註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
男爵府
原文章由 hoganmama 於 07-12-24 12:23 發表 Why XX唔落得街?
返回頂部
大宅
原文章由 funbabyhk 於 07-12-24 12:42 發表 各位 lunch, 公司會唔會請食飯? 我就冇....自己食完 lunch 會去上環取單後就順便收工回家
原文章由 cyclmama 於 07-12-24 12:50 發表 fun, if true, 佢咁夠pop.
原文章由 KY2004 於 07-12-24 12:53 發表 我想多口問句,D湯包訂唔訂到呀?
原文章由 funbabyhk 於 07-12-24 13:00 發表 係 wor, 唔記得講添. 湯包-其中一款要過 2 日才有貨, 所以我叫他等齊貨才送俾我. 大約 27-28號送貨, 屆時再通知你, 睇吓點交收.
原文章由 phoebecyl 於 07-12-24 13:01 發表 急急: 咁多位靚媽咪,因為明天D朋友來我家開PART要一人諗一個遊戲,麻煩你D幫手諗下
原文章由 cyclmama 於 07-12-24 13:11 發表 玩味分高下d games, 得唔得呀, 我地annual dinner party 都有玩
原文章由 cyclmama 於 07-12-24 13:27 發表 come, thanks. 我今晚返去再同c6傾吓, 聽吓佢gei意思再決定.
原文章由 phoebecyl 於 07-12-24 13:43 發表 CY 請人真係好講彩數,都唔係唔使受氣架。到時你可能重激氣又貼錢買難受。你請過工人都知真係一闊幾大,好像我現在水電煤全部比未請工人交都一倍。連漂白水,洗潔精及廁紙都比以前用多成倍:tongue: 。而且始終自己 ...
原文章由 KY2004 於 07-12-24 02:03 PM 發表 大除夕得番11度 ,大家小心D呀!大褸出場啦! (未買的,買啦!買啦)
原文章由 KY2004 於 07-12-24 14:03 發表 大除夕得番11度 ,大家小心D呀!大褸出場啦! (未買的,買啦!買啦)
原文章由 cyclmama 於 07-12-24 02:05 PM 發表 就係咁衰lor. 啱啱叫個朋友幫手問吓, 有冇人幫手湊仔, 我開$100/day, if有, 可以慳好多. 不過99個邊又係煩, 一陣以為我玩嘢, 唔俾佢湊. 人地話老公會係亞媽and老婆gei夾心人, 我就.........:cry: :cry: :cry: ...
原文章由 多利是 於 07-12-24 14:12 發表 褸真係唔敢買啦...如非必要, 有既都唔想拎出來用, 著完幾日要乾洗又係煩..