關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 37
樓主: funbabyhk
go

油塘小學家長站 - part 37 [複製鏈接]

Rank: 8Rank: 8


17382
721#
發表於 07-11-12 15:51 |只看該作者
我都係咁上下近視的不過我就無佩眼鏡又無用con,我覺得ok啦,之前用過con的,用左係睇野清楚好多睇d野又光,但我都係唔用啦睇得太清楚重辛苦唔慣,都係x查查好d 所以呢有時你地見到我,但我未必會彩你地因為我都睇唔清楚x查查    



原文章由 cyclmama 於 07-11-12 15:40 硐表
星期六同亞女去咗驗眼,一隻眼150,一隻100,佩咗副眼鏡,用咗$700.禽日買咗個書包又用咗$259

Rank: 5Rank: 5


2967
722#
發表於 07-11-12 15:52 |只看該作者
一齊上過web site玩吓幫吓人
http://hk.news.yahoo.com/071112/12/2j8xf.html

[ 本文章最後由 cyclmama 於 07-11-12 15:58 編輯 ]
Be Happy Everyday

Rank: 8Rank: 8


17382
723#
發表於 07-11-12 15:53 |只看該作者
有野做

Rank: 5Rank: 5


2967
724#
發表於 07-11-12 15:57 |只看該作者
我最初都係120,不過e+275.唔帶唔得,我驚亞女會加深,所以即刻同佢佩眼鏡 ,不過c6話太貴,我唔理佢.
原文章由 iloveyoub4 於 07-11-12 15:51 硐表
我都係咁上下近視的不過我就無佩眼鏡又無用con,我覺得ok啦,之前用過con的,用左係睇野清楚好多睇d野又光,但我都係唔用啦睇得太清楚重辛苦唔慣,都係x查查好d 所以呢有時你地見到我,但我未必會彩你地因為我都睇唔清楚x查查o ...
Be Happy Everyday

Rank: 5Rank: 5


3212
725#
發表於 07-11-12 15:57 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 07-11-12 15:49 硐表
係lor, 趺親好小事啫, 唔好為你媽說話唔開心


佢成日都係咁gei gar.... 好多野, 我覺得佢過份緊張lor, 尤其是今年開始同埋佢一齊住, 所以有時我都做左夾心餅(我老公跟她的中間) , 但我又唔可以單依靠個工人幫我搞掂兩個baby, 始終有個人睇住會放心d.........

Rank: 5Rank: 5


2967
726#
發表於 07-11-12 16:02 |只看該作者
大多數老人家都係咁ga la,有個自己人睇住始終係好d
原文章由 novemberwm 於 07-11-12 15:57 硐表


佢成日都係咁gei gar.... 好多野, 我覺得佢過份緊張lor, 尤其是今年開始同埋佢一齊住, 所以有時我都做左夾心餅(我老公跟她的中間) , 但我又唔可以單依靠個工人幫我搞掂兩個baby, 始終有個人睇住會放心d......... ...
Be Happy Everyday

Rank: 6Rank: 6


8953
727#
發表於 07-11-12 16:03 |只看該作者
hi~~
今日o甘少頁的.

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
728#
發表於 07-11-12 16:05 |只看該作者
我好深近視, 一隻450, 一隻550
原文章由 cyclmama 於 07-11-12 15:57 硐表
我最初都係120,不過e+275.唔帶唔得,我驚亞女會加深,所以即刻同佢佩眼鏡 ,不過c6話太貴,我唔理佢.

Rank: 5Rank: 5


2967
729#
發表於 07-11-12 16:07 |只看該作者
亞女啱啱返,夠膽c個書包用咗一日已經整'懶'咗少少
Be Happy Everyday

Rank: 6Rank: 6


8953
730#
發表於 07-11-12 16:11 |只看該作者
溫完書~~:
原來今日兩個台柱都放假呀 ?

nove, 小朋友成日都有跌撞, 唔洗太介意人講咩啦. 佢地都係緊張姐.
cy, 妳休息下啦. 放鬆d.

Rank: 5Rank: 5


2967
731#
發表於 07-11-12 16:12 |只看該作者
原文章由 龍舌蘭 於 07-11-12 16:03 硐表
hi~~
今日o甘少頁的.

驚你溫書辛苦ma
Be Happy Everyday

Rank: 6Rank: 6


8953
732#
發表於 07-11-12 16:13 |只看該作者
保護眼....
留意寫字姿勢. 燈光, 唔好太暗
得行就按摩下眼d穴位. 有d幫助的.

最緊要都係... 少打機. 係車都唔好睇書, 打機.

Rank: 5Rank: 5


3212
733#
發表於 07-11-12 16:13 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 07-11-12 16:05 硐表
我好深近視, 一隻450, 一隻550



我一年比一年深…. 由100& 125 度(鴛鴦眼)開始, 加深到而家
355  &375, 一年3, 4 副眼鏡...... 配到我poor.....

Rank: 5Rank: 5


2967
734#
發表於 07-11-12 16:14 |只看該作者
thanks.一時之間,好多嘢仲未放得低,過一排應該冇事ga la
原文章由 龍舌蘭 於 07-11-12 16:11 硐表
溫完書~~:
原來今日兩個台柱都放假呀 ?

nove, 小朋友成日都有跌撞, 唔洗太介意人講咩啦. 佢地都係緊張姐.
cy, 妳休息下啦. 放鬆d.
Be Happy Everyday

Rank: 6Rank: 6


8953
735#
發表於 07-11-12 16:15 |只看該作者
原文章由 cyclmama 於 07-11-12 16:12 硐表

驚你溫書辛苦ma

真係有我心.

我係屋企好難入來睇. 唔知點解, 成日都是10月30日的文章.
我要在網址都改頁數先可以入來, 仲要回應唔到. 唔知係咪中左

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
736#
發表於 07-11-12 16:16 |只看該作者
hi, lanlan & cy

亞頭, 一年三四對, 唔係嘛.



原文章由 novemberwm 於 07-11-12 16:13 硐表



我一年比一年深…. 由100& 125 度(鴛鴦眼)開始, 加深到而家
355  &375, 一年3, 4 副眼鏡...... 配到我poor.....

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
737#
發表於 07-11-12 16:17 |只看該作者
個日我仔打黎話麻麻唔比佢用釘書機, 因有本簿爛左, 我就同我99講, 比佢用la, 佢識gar, 我99又話驚整親, 驚咩咩咩, 真係把幾火, 佢釘親佢事麻, 如果試過真係有事, 佢下次就唔會要爭住用gar la, d老人家永遠都唔明, 太保護la

好似食飯咁, 我講過好多次, 大個gar la, 唔駛特別幫佢剪“送”, 我99又話, d菜咁大條, 佢點食ar, 我扯火, d糖夠大粒la, 佢咪又食到, 呢段對話差唔多每日講一次
原文章由 novemberwm 於 07-11-12 15:57 硐表


佢成日都係咁gei gar.... 好多野, 我覺得佢過份緊張lor, 尤其是今年開始同埋佢一齊住, 所以有時我都做左夾心餅(我老公跟她的中間) , 但我又唔可以單依靠個工人幫我搞掂兩個baby, 始終有個人睇住會放心d......... ...

Rank: 6Rank: 6


8953
738#
發表於 07-11-12 16:18 |只看該作者
原文章由 雪文 於 07-11-12 16:16 硐表
hi, lanlan & cy

亞頭, 一年三四對, 唔係嘛.

以為雪雪放假添...:)

Rank: 5Rank: 5


3212
739#
發表於 07-11-12 16:21 |只看該作者
原文章由 龍舌蘭 於 07-11-12 16:11 硐表
溫完書~~:
原來今日兩個台柱都放假呀 ?

nove, 小朋友成日都有跌撞, 唔洗太介意人講咩啦. 佢地都係緊張姐.
cy, 妳休息下啦. 放鬆d.


係咩 ? 今朝我都有見到文文姐wo....... come come 就好似唔多覺........
唉, 冇辦法啦, 唯有容忍下了, 個個話晒都係我mami 黎, 佢都係過份地緊張的.. 我都知道佢好辛苦..... 湊細路, 少d精力都唔夠 ..

Rank: 6Rank: 6


8953
740#
發表於 07-11-12 16:21 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 07-11-12 16:17 硐表
個日我仔打黎話麻麻唔比佢用釘書機, 因有本簿爛左, 我就同我99講, 比佢用la, 佢識gar, 我99又話驚整親, 驚咩咩咩, 真係把幾火, 佢釘親佢事麻, 如果試過真係有事, 佢下次就唔會要爭住用gar la, d老人家永遠都唔明, 太保護la

好似食飯 ...

我媽都會..... 所以......
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖