 07-8-11 09:26 發表 祝hogan仔仔生日快樂!!!
原文章由 hoganmama 於 07-8-11 09:31 發表 THANK YOU!
原文章由 fatfatma 於 07-8-10 19:12 發表 還記得我嗎????
原文章由 雪文 於 07-8-11 09:34 發表 Morning !!!
原文章由 iloveyoub4 於 07-8-10 23:38 發表 攪到好”呢”hee 你老公咪又要請假 亞仔又要再排期 去飲 都要去啦你老細嫁女wor
原文章由 雪文 於 07-8-11 09:42 發表 我昨日有去飲酒, 仲帶埋亞囡去, 好開心. 七大一細食十二人的份量, 飽到上心口
原文章由 come爸嘩 於 07-8-11 09:40 發表 尋日返屋企執行李, 好多"淋審"野拎.
原文章由 come爸嘩 於 07-8-11 09:43 發表 你老公同亞仔無去咩????
伯爵府
原文章由 hoganmama 於 07-8-11 09:21 發表 我又唔明la, 佢搬過黎油塘要轉校, why choose Kowloon Bay?
原文章由 雪文 於 07-8-11 09:43 發表 咁好拎咁多啦, 到時又買好返來
原文章由 hoganmama 於 07-8-11 09:24 發表 我3點先走, 因為有urgent野, 跟住去左吉之島買