關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 35
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站 - part 35 [複製鏈接]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
721#
發表於 07-10-17 16:07 |只看該作者
我都唔知, 你哋都幾我多大"蒙"啦, 個條手鏈係我媽送俾我的, 我日日帶住, 唔見咗好耐先發現, 可能冬天多衫又唔覺.

原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-10-17 15:53 硐表
點跌咗??  

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
722#
發表於 07-10-17 16:07 |只看該作者
吓! 係屋企比人攞左d金?? 咁你有無估係邊個??????????

原文章由 雪文 於 07-10-17 16:04 硐表
Big Six

我奶奶屋企

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
723#
發表於 07-10-17 16:08 |只看該作者
係wor,我記得我有D相加, 等我上yahoo睇仲係唔係到.


原文章由 come爸嘩 於 07-10-17 16:05 硐表
唔好呀 , 我成日想上你度睇下你屋企的間隔同埋個view架!!!!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
724#
發表於 07-10-17 16:10 |只看該作者
c人xx, 食煙就唔該你出去食啦!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
725#
發表於 07-10-17 16:12 |只看該作者
come,唔敢去估

可能係我老公
可能係我老爺
可能係佢的家姐細妹
可能係佢的親戚

仲之係無閉門失竊

點知wor,鎖咗鎖又無爛, 我自己屋企, D金係咁放都未試過的唔見的.

你哋話我黑唔黑仔.

最傷心係有個算盤介子 ( 介子會動的) , 係我外婆俾我媽咪, 媽咪又俾我的, 咁都俾我唔見咗

原文章由 come爸嘩 於 07-10-17 16:07 硐表
吓! 係屋企比人攞左d金?? 咁你有無估係邊個??????????

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
726#
發表於 07-10-17 16:15 |只看該作者
失去紀念價值重嘅東西就最慘囉!

原文章由 雪文 於 07-10-17 16:12 硐表
come,唔敢去估

可能係我老公
可能係我老爺
可能係佢的家姐細妹
可能係佢的親戚

仲之係無閉門失竊

點知wor,鎖咗鎖又無爛, 我自己屋企, D金係咁放都未試過的唔見的.

你哋話我黑唔黑仔.

最傷心係 ...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
727#
發表於 07-10-17 16:26 |只看該作者
bk又

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
728#
發表於 07-10-17 16:29 |只看該作者
咁慘
原文章由 雪文 於 07-10-17 16:12 硐表
come,唔敢去估

可能係我老公
可能係我老爺
可能係佢的家姐細妹
可能係佢的親戚

仲之係無閉門失竊

點知wor,鎖咗鎖又無爛, 我自己屋企, D金係咁放都未試過的唔見的.

你哋話我黑唔黑仔.

最傷心係 ...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
729#
發表於 07-10-17 16:39 |只看該作者
想問下你地覺得雪紡衫靚唔靚????????????

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
730#
發表於 07-10-17 16:42 |只看該作者
come, 睇吓, 我哋二個長老變咗咩呀, 好cheap 等之wor

親子王國很多謝各位國民一直對我們的支持,為了鼓勵大家更積極參與我們的站內活動以及講座,我們新推出《國民生產總值》制度,凡在親子王國發表文章、回覆、發短消息、投票、參與指定活動等,都可獲取積分!國民儲到一定數目的積分,即可晉升住進更高級之住所!
《國民生產總值》分級表:

  • 民房
  • 洋房
  • 別墅
  • 大宅
  • 男爵府
  • 子爵府
  • 伯爵府
  • 侯爵府
  • 公爵府
  • 珍珠宮
  • 水晶宮
  • 翡翠宮
  • 珊瑚宮
  • 瑪瑙宮
  • 琥珀宮
  • 象牙宮
  • 寶石宮
想住進豪華瑰麗的寶石宮?請即以行動支持親子王國!儲積分,住靚屋!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
731#
發表於 07-10-17 16:47 |只看該作者
唔知hin_bb住乜野呢????????????

原文章由 雪文 於 07-10-17 16:42 硐表
come, 睇吓, 我哋二個長老變咗咩呀, 好cheap 等之wor

親子王國很多謝各位國民一直對我們的支持,為了鼓勵大家更積極參與我們的站內活動以及講座,我們新推出《國民生產總值》制度,凡在親子王國發表文章、回覆、發 ...

Rank: 5Rank: 5


3212
732#
發表於 07-10-17 16:54 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 07-10-17 16:29 硐表
咁慘   


真係好慘 .....

Rank: 5Rank: 5


3212
733#
發表於 07-10-17 16:55 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 07-10-17 16:39 硐表
想問下你地覺得雪紡衫靚唔靚????????????


睇下muk 野款 law>>>>:) :)

Rank: 5Rank: 5


3212
734#
發表於 07-10-17 16:56 |只看該作者
原文章由 雪文 於 07-10-17 16:42 硐表
come, 睇吓, 我哋二個長老變咗咩呀, 好cheap 等之wor

親子王國很多謝各位國民一直對我們的支持,為了鼓勵大家更積極參與我們的站內活動以及講座,我們新推出《國民生產總值》制度,凡在親子王國發表文章、回覆、發 ...


我有大宅住真開心啦 !!!

Rank: 5Rank: 5


3212
735#
發表於 07-10-17 16:57 |只看該作者
文文姐, 你睇左未(ba ba 個都)

Rank: 5Rank: 5


3212
736#
發表於 07-10-17 17:01 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 07-10-17 15:54 硐表
oic!!! 我奶奶買比我嘅野, 佢從來都唔會再提返.


個日同奶奶食飯講開話而家d金咁高位, 搵日去賣左佢先得, (我同其他人講, 我奶奶聽見之後就話賣黎做muk ar…... 我唯有扮聽唔到law....... (心諗你俾我的唔係好多啫, 大部份我mami 俾的及親朋戚友送的....... 真係... )

Rank: 4


679
737#
發表於 07-10-17 17:05 |只看該作者
我諗我 屋企係最亂, 因為我之前個bun bun太懶,叫極佢執屋都求鬼其
原文章由 雪文 於 07-10-17 16:00 硐表
ops:" /> ops:" /> ops:" /> ops:" /> ops:" />  C 啦, 我屋企成日都係咁. 所以我唔敢請你哋上來

[ 本文章最後由 irenec11 於 07-10-17 17:17 編輯 ]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
738#
發表於 07-10-17 17:05 |只看該作者
係黑色碎花, 長到大脾位一半, 我就好想買, 最衰又無得試:cry:  

原文章由 novemberwm 於 07-10-17 16:55 硐表

睇下muk 野款 law>>>>:) :)

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
739#
發表於 07-10-17 17:08 |只看該作者
我唔著d裙短過膝頭gar
原文章由 come爸嘩 於 07-10-17 17:05 硐表
係黑色碎花, 長到大脾位一半, 我就好想買, 最衰又無得試:cry:  

Rank: 4


679
740#
發表於 07-10-17 17:09 |只看該作者
我好鍾意ga
原文章由 come爸嘩 於 07-10-17 16:39 硐表
想問下你地覺得雪紡衫靚唔靚????????????
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖