關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘基顯2006學年度家長會
樓主: hermanpapa
go

油塘基顯2006學年度家長會 [複製鏈接]

Rank: 3Rank: 3


242
721#
發表於 06-10-20 10:45 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

大家都係甘上下, 我個女尋晚9:50做完功課後, 走來攬到我實之後勁哭,話好攰, 我老公見到不知幾心悶   


151
722#
發表於 06-10-20 12:13 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

呢2日真係好多功課,我地都做到10:00呀!
八寶箱,etc....上的名次唔駛咁介意,最緊要做掂學校D先啦!

Rank: 3Rank: 3


286
723#
發表於 06-10-20 12:16 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

各家長...

校車事件...何主任已全力做得最好...我很感謝她!
得悉她被家長無理痛罵or指責....我有點心傷!
請不要再找何主任做磨心了.....她還要照顧我們的小寶貝!



[quote]
booska~me 寫道:
1.我從沒提及何主任同我講過你女做車長一件
2.你有冇錄音我沒大興趣聽,但你仍可post上來供其他人分享
3.如果你真係咁君子何須再次打電話去學校,一開口就痛鬧主任一番,連何主任都表示教學多年,從未被人鬧得咁心傷,咁你係咪要好好檢討你對何主任ge態度..鬧左人並5可以代表你冇有做過
4.你說得對做車長係冇錢收,但到少也有個服務獎做得好有記


Rank: 3Rank: 3


286
724#
發表於 06-10-20 12:19 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

Xiao-K....

你說得對...名次唔駛咁介意....
不過見佢見到自己棑第一....就好主動要求做...
務求keep住第一....好好笑   

Xiao-K 寫道:
呢2日真係好多功課,我地都做到10:00呀!
八寶箱,etc....上的名次唔駛咁介意,最緊要做掂學校D先啦!


Rank: 5Rank: 5


2977
725#
發表於 06-10-20 18:09 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

Really, I do not know wor... But we shall do our best...   
VICTLEUNG 寫道:
齊齊溫書, 加油, 努力!

Hermanpapa, 話你知這次總測驗的成績是不計入考試分,但可以測試小朋友的能力和作為考試的熱身

victleung

[quote]
hermanpapa 寫道:
大家冷靜一下,等總測驗過後,再探過明白。

這裏都是子女有緣在同一間學校就讀,開心上BK最緊要。
[/quote]

Rank: 5Rank: 5


2977
726#
發表於 06-10-20 18:12 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

Ranking is very important. My son is concerning the result everyday...It is one of motivations for learning...

kwok330 寫道:
Xiao-K....

你說得對...名次唔駛咁介意....
不過見佢見到自己棑第一....就好主動要求做...
務求keep住第一....好好笑   

[quote]
Xiao-K 寫道:
呢2日真係好多功課,我地都做到10:00呀!
八寶箱,etc....上的名次唔駛咁介意,最緊要做掂學校D先啦!
[/quote]

Rank: 5Rank: 5


2977
727#
發表於 06-10-20 18:14 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

Me too! Can you see a panda walking around Kwun Tong district? It's me....   
Xiao-K 寫道:
呢2日真係好多功課,我地都做到10:00呀!
八寶箱,etc....上的名次唔駛咁介意,最緊要做掂學校D先啦!


151
728#
發表於 06-10-20 22:31 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

你講得好好笑呀!      

[quote]
hermanpapa 寫道:
Me too! Can you see a panda walking around Kwun Tong district? It's me....

Rank: 3Rank: 3


286
729#
發表於 06-10-21 02:07 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

hermanpapa..




Xiao-K 寫道:
你講得好好笑呀!      

[quote]
hermanpapa 寫道:
Me too! Can you see a panda walking around Kwun Tong district? It's me....


Rank: 2


68
730#
發表於 06-10-21 11:43 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

kwok330 寫道:
hermanpapa..


我咪其中ge一隻Law

Rank: 4


854
731#
發表於 06-10-21 17:16 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

delete

Rank: 2


68
732#
發表於 06-10-21 20:50 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

[size=large]"城市追擊"...

Rank: 5Rank: 5


2977
733#
發表於 06-10-21 21:32 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

這可能是一場誤會,把不高興的事全部忘掉,一齊跟以前一樣,快樂上BK。

Rank: 3Rank: 3


286
734#
發表於 06-10-22 14:18 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

人傳人的訊息....往往証人都變犯人...事例太多!

真相不是單方面的.....單憑何主任所言...
可能亦並非全部....每人都有"自私為己"既心態....
閒時.."自私為己"只會在每個人心中的棑位有異..並不顯眼...
每當危急關頭...."自私為己"一定名列前芧.....

其實你們(車長家長+投訴家長+不滿家長)應正面面對...
找何主任正面傾....誰在說謊or誤解or誤會....
誰諸多藉口不正面面對....就好清楚誰是誰非...
不應再你有你講,她有她說,再傷感感情!

團結就是力量...開學為子女爭取校車權益...
是你們值得嬌傲的好例子...勿胡亂給人摧毀...

ivytang02 寫道:
終於從何主任那裡得悉事實的真相!

何主任說由於校車媬姆選舉我女為車長, 當她知道此事後, 因學校列明低年班同學是不能升任的,
但何主任不想打擊學生自信下, 選我女為副車長.....只照顧低年級同學!

點知.....就引來這樣的事件發生....

原來我女自從做了副車長後, 累次向何主任投訴他人女兒打尖, 唔坐定, 擾亂同學,

而令到那位家長十分不滿,認為我女太嚴,  不停告發給老師知, 更反過來認為我女不合資格做副車長!


在此, 十分多謝何主任再次跟進此事並向我說清楚, 令我了解究竟發生緊乜事,

慶幸我女有這樣為人師表, 正義的班主任任教過!




Rank: 2


68
735#
發表於 06-10-23 09:58 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

ivy...
如你仍有錄音帶在手..請保留
因何主任在她和投訴家長談話中..何主任單方面還說你這家長態度激進及你女兒好有問題經常為她增加麻煩之類..又力數你如何痛罵她..實有針對你兩母女之疑..而且前言不對後語..當日何主任覆電話給投訴家長時我亦在場..該家長對話中從沒講過你女兒不適合做車長..亦沒有提到選車長一事梗沒有投訴過你女兒..只略交帶其女兒打尖一事是被人巫告..要求何主任為其女調位..現在卻被她加插了很多從沒有提及的情節..是否知自己有錯在先..務求自己可脫罪..而利用他人搬弄事非分化別人關係...居心何在..
倒不如拿著你手上証據和那位家長去當面對質..為自己取回一分公道..為別人取回一點尊嚴..要她在眾人面前向妳們認錯賠個不是..這才是真証水落石出


以上說話我是代他人轉告 ivy...當ivy看畢後pm我會將內容清理...本人並非想在這挑起事端..引起不便敬諒


引文:
--------------------------------------------------------------------------------


kwok330 寫道:
人傳人的訊息....往往証人都變犯人...事例太多!

真相不是單方面的.....單憑何主任所言...
可能亦並非全部....每人都有"自私為己"既心態....
閒時.."自私為己"只會在每個人心中的棑位有異..並不顯眼...
每當危急關頭...."自私為己"一定名列前芧.....

其實你們(車長家長+投訴家長+不滿家長)應正面面對...
找何主任正面傾....誰在說謊or誤解or誤會....
誰諸多藉口不正面面對....就好清楚誰是誰非...
不應再你有你講,她有她說,再傷感感情!

團結就是力量...開學為子女爭取校車權益...
是你們值得嬌傲的好例子...勿胡亂給人摧毀...

引文:
--------------------------------------------------------------------------------


ivytang02 寫道:
終於從何主任那裡得悉事實的真相!

何主任說由於校車媬姆選舉我女為車長, 當她知道此事後, 因學校列明低年班同學是不能升任的,
但何主任不想打擊學生自信下, 選我女為副車長.....只照顧低年級同學!

點知.....就引來這樣的事件發生....

原來我女自從做了副車長後, 累次向何主任投訴他人女兒打尖, 唔坐定, 擾亂同學,

而令到那位家長十分不滿,認為我女太嚴, 不停告發給老師知, 更反過來認為我女不合資格做副車長!


在此, 十分多謝何主任再次跟進此事並向我說清楚, 令我了解究竟發生緊乜事,

慶幸我女有這樣為人師表, 正義的班主任任教過!


--------------------------------------------------------------------------------



--------------------------------------------------------------------------------

Rank: 4


845
736#
發表於 06-10-23 22:04 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

其實多一事不而少一事.作為何主任都好难做.你機個女人攪到她沱沱令.算數吧.其實她已經做得好好啦.放她一馬啦.   

Rank: 5Rank: 5


2977
737#
發表於 06-10-23 22:22 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

算吧!再不要探究誰是誰非,我們這topic本身成員不多,真不想失去任何一員。   

Rank: 5Rank: 5


2977
738#
發表於 06-10-23 22:26 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

Victleung:
我地星期六沒去游水,遲d要補堂,Herman仔有少少病!取張醫生紙休息,順便

Rank: 3Rank: 3


325
739#
發表於 06-10-23 22:54 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

Hermanpapa,

我都估到你"呢"埋溫書    (講笑, 唔好嬲)
你記得要Fax假紙去泳會和下堂是最後一堂, 你要check清楚補課時間
仲有你換相換得咁快睇唔切呀     

victleung

[quote]
hermanpapa 寫道:
Victleung:
我地星期六沒去游水,遲d要補堂,Herman仔有少少病!取張醫生紙休息,順便

Rank: 5Rank: 5


2977
740#
發表於 06-10-23 23:04 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

已經fax左啦!只是昨天Herman仔要參加合唱團演出,又有這少少借口,便來個順水推舟。
老師一路同小朋友做習題,作測前熱身!弄到好緊張!

又放了個妹妹仔假,變了無兵司令,公私兩忙,好想c![quote]
VICTLEUNG 寫道:
Hermanpapa,

我都估到你"呢"埋溫書    (講笑, 唔好嬲)
你記得要Fax假紙去泳會和下堂是最後一堂, 你要check清楚補課時間
仲有你換相換得咁快睇唔切呀     

victleung

[quote]
hermanpapa 寫道:
Victleung:
我地星期六沒去游水,遲d要補堂,Herman仔有少少病!取張醫生紙休息,順便
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖