關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 36
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站 - part 36 [複製鏈接]

Rank: 8Rank: 8


17382
721#
發表於 07-11-1 08:59 |只看該作者
morning all 我做曬d野先上來

Rank: 5Rank: 5


2967
722#
發表於 07-11-1 09:13 |只看該作者
Good morning!

Rank: 5Rank: 5


1150
723#
發表於 07-11-1 09:14 |只看該作者
間舖係邊架..咁架服務態度一定唔會去幫襯
原文章由 cyclmama 於 07-10-31 23:09 硐表
頭先攞對花女鞋,成肚氣 ,我明明要個鞋頭加濶ga ma,去到佢話對鞋未返,叫我聽日去過,咁我聽日要攞裙,我就話唔得.佢突然又話搵到,我一睇就知鞋頭冇加濶la,求其攞對俾我就話有,跟住又mon咗個鞋gin出嚟,話咁咪濶 ...

Rank: 5Rank: 5


2967
724#
發表於 07-11-1 09:15 |只看該作者
BK 一早玩嘢

Rank: 5Rank: 5


1150
725#
發表於 07-11-1 09:17 |只看該作者
come爸嘩
      昨晚有冇收獲呀?
原文章由 come爸嘩 於 07-10-31 17:27 硐表

當然要, 我都仲未平衡得倒.....

Rank: 5Rank: 5


2967
726#
發表於 07-11-1 09:21 |只看該作者
係金都3/f. 上咗電梯轉右行前2-3間shop個間.
原文章由 phoebecyl 於 07-11-1 09:14 硐表
間舖係邊架..咁架服務態度一定唔會去幫襯

Rank: 5Rank: 5


2065
727#
發表於 07-11-1 09:22 |只看該作者
星期六下午6:00 後得 5 得?我同亞女賣完校服揾你?

原文章由 cyclmama 於 07-10-31 22:56 硐表
你想幾時,係邊到見 我冇所謂.

Rank: 5Rank: 5


2967
728#
發表於 07-11-1 09:25 |只看該作者
呢2日咁多嘢做gei
原文章由 iloveyoub4 於 07-11-1 08:59 硐表
morning all 我做曬d野先上來

Rank: 5Rank: 5


2967
729#
發表於 07-11-1 09:28 |只看該作者
哎呀,唔得呀,表妹星期六結婚,我12:00pm就要出門口
原文章由 katiekma 於 07-11-1 09:22 硐表
星期六下午6:00 後得 5 得?我同亞女賣完校服揾你?

Rank: 5Rank: 5


2065
730#
發表於 07-11-1 09:31 |只看該作者
phoebecy,

其實我都鐘意迦南架, 不過果時冇學卷, 迦南學費貴金麗成千加上其它雜費迦南都貴(校服部貴過人)先冇讀。如果你小朋友讀開迦南就吾好轉 la。出面好多小學都鐘意收迦南學生架。

原文章由 phoebecyl 於 07-10-31 17:24 硐表
唉..我又好煩惱
昨天中午知道金麗肯收我仔上午班後...我諗諗下又擔心萬一入唔到李兆強咁升咩小學好呢...我那天去報名時聽D老師介紹教育方式覺得金麗好像唔係幾注重英文。所以我都會擔心萬一入唔到李兆強及派位唔理想要去拍門 ...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
731#
發表於 07-11-1 09:32 |只看該作者
Morning !

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
732#
發表於 07-11-1 09:35 |只看該作者
原文章由 phoebecyl 於 07-11-1 09:17 硐表
come爸嘩
      昨晚有冇收獲呀?

尋日落雨, 我無去搭mtr, 所以無行到.....:-|

Rank: 5Rank: 5


2065
733#
發表於 07-11-1 09:36 |只看該作者
咁下次先, 因我星期一見客, 諗住星期日一早去攪。我去反貴果間整多次先

原文章由 cyclmama 於 07-11-1 09:28 硐表
哎呀,唔得呀,表妹星期六結婚,我12:00pm就要出門口

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
734#
發表於 07-11-1 09:37 |只看該作者
原文章由 雪文 於 07-11-1 09:32 硐表
Morning !

雪文: 我女話佢都唔係好知點養狗, 淨係行黎行去架咋喎!?!?!?!?

今日xx個樣好似食左c咁, 正xx!!

Rank: 5Rank: 5


2065
735#
發表於 07-11-1 09:38 |只看該作者
雪文都系

原文章由 cyclmama 於 07-11-1 09:25 硐表
呢2日咁多嘢做gei

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
736#
發表於 07-11-1 09:41 |只看該作者
我仔d測驗卷今日先派ar, 默書就上星期已派左, 中默86 , 英默96

如果我仔中文有80分以上, 我都 “屙lee吉帝” lor
原文章由 katiekma 於 07-10-31 21:31 硐表
hehe你又响處
亞女今日派左2科la
中默93
中文84

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
737#
發表於 07-11-1 09:41 |只看該作者
原文章由 katiekma 於 07-10-31 21:38 硐表
我 o.k. 架!
但亞女話中文佢算低分 wor。:-| :-|

你女有8x分, 咁可能佢d同學仔個個都9x分啦!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
738#
發表於 07-11-1 09:43 |只看該作者
咁你又滿唔滿意亞仔的成績呀????

原文章由 hoganmama 於 07-11-1 09:41 硐表
我仔d測驗卷今日先派ar, 默書就上星期已派左, 中默86 , 英默96

如果我仔中文有80分以上, 我都 “屙lee吉帝” lor

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
739#
發表於 07-11-1 09:44 |只看該作者
Katiema, 份卷你覺得深唔深? 小測個份我覺得都算深gar, 比起平時d功課

Rank: 8Rank: 8


17382
740#
發表於 07-11-1 09:46 |只看該作者
我地一份都未派呀,可能今日會有呱,你囡ok wor,我囡.....我都唔敢諗啦,亞囡自爆原來成日比老師罰企因為上堂唔專心


原文章由 katiekma 於 07-10-31 21:31 硐表
hehe你又响處
亞女今日派左2科la
中默93
中文84
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖