關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 旅港開平會小學
樓主: Mrs.Yellow
go

旅港開平會小學 [複製鏈接]

Rank: 4


506
721#
發表於 06-11-23 18:37 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

有呀!亞女都係咁講。

[quote]
Kittymummy 寫道:
2fungs & Agneshwh, 亞kitty話昨天maths又做評估...你地d細路有無講?

Rank: 4


506
722#
發表於 06-11-23 18:57 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

佢地班個Maths老師做嘢好似較其他班慢!上次第一次Maths 評估 人地班都派咗好耐,佢地班就差不多test前一,二日先派,今次又唔知幾時先派?

Kittymummy 寫道:
我起初都吾信.又評估? 但係上學校website睇家課,我見a,b,c 班都派番,要簽改.....

Rank: 5Rank: 5


1178
723#
發表於 06-11-24 13:10 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

我都有咁諗過~
or 我地太心急呢?


agneshwh 寫道:
佢地班個Maths老師做嘢好似較其他班慢!上次第一次Maths 評估 人地班都派咗好耐,佢地班就差不多test前一,二日先派,今次又唔知幾時先派?

[quote]
Kittymummy 寫道:
我起初都吾信.又評估? 但係上學校website睇家課,我見a,b,c 班都派番,要簽改.....
[/quote]

Rank: 5Rank: 5


1178
724#
發表於 06-11-26 14:00 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

kittymummy, agneshwh,

請問兩位囡囡到現在識自己梳頭未?

Rank: 4


506
725#
發表於 06-11-26 14:59 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

我個女都算識,但都係要幫佢梳多次。你囝囝又怎樣?

2fungs 寫道:
kittymummy, agneshwh,

請問兩位囡囡到現在識自己梳頭未?

Rank: 5Rank: 5


1178
726#
發表於 06-11-26 15:30 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

唉! 越梳越亂o個隻! 仲要一路梳一路發脾氣!

今朝個工人鬼咁忙,個仔仲要追佢煮早餐 (8:30am),叫佢等一下先,佢又在房發脾氣! 又話餓死佢! 於是我罰佢冇早餐吃!

下午對功課,數學計錯咗,叫佢再計,要問我答案我唔講,要佢自己諗下先,又發脾氣!

今日為咗佢喊咗3次! 次次應承我會改,但仲變本加厲!

Rank: 5Rank: 5


3218
727#
發表於 06-11-26 22:55 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

佢幼稚園時已經識梳頭, 可能佢髮型比較簡單. (冬菇頭)
2fungs 寫道:
kittymummy, agneshwh,

請問兩位囡囡到現在識自己梳頭未?

Rank: 5Rank: 5


1178
728#
發表於 06-11-27 13:52 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

kittymummy,

男仔個頭未仲簡單~! 都唔明做咩唔識梳! (真係自理能力有問題!   )

Rank: 5Rank: 5


3218
729#
發表於 06-11-27 14:32 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

男仔係咁.我個kitty雖然識梳頭,但係佢都好dirty.食嘢食到地下都係飯,個身又有,激死人....  
另外你個仔今日問我借correction tape. 我問要黎做什麼. 佢話英默個簽名吾靚,塗左佢再簽. 之後我話:你mama吾係到,改左都無用.今日又要交.佢就話:簽爸爸個名未得囉.佢平時都係簽個"謝"字. 我已經解釋左在任何程況下小朋友都吾可以代簽. 佢問我嘢時好有禮貌.肥嘟嘟,好攪笑!

Rank: 4


506
730#
發表於 06-11-27 19:01 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

我個女仲差,到依食飯都成日要人餵,唔餵佢真係唔食。仲同我講,話喺學校食飯,都係叫同學餵佢食都敢死!!
[quote]
2fungs 寫道:
kittymummy,

男仔個頭未仲簡單~! 都唔明做咩唔識梳! (真係自理能力有問題!  

Rank: 4


506
731#
發表於 06-11-27 19:50 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

唔知係咪平日同亞女做功課鬧得佢勁得濟,今日佢做中文作業,有一條問'你和家人在一起的時候,有甚麼感覺?'佢居然答'不開心'。仲要係冇呢個answer佢揀,係佢自己加落去的。嗚嗚-------------!! 我真係要檢討吓同佢做功課D態度,好好control自己!!!

Rank: 4


506
732#
發表於 06-11-27 22:34 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

2fungs:
今日亞女攞咗張英文獎狀番嚟,但又冇話第幾名,Thomas 有冇呀?希望亞女keep住啦!

Rank: 5Rank: 5


1178
733#
發表於 06-11-28 11:55 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

kittymummy,

係呀! 我昨天知道亞仔簽我個名,嚇死我呀!
佢仲返到屋企,遮住自已個簽名,叫我簽完才看,咁咪即係騙我簽名囉! 我又冇話唔幫佢簽名,佢話驚我唔簽所以自已簽喎!
其實我冇簽名係因為佢做功課發脾氣,我就話唔幫佢對功課,如果有嘢要簽就比我簽咗先,其它咩都唔理,點知佢冇比我簽之嘛!
Kittymummy 寫道:
男仔係咁.我個kitty雖然識梳頭,但係佢都好dirty.食嘢食到地下都係飯,個身又有,激死人....  
另外你個仔今日問我借correction tape. 我問要黎做什麼. 佢話英默個簽名吾靚,塗左佢再簽. 之後我話:你mama吾係到,改左都無用.今日又要交.佢就話:簽爸爸個名未得囉.佢平時都係簽個"謝"字. 我已經解釋左在任何程況下小朋友都吾可以代簽. 佢問我嘢時好有禮貌.肥嘟嘟,好攪笑!

Rank: 5Rank: 5


1178
734#
發表於 06-11-28 11:57 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

佢講笑咋嘛?!
[quote]
agneshwh 寫道:
仲同我講,話喺學校食飯,都係叫同學餵佢食都敢死!!

Rank: 5Rank: 5


1178
735#
發表於 06-11-28 11:58 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

亞仔話係 英文每日一篇 做得好的奬狀。
(我個仔有時都亂做,又時又冇做,唔明點解可以攞到! )

agneshwh 寫道:
2fungs:
今日亞女攞咗張英文獎狀番嚟,但又冇話第幾名,Thomas 有冇呀?希望亞女keep住啦!

Rank: 5Rank: 5


1178
736#
發表於 06-11-28 12:05 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

agneshwh,

我個仔都好恐佈,唔知係未又係前日比我鬧&打,當日傍晚睡覺,突然起身喊住走了出門口,仲好淒涼咁,我老公話佢係發夢比我趕出門口喎! (當時我唔响屋企) 我老公話佢好大壓力,聽完我都即刻喊出來,之後我老公話:你都好大壓力,不過都要控制下自已的情緒!
我最近真係有d 問題,成日想喊!
响屋企做公司嘢又做錯晒!

agneshwh 寫道:
唔知係咪平日同亞女做功課鬧得佢勁得濟,今日佢做中文作業,有一條問'你和家人在一起的時候,有甚麼感覺?'佢居然答'不開心'。仲要係冇呢個answer佢揀,係佢自己加落去的。嗚嗚-------------!! 我真係要檢討吓同佢做功課D態度,好好control自己!!!

Rank: 4


506
737#
發表於 06-11-28 19:27 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

真架!佢仲話個同學真係餵咗佢食幾啖!!

2fungs 寫道:
佢講笑咋嘛?!
[quote]
agneshwh 寫道:
仲同我講,話喺學校食飯,都係叫同學餵佢食都敢死!!

Rank: 5Rank: 5


3218
738#
發表於 06-11-28 23:22 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

agneshwh,我睇完之後真係笑左好耐.我都覺得佢同你講笑.     

Rank: 4


506
739#
發表於 06-11-28 23:25 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

我諗妳可能生完都冇嘜休息,又要睇亞仔D功課,所以先emotion unstable, 放鬆D啦!產後情緒處理好緊要!!


[quote]
2fungs 寫道:
agneshwh,

我個仔都好恐佈,唔知係未又係前日比我鬧&打,當日傍晚睡覺,突然起身喊住走了出門口,仲好淒涼咁,我老公話佢係發夢比我趕出門口喎! (當時我唔响屋企) 我老公話佢好大壓力,聽完我都即刻喊出來,之後我老公話:你都好大壓力,不過都要控制下自已的情緒!
我最近真係有d 問題,成日想喊!
响屋企做公司嘢又做錯晒!

Rank: 4


506
740#
發表於 06-11-28 23:30 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

我諗佢真係有叫同學餵佢! 佢初初開學仲好笑,自己攞咗個口水肩返學,放喺書包,話食飯用!吹脹!!!

Kittymummy 寫道:
agneshwh,我睇完之後真係笑左好耐.我都覺得佢同你講笑.     
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖