關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站-part 43
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站-part 43 [複製鏈接]

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
721#
發表於 07-12-24 12:46 |只看該作者
del

原文章由 hoganmama 於 07-12-24 12:23 發表
Why XX唔落得街?

[ 本文章最後由 funbabyhk 於 07-12-24 13:02 編輯 ]

Rank: 5Rank: 5


2967
722#
發表於 07-12-24 12:48 |只看該作者
no la, 你收工la
原文章由 funbabyhk 於 07-12-24 12:42 發表
各位 lunch,  公司會唔會請食飯?

我就冇....自己食完 lunch 會去上環取單後就順便收工回家
Be Happy Everyday

Rank: 5Rank: 5


2967
723#
發表於 07-12-24 12:50 |只看該作者
fun, if true, 佢咁夠pop.
Be Happy Everyday

Rank: 6Rank: 6


6601
724#
發表於 07-12-24 12:53 |只看該作者
原文章由 funbabyhk 於 07-12-24 12:42 發表
各位 lunch,  公司會唔會請食飯?

我就冇....自己食完 lunch 會去上環取單後就順便收工回家

fun fun:

我地冇飯食,仲要冇得早走呀!

我想多口問句,D湯包訂唔訂到呀?

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
725#
發表於 07-12-24 12:58 |只看該作者
其實都擔驚受怕, 連唔舒服都唔可以出去睇醫生

原文章由 cyclmama 於 07-12-24 12:50 發表
fun, if true, 佢咁夠pop.

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
726#
發表於 07-12-24 13:00 |只看該作者
係 wor, 唔記得講添.
湯包-其中一款要過 2 日才有貨, 所以我叫他等齊貨才送俾我.
大約 27-28號送貨, 屆時再通知你, 睇吓點交收.
原文章由 KY2004 於 07-12-24 12:53 發表


我想多口問句,D湯包訂唔訂到呀?

Rank: 5Rank: 5


1150
727#
發表於 07-12-24 13:01 |只看該作者
急急:
   咁多位靚媽咪,因為明天D朋友來我家開PART要一人諗一個遊戲,麻煩你D幫手諗下

Rank: 5Rank: 5


2967
728#
發表於 07-12-24 13:09 |只看該作者
THANKS
原文章由 funbabyhk 於 07-12-24 13:00 發表
係 wor, 唔記得講添.
湯包-其中一款要過 2 日才有貨, 所以我叫他等齊貨才送俾我.
大約 27-28號送貨, 屆時再通知你, 睇吓點交收.
Be Happy Everyday

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
729#
發表於 07-12-24 13:09 |只看該作者
        

祝大家聖誕快樂

Rank: 5Rank: 5


2967
730#
發表於 07-12-24 13:11 |只看該作者
玩味分高下d games, 得唔得呀, 我地annual dinner party 都有玩
原文章由 phoebecyl 於 07-12-24 13:01 發表
急急:
   咁多位靚媽咪,因為明天D朋友來我家開PART要一人諗一個遊戲,麻煩你D幫手諗下
Be Happy Everyday

Rank: 5Rank: 5


2967
731#
發表於 07-12-24 13:27 |只看該作者
come, thanks.

我今晚返去再同c6傾吓, 聽吓佢gei意思再決定.
Be Happy Everyday

Rank: 5Rank: 5


1150
732#
發表於 07-12-24 13:32 |只看該作者
都可以考慮玩下哦
原文章由 cyclmama 於 07-12-24 13:11 發表
玩味分高下d games, 得唔得呀, 我地annual dinner party 都有玩

Rank: 5Rank: 5


1150
733#
發表於 07-12-24 13:43 |只看該作者
CY
  請人真係好講彩數,都唔係唔使受氣架。到時你可能重激氣又貼錢買難受。你請過工人都知真係一闊幾大,好像我現在水電煤全部比未請工人交都一倍。連漂白水,洗潔精及廁紙都比以前用多成倍:tongue:   。而且始終自己人照顧點都好D。請大陸個D...重激氣啦 ,一頭半個月就比說話你聽。有空你可以問問YANMA。
原文章由 cyclmama 於 07-12-24 13:27 發表
come, thanks.

我今晚返去再同c6傾吓, 聽吓佢gei意思再決定.

Rank: 6Rank: 6


6601
734#
發表於 07-12-24 13:59 |只看該作者
原文章由 funbabyhk 於 07-12-24 13:00 發表
係 wor, 唔記得講添.
湯包-其中一款要過 2 日才有貨, 所以我叫他等齊貨才送俾我.
大約 27-28號送貨, 屆時再通知你, 睇吓點交收.

fun fun:

唔該哂!

Rank: 6Rank: 6


6601
735#
發表於 07-12-24 14:03 |只看該作者
大除夕得番11度 ,大家小心D呀!大褸出場啦!
(未買的,買啦!買啦)

Rank: 5Rank: 5


2967
736#
發表於 07-12-24 14:05 |只看該作者
就係咁衰lor.
啱啱叫個朋友幫手問吓, 有冇人幫手湊仔, 我開$100/day, if有, 可以慳好多. 不過99個邊又係煩, 一陣以為我玩嘢, 唔俾佢湊.

人地話老公會係亞媽and老婆gei夾心人, 我就.........:cry: :cry: :cry:
原文章由 phoebecyl 於 07-12-24 13:43 發表
CY
  請人真係好講彩數,都唔係唔使受氣架。到時你可能重激氣又貼錢買難受。你請過工人都知真係一闊幾大,好像我現在水電煤全部比未請工人交都一倍。連漂白水,洗潔精及廁紙都比以前用多成倍:tongue:   。而且始終自己 ...
Be Happy Everyday

Rank: 6Rank: 6


8125
737#
發表於 07-12-24 14:12 |只看該作者
褸真係唔敢買啦...如非必要, 有既都唔想拎出來用, 著完幾日要乾洗又係煩..

原文章由 KY2004 於 07-12-24 02:03 PM 發表
大除夕得番11度 ,大家小心D呀!大褸出場啦!
(未買的,買啦!買啦)

Rank: 5Rank: 5


2967
738#
發表於 07-12-24 14:13 |只看該作者
咁我C緊la
原文章由 KY2004 於 07-12-24 14:03 發表
大除夕得番11度 ,大家小心D呀!大褸出場啦!
(未買的,買啦!買啦)
Be Happy Everyday

Rank: 6Rank: 6


8125
739#
發表於 07-12-24 14:14 |只看該作者
cy

咁你真係要唸清楚先..問清楚99究竟想點..定係話請個人幫佢好d??  無咁易得失佢..費事一陣以為你玩野..變成好心做壞事..仲無隱

原文章由 cyclmama 於 07-12-24 02:05 PM 發表
就係咁衰lor.
啱啱叫個朋友幫手問吓, 有冇人幫手湊仔, 我開$100/day, if有, 可以慳好多. 不過99個邊又係煩, 一陣以為我玩嘢, 唔俾佢湊.

人地話老公會係亞媽and老婆gei夾心人, 我就.........:cry: :cry: :cry:
...

[ 本文章最後由 多利是 於 07-12-24 14:15 編輯 ]

Rank: 6Rank: 6


6601
740#
發表於 07-12-24 14:17 |只看該作者
原文章由 多利是 於 07-12-24 14:12 發表
褸真係唔敢買啦...如非必要, 有既都唔想拎出來用, 著完幾日要乾洗又係煩..

多多:

呢句真呀!但我怕凍,驚冷親,都要攞D褸出來勺。不過我都會等到正式回暖先dry clean!所以成屋擺哂D衫/褸係到,好討厭!
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖