關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站-part 44
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站-part 44 [複製鏈接]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
721#
發表於 08-1-11 10:10 |只看該作者
萬O好似買保健產品送wor,你去唔去睇.

原文章由 come爸嘩 於 08-1-11 10:07 發表
雪文: 我尋日係美心見倒蘿蔔糕要$69一底, 加左好多價!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
722#
發表於 08-1-11 10:11 |只看該作者
原文章由 雪文 於 08-1-11 10:07 發表
come,今日同我去牛角同藍田MTR問吓好嗎 ??

我放工去官塘, 係官塘同你問啦.

[ 本文章最後由 come爸嘩 於 08-1-11 10:13 編輯 ]

Rank: 5Rank: 5


2967
723#
發表於 08-1-11 10:11 |只看該作者
我經過都幫你問吓la.

99今日唔去我屋企, 放工要去lam tin 湊仔.

原文章由 雪文 於 08-1-11 10:07 發表
come,今日同我去牛角同藍田MTR問吓好嗎 ??
Be Happy Everyday

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
724#
發表於 08-1-11 10:12 |只看該作者
原文章由 雪文 於 08-1-11 10:10 發表
萬O好似買保健產品送wor,你去唔去睇.

保健產品~~~我好少買架!

Rank: 8Rank: 8


17382
725#
發表於 08-1-11 10:14 |只看該作者
唉....如果佢係聽我話我就唔洗攪咁多野諗咁多計去對付佢啦


原文章由 katiekma 於 08-1-10 23:27 發表
love,
我真系好佩服你

Rank: 6Rank: 6


6601
726#
發表於 08-1-11 10:15 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 08-1-11 10:07 發表
雪文: 我尋日係美心見倒蘿蔔糕要$69一底, 加左好多價!

Rank: 8Rank: 8


17382
727#
發表於 08-1-11 10:16 |只看該作者
我諗過啦,之前2晚係公園做佢都ok快又無嘈,but比佢係公園做咪益左佢~~~咁嘆有得坐:tongue: :tongue: :tongue:出走廊做仲好啦:tongue:  


原文章由 KY2004 於 08-1-11 08:56 發表
早晨!

love:你真係好野,諗到咁多絕橋教女女。

Rank: 5Rank: 5


3104
728#
發表於 08-1-11 10:17 |只看該作者
LOVE : 你好有辨法呀 ,我又學多一樣野啦

原文章由 iloveyoub4 於 08-1-10 22:54 發表
今晚真輕鬆 放左工後接囡食dinner,之後check佢功課有無做漏,結果都係做漏一樣抄書,我無發嬲話佢,之後同佢出左屋企出面條走廊要佢抄好晒先返屋企 佢就企係條走廊度抄又唔敢又呢又路 仲抄得好快d字又ok靚 其 ...

Rank: 8Rank: 8


17382
729#
發表於 08-1-11 10:18 |只看該作者
我諗我遲d都要咁做

原文章由 KY2004 於 08-1-11 09:39 發表
呀女今日個書包勁重!其實上左2年級後,D書唔知點解多左,連書包都重好多。我已經將個護脊書包轉左去普通輕身書包,但都係要帶多個手提包減輕重量。 ...

Rank: 5Rank: 5


2967
730#
發表於 08-1-11 10:18 |只看該作者
你真係好絕wor
原文章由 iloveyoub4 於 08-1-11 10:16 發表
我諗過啦,之前2晚係公園做佢都ok快又無嘈,but比佢係公園做咪益左佢~~~咁嘆有得坐:tongue: :tongue: :tongue:出走廊做仲好啦:tongue:  
Be Happy Everyday

Rank: 8Rank: 8


17382
731#
發表於 08-1-11 10:19 |只看該作者
我係熱命人:loveliness:

原文章由 hoganmama 於 08-1-11 09:34 發表
西曆計我係平命人wor

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
732#
發表於 08-1-11 10:21 |只看該作者
ky: check pm!!!

Rank: 8Rank: 8


17382
733#
發表於 08-1-11 10:22 |只看該作者
咁就焗住要買8達錶啦無咁易唔見

佢開頭都寫得唔好架,我咪c鬼左果頁出來,再同佢講如果再寫到鬼晝符咁就寫到好先返屋企,之後佢都寫得ok的,枱仔我有呀不過唔會比佢用,等佢企係度做啦:tongue:



原文章由 雪文 於 08-1-11 09:43 發表
但係學校25號後要返學點名要用呀, 咁手錶無咁容易唔見嘛, 卡我怕佢掛掛吓會無咗呀.

Love,企係到抄書抄的字會靚咩, 不如買張枱仔返屋企可以放出去, 你呢個主意幾好, 等我同試吓.

...

[ 本文章最後由 iloveyoub4 於 08-1-11 10:24 編輯 ]

Rank: 5Rank: 5


2967
734#
發表於 08-1-11 10:23 |只看該作者
我係寒命lor, 真攞命
原文章由 iloveyoub4 於 08-1-11 10:19 發表
我係熱命人:loveliness:
Be Happy Everyday

Rank: 5Rank: 5


2967
735#
發表於 08-1-11 10:24 |只看該作者
c6返咗大陸整牙, lee 2晚都得我一個睇仔:(
Be Happy Everyday

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
736#
發表於 08-1-11 10:24 |只看該作者
唔該晒CY,come

原文章由 cyclmama 於 08-1-11 10:11 發表
我經過都幫你問吓la.

99今日唔去我屋企, 放工要去lam tin 湊仔.

Rank: 5Rank: 5


2065
737#
發表於 08-1-11 10:24 |只看該作者
系走廊要企响到做?

原文章由 iloveyoub4 於 08-1-11 10:16 發表
我諗過啦,之前2晚係公園做佢都ok快又無嘈,but比佢係公園做咪益左佢~~~咁嘆有得坐:tongue: :tongue: :tongue:出走廊做仲好啦:tongue:  

Rank: 5Rank: 5


2967
738#
發表於 08-1-11 10:25 |只看該作者
係wor, 都冇枱, 點做
原文章由 katiekma 於 08-1-11 10:24 發表
系走廊要企响到做?
Be Happy Everyday

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
739#
發表於 08-1-11 10:26 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 08-1-11 10:14 發表
唉....如果佢係聽我話我就唔洗攪咁多野諗咁多計去對付佢啦

明白的:cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
740#
發表於 08-1-11 10:28 |只看該作者
但係企真係好難寫好睇的wor,大家話係唔係 ?? 我諗我抬張枱仔出我門外叫我仔做功課, 佢都會喊到拆天啦

原文章由 iloveyoub4 於 08-1-11 10:22 發表
咁就焗住要買8達錶啦無咁易唔見

佢開頭都寫得唔好架,我咪c鬼左果頁出來,再同佢講如果再寫到鬼晝符咁就寫到好先返屋企,之後佢都寫得ok的,枱仔我有呀不過唔會比佢用,等佢企係度做啦:tongue:



...
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖