關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 20
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站 - part 20 [複製鏈接]

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
721#
發表於 07-1-23 11:58 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 20

睇天氣報告都講及 sat & sun 都凍番呀 [quote]
come爸嘩 寫道:
我女考試考埋lee個星期, 我老公話想星期日帶佢aia嘉年華果度玩, 我又怕果日會好凍, 所以都未同女女講住.   

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
722#
發表於 07-1-23 12:00 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 20

我終于入到BK啦   

Rank: 5Rank: 5


2150
723#
發表於 07-1-23 12:01 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 20

唔係呀...佢學校全級前50先會有明次, 我諗佢實冇份, 我家姐話一定要KEEP住係呢50內先會上到BRAND 1 中學喎..
KY2004 寫道:
我諗你女女應該考得好好ge![quote]
smalle 寫道:
以家先考完?!!, 我女今會派成績表啦....緊張

Rank: 5Rank: 5


2150
724#
發表於 07-1-23 12:02 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 20

MINNIE, 個個都掛住你呀!!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
725#
發表於 07-1-23 12:02 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 20

太開心啦,    

不過我而家有嘢要做, 希望等陣唔好短我線

Rank: 5Rank: 5


2150
726#
發表於 07-1-23 12:03 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 20

自己整更係平過買啦, 不過真係幾担心機呀, 我呢2年都冇整LUU
come爸嘩 寫道:
咁材料錢要幾多呀? [quote]
KY2004 寫道:
呀媽教架!整左2底,攪左6-7個鐘,手都損埋。[quote]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
727#
發表於 07-1-23 12:08 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 20

Hi, smalle,我都好掛住大家, 好掛住BK呀.   
呢日半悶C我啦, 係咁執拾, 而家好整齊, 睇來係正确的.

smalle 寫道:
MINNIE, 個個都掛住你呀!!

Rank: 6Rank: 6


6601
728#
發表於 07-1-23 12:12 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 20

我個女間學校考包尾都有名次。 [quote]
smalle 寫道:
唔係呀...佢學校全級前50先會有明次, 我諗佢實冇份, 我家姐話一定要KEEP住係呢50內先會上到BRAND 1 中學喎..

Rank: 6Rank: 6


6601
729#
發表於 07-1-23 12:13 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 20

2底糕,用左約$60蚊 [quote]
come爸嘩 寫道:
咁材料錢要幾多呀? [quote]

Rank: 6Rank: 6


6601
730#
發表於 07-1-23 12:14 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 20

SO MISS U, MINNIE![quote]
雪文 寫道:
Hi, smalle,我都好掛住大家, 好掛住BK呀.    [quote]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
731#
發表於 07-1-23 12:16 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 20

KY, 好叻女呀, VERY GOOD.


funbabyhk 寫道:
好野 bor, 你自己整黎食, 而且個個都讚   
我就冇 lee d 心機喇    [quote]
KY2004 寫道:
我第1次整咋!我覺得麻麻地,唔合格。不過呀女話好食,仲係咁食 99話都幾好,老公話90分。

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
732#
發表於 07-1-23 12:21 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 20

minnie: 好 , 上倒黎啦!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
733#
發表於 07-1-23 12:22 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 20

美心買一盒都要62元啦!!!    [quote]
KY2004 寫道:
2底糕,用左約$60蚊 [quote]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
734#
發表於 07-1-23 12:22 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 20

comecome, 我忘記同你講, 昨天我又打上HSBC, 佢個小姐話收到我的換領申請, 但係蘿蔔糕係不可以用折扣換的. 咁有二個人同我咁講, 佢仲話會出返封reject letter俾我. 咁我唯有用分換啦.   我諗諗下都同你一樣, 唔好等過年囉, 有咗coupon, 吃為先.   

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
735#
發表於 07-1-23 12:26 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 20

我星期日都係網上換左100現金卷, 有20% discount!
雪文 寫道:
comecome, 我忘記同你講, 昨天我又打上HSBC, 佢個小姐話收到我的換領申請, 但係蘿蔔糕係不可以用折扣換的. 咁有二個人同我咁講, 佢仲話會出返封reject letter俾我. 咁我唯有用分換啦.   我諗諗下都同你一樣, 唔好等過年囉, 有咗coupon, 吃為先.   

Rank: 6Rank: 6


6601
736#
發表於 07-1-23 12:27 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 20

唔好咁講啦!我會面紅架。不過我覺得麻麻地,呀媽話我要求太高喎。 : [quote]
雪文 寫道:
KY, 好叻女呀, VERY GOOD.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
737#
發表於 07-1-23 12:30 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 20

ky: 蘿蔔糕你都唔好吃太多, 不是嗎?   

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
738#
發表於 07-1-23 12:32 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 20

我尋日同女女係匯景買左boots啦, 仲買多對一樣的送給瑩瑩.      叫事頭婆比個9折, 為返$125.00一對.

Rank: 6Rank: 6


6601
739#
發表於 07-1-23 12:32 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 20

我唔係好鍾意食,都係食左2小塊。不過呀女鍾意(因有臘腸掛)!
come爸嘩 寫道:
ky: 蘿蔔糕你都唔好吃太多, 不是嗎?   

Rank: 6Rank: 6


6601
740#
發表於 07-1-23 12:33 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 20

咁咪好囉!
come爸嘩 寫道:
我尋日同女女係匯景買左boots啦, 仲買多對一樣的送給瑩瑩.      叫事頭婆比個9折, 為返$125.00一對.
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖