關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 95區家長大都會
樓主: MIHOLO
go

95區家長大都會 [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


2422
721#
發表於 07-4-17 13:10 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

halaha:

一年前仲係抱住的, 因為佢好怕d水流落塊面到個感覺 , 不過我地依家就要佢企響到彎腰洗 , 不過d水一流到去眼附近佢都會驚到走開的 , 都唔明點解佢要咁驚  
~只要有夢想,凡事可成真~

Rank: 4


988
722#
發表於 07-4-17 15:57 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

alkyng

荔枝山莊bbq,都好多野玩喎,下個星期約幾家人一齊去玩下先,   

Rank: 3Rank: 3


280
723#
發表於 07-4-18 00:19 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

   hi yeeli & alkyng 很久沒來了 !   仍記起我嗎?
哈妳yeeli 依然是最in 看妳的圖片便知 及 alkyng 依然是一位熱心回答別人的95 good家長....喂! yeeli 妳都有份.

最近很忙及倦便沒有上來

現在的我一直很想知道6月2日後應否在4-6/6請假....(很多天呢)

但我知老闆一定不會給我這麼多天  
故請問有沒有經驗的媽媽可以提供一下派位后應該那個時候找學校呢? (指開始派申請叩門紙).... 唉! 我怕很難請假因公司又走多一位同事, 剛好 2/6 我仔仔行畢業典禮故身為媽咪的我當然要出席   

Rank: 4


988
724#
發表於 07-4-18 00:27 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

MIHOLO

你返來大都會,我點會唔記得你呀,掛c我
呢個叩門問題真係唔知點做,不過我會打去問下先,
但有d係當日就去交profile架,最好問咗你先同公司請假.
我仔仔又係6/2畢業典禮. :-|

Rank: 4


988
725#
發表於 07-4-18 00:39 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

kittykitty

我己send  profile sample  比你,

Rank: 3Rank: 3


280
726#
發表於 07-4-18 00:42 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

真的嗎 ? 我仔仔在紅磡體育館
基本上我都預了6/2先往看結果(很緊張呀 )
后往心儀的"馮晴" 及 " 將天" 查問.... 怕沒時間呢...因老師未說畢業典禮時間.

   我仍未做完proflie...   

請假真令我擔心...希不用啦!

Rank: 4


988
727#
發表於 07-4-18 00:51 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

MIHOLO

畢業典禮我都未知係邊,詳情都未知,你仔係紅磡體育館行畢業典禮     
做profile我都係要仔仔幫手,佢就畫咗幾褔畫,我宜家就開始叫仔仔寫自我介紹信,
都開始幾緊張,重有個半月就到

goodnight   

Rank: 5Rank: 5


2422
728#
發表於 07-4-18 14:16 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

miholo :

終於見番你喇, 我無忘記你呀

嘩..你地都係6月2日畢業禮呀, 但點解學校會揀呢日架, 佢地應該知道d媽咪忙於叩門架

我問左將天喇, 佢話會響6月2日派表for叩門, 咁我地一填完份表交比學校時, 就可以連profile一齊交, 所以你要準備定喇, 如你唔放心的話, 你都可以打去將天問清楚 .

yeeli:

你同仔仔好犀利wor, 自己寫介紹信, 之前我都有想過比個女自己寫, 不過個女d字....真係好恐怖, 我怕會嚇親小學校長
   , 所以我只會叫個女畫下畫, 而我今日都會寫信比幼稚園校長, 叫佢幫我寫定封推薦信, 你地都記得呀, 來緊d幼稚園校長應該會寫好多呢d信, 所以早少少叫佢寫定會好d.
~只要有夢想,凡事可成真~

Rank: 4


988
729#
發表於 07-4-18 15:30 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

alkyng miholo :


將天響6月2日派後備表,我問過馮晴都係2/6派後備表,
馮晴小學叫我2/6再打電話去問喎, 最好就唔洗去啦.
  
我都想問下你地將天我自行同統一都無選,
咁去叩門會唔會唔見我呢,因為馮晴就講明自行同統一無選
就唔會見,希望大家都唔洗叩門.

我都係一日一日叫仔仔寫少少,咁就唔洗咁辛苦,佢寫字都ok
所以就比佢自己寫,係呢咩要寫信比幼稚園校長叫佢幫我寫定封推薦信架???

Rank: 5Rank: 5


2422
730#
發表於 07-4-18 20:45 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

YELLI:

因我知好多媽咪去見私校時都會要求幼稚園校長寫封推薦信, 大致講下小朋友3年來響幼稚園的生活、成績及獎項, 所以有些媽咪都會要求幼稚園校長寫推薦信for叩門用.

另外, 小朋友有參與一些課外活動的話, 亦可要求佢地幫你小朋友寫的, 上年我參加"自行分配學位"時都有叫鋼琴老師及多元智能課程的老師寫信   .

其實初時我都唔知可以叫幼稚園校長寫信, 我都係睇"媽媽寶寶"得知可以咁做, 後來問番幼稚園老師, 先知每年到左私小面試或統一派位時, 都會有好多家長要求校長寫信.

至於我個間幼稚園個做法, 首先需要家長寫信比校長, 話佢知想佢幫忙寫封推薦信, 至於其他幼稚園需唔需要咁做, 還是口頭同校長講已經可以, 咁就要問番自己間幼稚園好d.
~只要有夢想,凡事可成真~

Rank: 5Rank: 5


2422
731#
發表於 07-4-20 23:20 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

YEELI:

你都失蹤呀!!!!!我已經成"六個秋"喇, 唔見你0既.
~只要有夢想,凡事可成真~

Rank: 3Rank: 3


280
732#
發表於 07-4-21 09:33 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

thks alkyng & yeeli

i love you too     我最想知的事 thks
好我要趕profile在 6/2交

  

Rank: 4


988
733#
發表於 07-4-21 09:42 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

alkyng

我傷風休息咗成日,,
我老公公司勁busy唔得閑理我 阿仔自己照顧自己,
我就去    今日好返好多囉   

Rank: 5Rank: 5


2422
734#
發表於 07-4-21 11:11 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

YEELI:

原來你病左呀 :cry: , 咁耍小心d身體喇, 呢排我身邊都好多人病, 可能d天氣時暖時涼0既關係, 你要加油  
~只要有夢想,凡事可成真~

Rank: 3Rank: 3


121
735#
發表於 07-4-21 11:19 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

hi, 你地好呀

你們的小朋友都是今年揀中一嗎

Rank: 5Rank: 5


2422
736#
發表於 07-4-21 13:36 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

牛奶仔:

hi, 可能你攪錯左呀, 我地d小朋友全部都係揀"小一"咋 .
~只要有夢想,凡事可成真~

Rank: 4


988
737#
發表於 07-4-22 00:09 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

alkyng

多謝你我無事. 我有d開心野話過你知,我仔仔個鄰居朋友仔係讀tko Catholic p.1 ,我睇過佢份數學xx哈哈哈 我整咗比我仔仔做,    你想唔想睇下.

Rank: 5Rank: 5


2422
738#
發表於 07-4-22 01:07 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

YEELI:

好呀, 我非常之想呀, 因為今日帶個女去同學仔到開生日party, 咁岩有個媽咪同我講, 話出面d補習社老師, 覺得將天d數學較同區深, 你send比我丫, thanks.
~只要有夢想,凡事可成真~

Rank: 3Rank: 3


280
739#
發表於 07-4-22 01:07 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

yeeli & alkyng

激c我 ! 今天我同老公說6/2是將天及馮晴派form, 故我倆須早點各自往填表格準備, 他說當天夠時間嗎因行畢業典禮我說早點約8:30-9:00應可以取嗎 ? 我說今年應入首三位比較容易, 點知他說如考到第三便不用往叩門     真是沒有上進的心, 為何? 不試考馮晴及將天 ? 抽不中不代表小兒沒有機會的,    他說聽朋友講他仔仔在學校默書只有80幾分(根得..明白啦 ) 很慘須再努多些, 便覺很可怕往後自己日節很可憐喎又說仔仔都是   妳們說....唉 自己讀過都知辛苦但不可因為此便選其次...除非真是有問題否則我希望他的路行的比我好. 況且很多朋友都說小學6年很重要都了中學是靠自己及他也未必聽妳說的.  

說真自己都不是讀書叻之人 其實我也不會強迫仔仔, 但作為媽咪的我一定要選好些學校基本都要校風好的. 我只是不想太早便放棄

   有時都不知他是好老豆或是差的老豆    

Rank: 3Rank: 3


280
740#
發表於 07-4-22 01:12 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

yeeli

好朋友多給我看看呢 ?     pm給我吧或email也可
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖