關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 幼校討論 TKO Deborah (Part 2)
樓主: hinhinmom
go

TKO Deborah (Part 2) [複製鏈接]

Rank: 3Rank: 3


436
721#
發表於 05-10-24 16:00 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

fi fi ,
妳咁早一定不用等啦,我下午2:15-2:30呀

Rank: 5Rank: 5


1874
722#
發表於 05-10-24 16:14 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

jaisy,

wing530 有時都幾嚴既, 所以我都信佢無打錯字, 係真係會打anson. :tongue:

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


6598
723#
發表於 05-10-24 17:16 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

>jaisy,
我無打錯字呀, 我真係會打anson架, 有時忍唔住, 咪
    

>halaha,
無錯! 我好惡架, 你唔好蝦我呀~   

Rank: 3Rank: 3


368
724#
發表於 05-10-24 17:32 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

dear all:

如果搞旅行,人多的話可以book旅遊巴,可以容納五十多人,來回大概八百元左右,除開都唔係好貴啫    不過要湊夠人數都唔容易呀   

Rank: 5Rank: 5


3909
725#
發表於 05-10-24 19:38 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

wing530,

原來你o甘惡o既      講笑咋      

有次同anson一起食飯,stephanie周圍走,anson就話‘你再唔食快D,你媽咪用藤條打你啦!’,我話‘係呀,再唔快D,去買藤條啦’

anson話‘藤條,我屋企好多啦’ ,stephanie一聼就好有興趣o甘問‘o甘用來打邊個嘎??’,Anson 講‘打你儸,Stephanie’, ‘我都唔住係你屋企’,Anson開始覺得報錯料,想叉開話題,但Stephanie就不停o甘問,侷最後無法先好快o甘講‘打我儸’           

笑得我......................


herman-mame,

herman無事啦嗎?哩輪轉涼,好易傷風感冒。    下次一定要參加我D的party       

pinkpink888,

50人都唔係好多,今次我D影大合照果陣有29個啦          仲有有聯絡的都無請到,因爲驚卡拉ok房得15個大人位嘖      不過多人就會多好多野搞,食o既,飲o既,玩o既.....................

不過覺得學校太少活動,上年郊遊撞正Stephanie病o左無得去,就再無麽出外的活動。      雖然我d都成日湊Stephanie出去玩,但覺得小朋友哩個年齡好享受同人相處的樂趣,學校無,就自己組織D儸。

開始都有唸過租船游船河嘎    不過小朋友仲細D,普通郊遊picnic都得啦     我唸過大尾篤,多野玩,但太遠,唔方便。清水灣郊野公園近D,但唔知交通點,因自己入都要3-4個字。但如果係科大入面(有大草地)或銀綫灣交通就方便,架車走多兩趟運D野過去同車D小朋友過去都好快。

哩度仲有媽咪有車啊,如果可以一起,一車5-6人,都ok啦。     

如果大家都有心,就比都多D suggestion啦       

Rank: 5Rank: 5


3381
726#
發表於 05-10-24 21:55 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

fifi,
thks~一陣我就check email~

halaha,
係呀~ 我呢排公司都好忙呀~      平均7:00先走得~ 呢排壓力好大呀!!  有時放左工個腦仲無停過, 搞到夜晚好倦都瞓唔到........     我都想轉工呀~ 雖然人工係好過出面, 但係壓力好大.......       宜家有時hinhin唔聽話我都忍唔住大聲鬧佢, 之後我都覺得自己過份左......     

我31/10唔放假勒, 因為我1/11放, 要陪hinhin返新學校~

wing530,
睇黎anson有時都會鬧下情緒wo~ 你係唔係真係會用"藤條"打佢架???   o甘佢條肥大脾o米多幾條.........   

jaisy,
vanna扮snow white真係好cute~ 佢真係好得意~~

Rank: 5Rank: 5


3381
727#
發表於 05-10-24 22:59 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

fifi,
我收唔到email, check pm啦~~

Rank: 5Rank: 5


3909
728#
發表於 05-10-24 23:28 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

hinhinmom,

使唔使o甘    我啊    我等緊Alvis媽咪send埋侷D來,集埋先一次過send比你D。等等啦     

jaisy,

果日Vanna個肥o都o都snow white樣好得意,係唔係我D熱情得哉,嚇親侷,搞到侷       

Anson表哥,

你的鹵水雞翼好好味,可唔可以教下我啊     

Rank: 5Rank: 5


3381
729#
發表於 05-10-24 23:39 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

fifi,
你煮野食都好叻啦, 使唔使anson表哥教你呀~     

原來你集齊d相先一次過send比我地呀........     

Rank: 3Rank: 3


420
730#
發表於 05-10-25 09:39 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

.

Rank: 3Rank: 3


110
731#
發表於 05-10-25 09:45 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

fifi,

hinhinmom 講得無錯, 你煮野食都好叻, 使唔使anson表哥媽咪教你     
你知唔知anson表哥媽咪是"無飯夫妻" 一個月都沒有

Rank: 5Rank: 5


2564
732#
發表於 05-10-25 11:35 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

anson 表哥
我唔知chicken wings 係自己整架, 重諗邊檔鹵水雞翼咁好食, Vanna 食左好多呀. 真係好好食

fifi, Vanna 係咁大喊10 無改錯名.
你地計畫去邊到玩我都會join 架, 小朋友都係一齊玩開心, 佢開心我又開心, 其實我老公都有架車而我都有車牌都好少揸, 佢成日驚我搞唔掂.
wing wing 有時同佢婆婆返學都見到我架hello kitty 車架
總知去玩, 我一定支持呀

Rank: 5Rank: 5


1874
733#
發表於 05-10-25 12:12 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

jaisy,

wingwing今次party, 印象最深刻係vanna呀, 佢噚晚仲問我"wingwing"依家係度做咩呀, 我話佢係屋企, 佢又問我, 咁佢媽媽係不係同佢一起呀?  幾搞笑呀, 可能今次係佢地三個女孩子一起玩的時間多啩.

hinhinmom,

不好給咁多壓力自已, relax吓. 自從有咗wingwing之後, 我都好抗拒開o.t., 因為想多啲時間陪下wingwing. 我一依家一遲返屋企, 就即刻收到wingwing既奪命追魂call呀, 所以小朋友真係好想我地多啲時間陪下既.

wing530,

係你自已認惡既, 我無講過呀, 我剩係話你嚴唧嗎.   

Rank: 5Rank: 5


2564
734#
發表於 05-10-25 12:20 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

halaha
我都覺佢地3個玩我好開心, stephenie 今次食左藥就無咁活躍, 下次4個就再玩得更開心啦.

wing wing 因 vanna 喊得咁恐怖最深刻

Rank: 5Rank: 5


1874
735#
發表於 05-10-25 12:32 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

jaisy,

我都覺得係呀, 因為wingwing平時同stephanie都玩得好開心既. 以前佢就整日提住stephanie, 今次就記得vanna.

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


6598
736#
發表於 05-10-25 14:55 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

>pinkpink888,
book車都係一個好提議, 不過, 真係要湊下人數先, 人多就著數d囉~   

>fifi,
係呀, 我好惡架, 你驚唔驚呢?   
我打anson唔係用藤條既, 係用平時係街咪派波波既, 咪用果支"棍"囉, 所以, 屋企咪有好多存貨囉!    

乜上次大合照有29人咩? 有無咁多呀? 好似有13個大人, 10個小朋友喎, 其餘果d係邊呀? e........唔通係....   

>hinhinmom,
放鬆下啦.....香港人!!    唸咁多野, 好易老既~    得閒就睇下戲, 行下街, 盡量做d自己鐘意做既野, 如果遇到自己情緒唔好, 果日就唔好教仔喇, 無謂傷害母子既感情呀~ (因為我係過來人呀!)   

anson梗係會鬧情緒啦, 人黎架, 當然有情緒啦, 適當既發洩都好架~   我梗係有打佢啦, 我果日用手打左佢"pat pat"一下, 再用支棍"fit"佢隻腳一下, 佢已好驚架喇~  

>ANSON表哥
你d老水雞翼真係唔錯, 你返去話比你"奶奶"知, 我地個個都話好食, 等佢下次落力d再整其他野食比我地呀~  

老水蛋都好食, 阿b昨晚返左黎, 佢都食左2個蛋, 佢以為係我買呀~  
  
  

Rank: 5Rank: 5


2709
737#
發表於 05-10-25 15:43 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

Hi all,

I am considering to apply for Deborah K1 for my son and would like to hear your comments on this school. I am struggling between the Kln Tong kinders and staying in TKO for Deborah. It seems very harsh for kid to travel for 1 hour or so to school every day. On the other hand, Deborah's tuition fee is comparable to Kln Tong's kinder. Really difficult to choose!!     Do you know which primary schools that majority of Deborah's graduates enter?
Thanks.

Rank: 3Rank: 3


436
738#
發表於 05-10-25 16:59 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

fi fi,
Herman沒事了,他是星期日發燒,但就沒咳,醫生話他喉嚨有少少發炎影響的,我估可能是星期六晚燒野食太熱氣。

Rank: 5Rank: 5


3381
739#
發表於 05-10-25 20:32 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

wing530,
我都會自我放鬆o既, 唔駛擔心~ 例如放左工會行下街, shopping一下啦~   

o華! 我諗你用派波波o個條"棍"去打anson, 一定會好痛呀!! "yok" 兒呀~~   

你有無收到智趣樂今日派o既"學費優惠計劃"單張呀?? 好抵wo~~ 我打算幫hinhin再報埋英文班 or 拼音班~ 你呢??    

anson表哥,
你d"老水chicken wing"真係好好食呀~~   

Rank: 5Rank: 5


2564
740#
發表於 05-10-26 11:20 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)


原來N 班今個星期開始寫 I & L , 成本有齊 A to Z
好在vanna 都鍾意寫字, 我未放工佢自動自覺做晒d功課.
jaisy
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖