- 在線時間
- 129 小時
- 最後登錄
- 23-12-3
- 國民生產力
- 325
- 附加生產力
- 1360
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 03-8-2
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 4913
- 主題
- 8
- 精華
- 0
- 積分
- 6598
- UID
- 12771
 
|
Re: TKO Deborah (Part 2)
>pinkpink888,
book車都係一個好提議, 不過, 真係要湊下人數先, 人多就著數d囉~
>fifi,
係呀, 我好惡架, 你驚唔驚呢?
我打anson唔係用藤條既, 係用平時係街咪派波波既, 咪用果支"棍"囉, 所以, 屋企咪有好多存貨囉!
乜上次大合照有29人咩? 有無咁多呀? 好似有13個大人, 10個小朋友喎, 其餘果d係邊呀? e........唔通係....
>hinhinmom,
放鬆下啦.....香港人!! 唸咁多野, 好易老既~ 得閒就睇下戲, 行下街, 盡量做d自己鐘意做既野, 如果遇到自己情緒唔好, 果日就唔好教仔喇, 無謂傷害母子既感情呀~ (因為我係過來人呀!)
anson梗係會鬧情緒啦, 人黎架, 當然有情緒啦, 適當既發洩都好架~ 我梗係有打佢啦, 我果日用手打左佢"pat pat"一下, 再用支棍"fit"佢隻腳一下, 佢已好驚架喇~
>ANSON表哥
你d老水雞翼真係唔錯, 你返去話比你"奶奶"知, 我地個個都話好食, 等佢下次落力d再整其他野食比我地呀~
老水蛋都好食, 阿b昨晚返左黎, 佢都食左2個蛋, 佢以為係我買呀~
|
|