關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十) ...
樓主: Huisys
go

2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十) [複製鏈接]

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12914
741#
發表於 07-6-26 22:08 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

rn,

打羽毛球洗唔洗著 2件衫+長褲呀~~~      佢係焗病

Rank: 6Rank: 6


8185
742#
發表於 07-6-26 22:13 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

親愛的...

我見到本學童牙科手冊喇....

Rank: 5Rank: 5


2114
743#
發表於 07-6-26 22:14 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

mp


打羽毛球洗唔洗著 2件衫+長褲呀~~~      佢係焗病 [/quote], >>>咪就係囉...我去左食飯...叫個工人帶..一次..都死... 我都有話個女...自已一d都唔識照顧自已..我次次都比短褲佢著..做乜自已唔出聲..甘蠢...

我依家都開始訓練亞女做多d 家務...食完d 杯杯碗碗要佢自已收入廚房...自已'針'水飲..唔好下下叫人服士

Rank: 5Rank: 5


2114
744#
發表於 07-6-26 22:18 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

hhkk

hi hi 你d 24--我都仲停留左 第 3輯...考試期間無時間睇...考完試又四圍去玩

kec
你有無時間呀...駛唔駛比你先呀))),..你周四會唔會返去睇 音樂進修班表演歌舞呀???

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12914
745#
發表於 07-6-26 22:25 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

rn,

你個姐姐都好"得"     
咁真係唔好比佢帶阿女去游水     
我自己帶阿仔去游水, 成日見d姐姐掛住傾計....d小朋友凍到死都冇人理, 毛巾都冇條     
又見過有姐姐唔去更衣室同個細路女換泳衣, 大庭廣眾咁同佢除衫    

rubyngan 寫道:
咪就係囉...我去左食飯...叫個工人帶..一次..都死... 我都有話個女...自已一d都唔識照顧自已..我次次都比短褲佢著..做乜自已唔出聲..甘蠢...

我依家都開始訓練亞女做多d 家務...食完d 杯杯碗碗要佢自已收入廚房...自已'針'水飲..唔好下下叫人服士

Rank: 6Rank: 6


8185
746#
發表於 07-6-26 22:25 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

rn,

無問題....慢慢嚟喇...

我都未得閒去拎套六緝返嚟
rubyngan 寫道:
hhkk

hi hi 你d 24--我都仲停留左 第 3輯...考試期間無時間睇...考完試又四圍去玩

kec
你有無時間呀...駛唔駛比你先呀))),..你周四會唔會返去睇 音樂進修班表演歌舞呀???

Rank: 6Rank: 6


8185
747#
發表於 07-6-26 22:28 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

osmm,

hh坐佢隔嚟, 我啱啱問佢, 都無見過.......(都唔知係咪真)

ok, 但要等派返.
oscarmama 寫道:
hhkk

我尋日都以為係,點知今日老師叫佢翻黎揾吓 :-x ,佢話問過d同學都吾見....唉.......

連份卷深定淺都吾知

我叫佢聽日翻學再揾,如果真係揾吾到,就請你哋高抬貴手e-mail份俾我

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12914
748#
發表於 07-6-26 22:29 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

係喎....上次邊個話要套"美雪" 係咪 rn

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12914
749#
發表於 07-6-26 22:30 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

係喎....上次邊個話要套"美雪" 係咪 rn

Rank: 6Rank: 6


8185
750#
發表於 07-6-26 22:35 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

mp,

我仲有套"Rough" 你要唔要?

& 亂碼~
cheungmp 寫道:
係喎....上次邊個話要套"美雪" 係咪 rn

Rank: 5Rank: 5


2114
751#
發表於 07-6-26 22:36 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

MP

係喎....上次邊個話要套"美雪" 係咪 rn [/quote]

係呀..卡通片我至愛呀

我都剛剛入左貨
---花師奶
---星仔走天崖
---仙巴
---長腿叔叔
---米路
---柯南
---遲下仲會有 亞英的故事

----2 年級的租金    

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12914
752#
發表於 07-6-26 22:42 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

[size=large]要~~       

我7月會自己揍仔返學, 到時交收
[quote]
heiheikeikei 寫道:
mp,

我仲有套"Rough" 你要唔要?

& 亂碼~

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12914
753#
發表於 07-6-26 22:43 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

rn,

咁星期四我帶埋比你....你駕車嗎? 好重
rubyngan 寫道:
係呀..卡通片我至愛呀

我都剛剛入左貨
---花師奶
---星仔走天崖
---仙巴
---長腿叔叔
---米路
---柯南
---遲下仲會有 亞英的故事

----2 年級的租金    

Rank: 4


889
754#
發表於 07-6-26 22:46 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

kec,

9月留位費當然要交啦, 如果唔係車都冇得搭架, 我只withdraw了7月份的車費.

[quote]
Cassey 寫道:
mj,

我想問下係唔係要簽回條訂九月校車....我有簽....但乜要交支票咩.....回條有無寫
校車ee彈返回頭叫我開支票噃....   

Rank: 4


889
755#
發表於 07-6-26 22:47 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

del.

Rank: 6Rank: 6


8185
756#
發表於 07-6-26 22:49 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

我得星期二朝早可以同你交收.....ok唔ok?
cheungmp 寫道:
[size=large]要~~       

我7月會自己揍仔返學, 到時交收

Rank: 5Rank: 5


4515
757#
發表於 07-6-26 22:50 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

Rank: 5Rank: 5


4515
758#
發表於 07-6-26 22:51 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

親愛的&各位靚媽,

我今日係咪好"早"呀???   


親愛的--搵返咪好囉....keep好呀..要用6年架~~

osmm---啱啱先睇到你話O仔唔見左份中文卷....我頭先襯呀仔未瞓問左一句...佢話O仔今日都仲未搵返..........希望聽日份卷會自動出現啦.....至於你想要一份copy.....我同hhkk一樣...交左返學校呀..我自己都冇留底....你睇吓趕唔趕住要啦...若果趕的話可能要搵mp喇(佢係咪手頭已經有喇..)...若唔趕的話等學校派返你問hhkk或者我攞啦...........不過..最好就梗係搵得返啦.......可以睇返O仔真跡吖嘛~~~

Rank: 5Rank: 5


3537
759#
發表於 07-6-26 22:53 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

hi hi  
Friends are the sunshisne of my life~~

Thanks for brightening my world with
the warmth of your friendship !!

Rank: 5Rank: 5


4515
760#
發表於 07-6-26 22:54 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

嘩..今日好日呀.........四大癲后又齊人喇~~   
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖