關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 ??????
樓主: yoballma
go

?????? [複製鏈接]

Rank: 2


99
721#
發表於 06-10-9 21:24 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

2000 寫道:
Mingo,

我呀女經常提起卓禧的,因為她表弟都是同名  


未知妳女兒的名字, 因少上網路!

Rank: 3Rank: 3


210
722#
發表於 06-10-9 21:25 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

今天學校派了中、英文科的cd了,你們有無需要.........呢,我可以幫你們

Matthew_媽咪,
我明天給你吧

Rank: 3Rank: 3


210
723#
發表於 06-10-9 21:27 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Mingo 寫道:
[quote]
2000 寫道:
Mingo,

我呀女經常提起卓禧的,因為她表弟都是同名  


未知妳女兒的名字, 因少上網路! [/quote]

我個女叫頴琳

Rank: 4


554
724#
發表於 06-10-9 21:50 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

2000,

我都想要呀....

我有好孩子<<德育成長路>>1及2 , 中國發明多面體<<5隻>>,  你想要嗎?  
2000 寫道:
今天學校派了中、英文科的cd了,我還有英文書的e-book電子書,你們有無需要.........呢,我可以幫你們

Matthew_媽咪,
我明天給你吧
露 絲 :-)

Rank: 4


554
725#
發表於 06-10-9 21:55 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

終於都用到notebook上網啦......我部desktop死咗, 要等修理     

連燒碟機都用唔到,  2000...我比d vcd你燒...介唔介意呀?

露 絲 :-)

Rank: 3Rank: 3


210
726#
發表於 06-10-9 22:20 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

露絲 寫道:
終於都用到notebook上網啦......我部desktop死咗, 要等修理     

連燒碟機都用唔到,  2000...我比d vcd你燒...介唔介意呀?


我唔介意
我現在都是用notebook上網和做公司的工作(同你一樣部desktop前排死咗)

Rank: 3Rank: 3


210
727#
發表於 06-10-9 22:28 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

露絲 寫道:
2000,

我都想要呀....

我有好孩子<<德育成長路>>1及2 , 中國發明多面體<<5隻>>,  你想要嗎?   [quote]
2000 寫道:
今天學校派了中、英文科的cd了,我還有英文書的e-book電子書,你們有無需要.........呢,我可以幫你們

Matthew_媽咪,
我明天給你吧
[/quote]

你是想要cd(中/英) 或是 e-book?
或是全都要呢?
但我要待明天或後天才可.......,因我老公等緊用電腦
printer label 之前經已......,明天可先給你吧!!你問阿女頴琳攞

另外,e-book我要睇下是否有問題先,剛才放入電腦好似有d-(  

Rank: 4


588
728#
發表於 06-10-9 23:16 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Rank: 4


588
729#
發表於 06-10-9 23:20 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Rank: 5Rank: 5


1256
730#
發表於 06-10-10 08:30 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

2000,
我想要print 特別d既姓名貼CD。可以吗?
謝謝!
ilovelinlin

2000 寫道:
書展嗰日我無買咩野,不過我買咗一隻幾無聊的軟件
是print 特別d既姓名貼
"funny sticker"
啱唔啱你們用,可以copy給你們


B珠Mummy ,
我現在都是用notebook是省了不少位置,但我覺得如果家中有位放電腦會是desk top好d law
同樣功能,但$$$$平好多
"更換內裡零件、配件都易d"個人意見

Rank: 5Rank: 5


1256
731#
發表於 06-10-10 08:37 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

2000,
中文科的cd:2PCS CD+拼音小博士(CD-ROM)對不對?
英文科的cd沒收到。
ilovelinlin

Rank: 3Rank: 3


313
732#
發表於 06-10-10 10:02 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

2000,

可否幫忙copy英文科的cd嗎?  我部desktop壞了, 現在仍15 16未決定買邊部, 所以只可在公司上網.

2000 寫道:
今天學校派了中、英文科的cd了,你們有無需要.........呢,我可以幫你們

Matthew_媽咪,
我明天給你吧

Rank: 3Rank: 3


313
733#
發表於 06-10-10 10:05 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

露絲,

我都想要呀!  唔該哂!

[quote]
露絲 寫道:
2000,

我都想要呀....

我有好孩子<<德育成長路>>1及2 , 中國發明多面體<<5隻>>,  你想要嗎?   [quote]
  

Rank: 3Rank: 3


304
734#
發表於 06-10-10 10:28 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

2000 寫道:
今天學校派了中、英文科的cd了,你們有無需要.........呢,我可以幫你們

Matthew_媽咪,
我明天給你吧


HI 2000
咦!我都好似有買架, 點解我個女冇嘅?   
係咪 $336 個套呀 ?
^_^

Rank: 4


588
735#
發表於 06-10-10 11:38 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Rank: 4


554
736#
發表於 06-10-10 15:56 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Matthew_媽咪,

你仔仔今日又比老師讚啦     我睇到他越做越好, 真開心..好有滿足感呀  

係呀...老師話你未交錢wow, 叫matthew 話你知, 你留意下啦
露 絲 :-)

Rank: 4


588
737#
發表於 06-10-10 15:59 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Rank: 4


554
738#
發表於 06-10-10 15:59 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

b珠mummy,

子軒今日算吃咗好多飯呀.......努力呀 老師都有讚佢呀!
露 絲 :-)

Rank: 4


554
739#
發表於 06-10-10 16:02 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Matthew_媽咪,

我聽唔清楚呀~~

我比咗隻vcd你仔仔啦..
露 絲 :-)

Rank: 3Rank: 3


210
740#
發表於 06-10-10 16:03 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Matthew 媽咪,yoballma
是中文課嗰張有2cd的。唔係$336嗰套,336是提升課程..

那些中、英文cd連同字典等物品一袋的派給阿女,可能我訂得多雜物,所以先派。
不過,最好是問一問學校會好d

Matthew 媽咪,
我昨天都收到你的胖胖豬cd了,thankyou!!
Matthew_媽咪 寫道:
2000

中文科係咪中文課本個張呀 ? 我都有訂, 但係我仔仔冇派喎   

label 張 cd 收到喇 ! Many Thanks !

Matthew 媽咪

  [quote]
2000 寫道:
今天學校派了中、英文科的cd了,你們有無需要.........呢,我可以幫你們

Matthew_媽咪,
我明天給你吧
[/quote]
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖