關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 30
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站 - part 30 [複製鏈接]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
721#
發表於 07-8-10 16:30 |只看該作者
我2點剛好返到油塘MTR, 呢個最好彩

原文章由 hoganmama 於 07-8-10 13:46 發表
我個friend話2點掛, 都唔知堅定流?

Rank: 2


100
722#
發表於 07-8-10 17:54 |只看該作者

天主教柏德學校的家長可以傾傾嗎?

天主教柏德學校的家長來聊聊

由於新搬到油塘,打算兒子轉學到該校讀小一,請問有沒有該校的家長,請給點意見,,據記錄2005 年bank1 :50% ,其它的不太了解,請給點意見,多謝!

遙遙媽

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
723#
發表於 07-8-10 18:11 |只看該作者
咁你無湊亞仔去中環嗎?

你去邊度飲?
原文章由 雪文 於 07-8-10 16:27 發表
唉...........

呢場風打到.

我老公請咗半日假無咗, 我仔復診又不知改幾時.  

今晚去飲我老細嫁女個餐, 又怕無MTR去, 無MTR返.  又唔可以唔去

仲有, 我老公話放下午, 但到而 ...

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
724#
發表於 07-8-10 18:14 |只看該作者
thank you! 如果聽日唔係8號, 我地都照去gar la, 改mon to thur要請2日假去唔抵
原文章由 雪文 於 07-8-10 16:29 發表


都係祝hogan生日快樂, 快高長大!

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
725#
發表於 07-8-10 18:16 |只看該作者
where is 天主教柏德? 你打算定點? 如果已考都讀gei就係謂諗太多la
原文章由 vickyywl 於 07-8-10 17:54 發表
天主教柏德學校的家長來聊聊

由於新搬到油塘,打算兒子轉學到該校讀小一,請問有沒有該校的家長,請給點意見,,據記錄2005 年bank1 :50% ,其它的不太了解,請給點意見,多謝!

遙遙媽

Rank: 5Rank: 5


2763
726#
發表於 07-8-10 19:12 |只看該作者
還記得我嗎????

Rank: 6Rank: 6


8953
727#
發表於 07-8-10 22:06 |只看該作者
原文章由 fatfatma 於 07-8-10 19:12 發表
還記得我嗎????


fitfitma, 點會忘記妳呢 ?
:

Rank: 6Rank: 6


8953
728#
發表於 07-8-10 22:08 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 07-8-10 18:14 發表
thank you! 如果聽日唔係8號, 我地都照去gar la, 改mon to thur要請2日假去唔抵  

係咪去機場酒店呀 ? 佢有個室內泳池仔的, 一樣有得玩. 整d曲奇返黎食呀~~

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
729#
發表於 07-8-10 22:36 |只看該作者
hello fatfatma: long long time no see la.

原文章由 fatfatma 於 07-8-10 19:12 發表
還記得我嗎????

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
730#
發表於 07-8-10 22:38 |只看該作者
我今日2點走左啦, 個網好耐都run唔倒, 所以無同你地say bye!
我放工時又無乜人, 上左藍田一陣, 4點幾走時係地鐵站都唔算多人, 好似平時放工時候咁, 仲係地鐵站撞倒我女幼稚園同學仔個家長添.

Rank: 8Rank: 8


17382
731#
發表於 07-8-10 23:38 |只看該作者
攪到好”呢”hee
你老公咪又要請假
亞仔又要再排期
去飲 都要去啦你老細嫁女wor


原文章由 雪文 於 07-8-10 16:27 發表
唉...........

呢場風打到.

我老公請咗半日假無咗, 我仔復診又不知改幾時.  

今晚去飲我老細嫁女個餐, 又怕無MTR去, 無MTR返.  又唔可以唔去

仲有, 我老公話放下午, 但到而 ...

Rank: 8Rank: 8


17382
732#
發表於 07-8-10 23:39 |只看該作者

快高長大:loveliness: :loveliness: :loveliness:


原文章由 雪文 於 07-8-10 16:29 發表


都係祝hogan生日快樂, 快高長大!

Rank: 8Rank: 8


17382
733#
發表於 07-8-10 23:40 |只看該作者
我2點係公司走

原文章由 雪文 於 07-8-10 16:30 發表
我2點剛好返到油塘MTR, 呢個最好彩

Rank: 8Rank: 8


17382
734#
發表於 07-8-10 23:48 |只看該作者
我地無呢間學校既家長 我地全部都係48網的, 而呢間小學係46網的,但以我所知呢間小學係第1輪自行收生時15分已經入到因為我個fd個仔今年讀呢間小學,聽講都幾好,但實際上我就唔清楚,我之前都有覆過你的可能你睇漏左,你住油塘就唔係呢個網,除非你諗住越區選校或有其他親戚幫你報地扯


原文章由 vickyywl 於 07-8-10 17:54 發表
天主教柏德學校的家長來聊聊

由於新搬到油塘,打算兒子轉學到該校讀小一,請問有沒有該校的家長,請給點意見,,據記錄2005 年bank1 :50% ,其它的不太了解,請給點意見,多謝!

遙遙媽

Rank: 8Rank: 8


17382
735#
發表於 07-8-10 23:49 |只看該作者
照去啦玩得開心d

原文章由 hoganmama 於 07-8-10 18:14 發表
thank you! 如果聽日唔係8號, 我地都照去gar la, 改mon to thur要請2日假去唔抵  

Rank: 8Rank: 8


17382
736#
發表於 07-8-10 23:50 |只看該作者
係啟業邨對面(我又8掛啦)

原文章由 hoganmama 於 07-8-10 18:16 發表
where is 天主教柏德? 你打算定點? 如果已考都讀gei就係謂諗太多la

Rank: 8Rank: 8


17382
737#
發表於 07-8-10 23:53 |只看該作者
我都係2點走人,去到mtr都唔算多人ok啦,
返到屋企睇電視見到d人等巴士等mtr 好彩早d走姐

原文章由 come爸嘩 於 07-8-10 22:38 發表
我今日2點走左啦, 個網好耐都run唔倒, 所以無同你地say bye!
我放工時又無乜人, 上左藍田一陣, 4點幾走時係地鐵站都唔算多人, 好似平時放工時候咁, 仲係地鐵站撞倒我女幼稚園同學仔個家長添.

Rank: 5Rank: 5


2763
738#
發表於 07-8-11 05:41 |只看該作者
咪笑人啦!!!
真係好耐冇上來了!!
原文章由 龍舌蘭 於 07-8-10 22:06 發表


fitfitma, 點會忘記妳呢 ?
:

Rank: 5Rank: 5


2763
739#
發表於 07-8-11 05:41 |只看該作者
係呀,你哋好嗎??
原文章由 come爸嘩 於 07-8-10 22:36 發表
hello fatfatma: long long time no see la.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
740#
發表於 07-8-11 08:59 |只看該作者
FATFATMA: 攪乜野你半夜仲上網?? 瞓唔著嗎????

原文章由 fatfatma 於 07-8-11 05:41 發表
係呀,你哋好嗎??
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖