關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站-part 48
樓主: hoganmama
go

油塘小學家長站-part 48 [複製鏈接]

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
721#
發表於 08-2-15 11:01 |只看該作者
你就好la, 我連句happy valentine’s day 都無ar
原文章由 雪文 於 08-2-15 10:52 發表
昨日情人節好意外-有花收, 一支玫瑰咁大把, 同埋二排金莎. 不過我都好開心啦, 係無sweet sweet欠缺咗少少.

Rank: 8Rank: 8


17269
722#
發表於 08-2-15 11:04 |只看該作者
多多:

你個friend幾時去France呀?

Rank: 6Rank: 6


8125
723#
發表於 08-2-15 11:04 |只看該作者
ICIC..等我R晒頭, 佢'有得出'同'有頭有尾'有咩關係呢 原來有得出是指'YAN媽'

原文章由 yan02 於 08-2-15 10:48 AM 發表
跟住他話 : 甘又係,有頭有尾.. ...

Rank: 8Rank: 8


17269
724#
發表於 08-2-15 11:05 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 08-2-15 10:59 發表

ky: 你個lv開左齋未呀????

未,唔捨得。

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
725#
發表於 08-2-15 11:05 |只看該作者
我一陣去官塘入票, 順手要食m記幫女女換公仔, 同埋想食m記紅豆批.

Rank: 6Rank: 6


8125
726#
發表於 08-2-15 11:05 |只看該作者
如無意外, 是3月, 但條友仲未放完新年假, NEED TO RECONFIRM 呀

原文章由 lky2008 於 08-2-15 11:04 AM 發表
多多:

你個friend幾時去France呀?

Rank: 5Rank: 5


3104
727#
發表於 08-2-15 11:09 |只看該作者
我都不想的,鬼叫我答應左你地,我講口齒的嗎?昨天我都成日在想呢個問題,不過呢次我來女都騙埋,如果不係點過骨呀,阿嬋都不會放過我.他見我幾天夜返,都會話我:咩你不掛住你個仔呀,有時星期六日不得閑湊,他都會話,bb真係慘,媽媽又不得閑湊你啦,放假係甘,返工又係甘
喂,雪
昨天嬋家大豐收
嬋中左3個半字六合彩,他老公中左4個字,開心到他,即打 電話叫我開門比他入來我家同我分享   


原文章由 雪文 於 08-2-15 10:57 發表
大話妹, 你呀, 成日教茵茵講大話騙老豆, 真係唔好咁多啦.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
728#
發表於 08-2-15 11:11 |只看該作者
原文章由 lky2008 於 08-2-15 11:05 發表

未,唔捨得。

快d用啦, 一係22號果日你咩出黎!!!:) :) :)

Rank: 6Rank: 6


8125
729#
發表於 08-2-15 11:12 |只看該作者
唔洗 CRY..我都一樣

原文章由 hoganmama 於 08-2-15 11:01 AM 發表
你就好la, 我連句happy valentine’s day 都無ar  

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
730#
發表於 08-2-15 11:13 |只看該作者
yan02: 佢地好好彩, 2公婆一齊中六合彩.

Rank: 5Rank: 5


3104
731#
發表於 08-2-15 11:17 |只看該作者
"有頭有尾 " 即話我公司有吃開年飯同埋收爐飯,其實我公司只有收爐飯吃,開年飯幾年來都沒得吃,老板連餐茶都沒請,成日叫我拿的派剩的炮金來買pizza來吃,孤寒到死





原文章由 yan02 於 08-2-15 10:48 發表
昨晚返去同條佬講 : 今晚我公司吃開年飯 ,點知他心水清 話 :
咩你公司今年甘早吃開年飯 我即兜 :都開左工啦,睇老板心情,幾時靚咩幾時吃都,有的吃好去吃啦,明年都不知有沒得吃...
跟住他話 : 甘又係,有頭有尾.. ...

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
732#
發表於 08-2-15 11:19 |只看該作者
我公司今年都怪怪, 竟然有開年飯食, 不過要就d老闆要2月尾
原文章由 yan02 於 08-2-15 11:17 發表
"有頭有尾 " 即話我公司有吃開年飯同埋收爐飯,其實我公司只有收爐飯吃,開年飯幾年來都沒得吃,老板連餐茶都沒請,成日叫我拿的派剩的炮金來買pizza來吃,孤寒到死





...

Rank: 6Rank: 6


8125
733#
發表於 08-2-15 11:19 |只看該作者
YAN媽

aiya....唔好咁認真...係我唸錯方向 je

原文章由 yan02 於 08-2-15 11:17 AM 發表
"有頭有尾 " 即話我公司有吃開年飯同埋收爐飯,其實我公司只有收爐飯吃,開年飯幾年來都沒得吃,老板連餐茶都沒請,成日叫我拿的派剩的炮金來買pizza來吃,孤寒到死





...

Rank: 6Rank: 6


8125
734#
發表於 08-2-15 11:22 |只看該作者
YAN媽

aiya....唔好咁認真...係我唸錯方向 je

原文章由 yan02 於 08-2-15 11:17 AM 發表
"有頭有尾 " 即話我公司有吃開年飯同埋收爐飯,其實我公司只有收爐飯吃,開年飯幾年來都沒得吃,老板連餐茶都沒請,成日叫我拿的派剩的炮金來買pizza來吃,孤寒到死





...

Rank: 8Rank: 8


17269
735#
發表於 08-2-15 11:22 |只看該作者
原文章由 多利是 於 08-2-15 11:05 發表
如無意外, 是3月, 但條友仲未放完新年假, NEED TO RECONFIRM 呀

我可能搭單買個gucci的boston bag.

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12511
736#
發表於 08-2-15 11:24 |只看該作者
Fun, 快d see doctor, 下次再約la.

雪, 你就happy la, sweet 幾時都得la.

come, 我都唔知6:30 o 唔 o, 我返到屋企要6:15, 快速同亞仔沖涼要around 10 mins.

Rank: 8Rank: 8


17269
737#
發表於 08-2-15 11:24 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 08-2-15 11:05 發表
我一陣去官塘入票, 順手要食m記幫女女換公仔, 同埋想食m記紅豆批.

come come:
到你要換公仔喇!
red bean pie, 好yummy !

Rank: 8Rank: 8


17269
738#
發表於 08-2-15 11:25 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 08-2-15 11:11 發表

快d用啦, 一係22號果日你咩出黎!!!:) :) :)

吓!諗下先啦,真係唔捨得喎!

Rank: 8Rank: 8


17269
739#
發表於 08-2-15 11:30 |只看該作者
你地覺得呢個boston bag OK嘛?我鍾意的係同款,但袋身係灰色,條帶係pink的。



[ 本文章最後由 lky2008 於 08-2-15 11:34 編輯 ]

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12511
740#
發表於 08-2-15 11:30 |只看該作者
me too la, 係我自己買個cake唔咁悶jar:;pppp:
原文章由 多利是 於 08-2-15 11:12 發表
唔洗 CRY..我都一樣


‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖