註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
伯爵府
返回頂部
原文章由 雪文 於 07-10-3 16:18 硐表 上年無問題加, 今年唔知點解
珍珠宮
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-3 16:09 硐表 係唔係音樂XX呀 OR荔枝XX 荔枝XX我去過一次,把鬼:tongue: 音樂XX就未去過但聽講好好玩 不過呢2個地方對於我地來講就遠左D囉:cry: 去果時就無咩所謂,到走果時就大鑊啦D小朋友實 曬 ...
原文章由 come爸嘩 於 07-10-3 16:27 硐表 音樂xx反而唔好玩喎..... 我去果個叫乜呢? 諗諗先!
原文章由 come爸嘩 於 07-10-3 16:31 硐表 睇返地圖~~叫綠野田園!
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-3 16:33 硐表 http://www.thegreenfarm.org/
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-3 16:35 硐表 好似好正WOR
男爵府
原文章由 come爸嘩 於 07-10-3 16:57 硐表 不過地點都好"山CAR LA"....
原文章由 funbabyhk 於 07-10-3 17:00 硐表 西貢有冇好地方?
原文章由 come爸嘩 於 07-10-3 17:03 硐表 科大好, 又近, 買野食又方便!
子爵府
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-3 17:01 硐表 我地咁大班人去就有難度 都係科大好,個個都近
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-3 17:08 硐表 科大是否有茶飲
原文章由 come爸嘩 於 07-10-3 17:11 硐表 唔知, 只知有快餐店, 7-11.....
原文章由 雪文 於 07-10-3 17:21 硐表 快快快收工啦 等我返屋企揾到, 即刻上來報好消息