關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 旅港開平會小學
樓主: Mrs.Yellow
go

旅港開平會小學 [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


1178
701#
發表於 06-11-21 20:25 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

我係未唔識教仔? 發現亞仔人格好差,好自私,食嘢要最先,最好最多o個個,少少嘢就發脾氣,又貪心,一d都唔禮讓,自問屋企個個都唔會太縱佢,但佢都係唔會改... 真係唔識教佢 係未真係要打鑊金先至work?

Rank: 5Rank: 5


3218
702#
發表於 06-11-22 09:20 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

打鑊金?好慘喎! 佢可能EQ比較低(我自己都係) ,因為kitty話佢有時在學校都會發脾氣.可能男仔大多都係咁.又可能有多左個細細佬佢吾開心,怕你只係愛護bb多d. 你千萬吾好打佢,如果吾係你會hurt到佢(心理上).我覺得你可能近排心煩太多嘢做,所以心情吾太好. 慢慢教拉,個個小朋友都有佢地問題.

Rank: 5Rank: 5


1178
703#
發表於 06-11-22 12:29 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

kittymummy,
就算亞仔未有弟弟前也是好臭脾氣的,k1 ~ k3老師都係咁講,k2個班主任仲話唔識教佢o忝~
這不單只,仲好自私,係非常自私o個隻。最近test完休息咗一排,功課做得唔好,又慢,佢自理能力就如老師所講好差,我每日都篤住佢自已要做d咩,但一d都冇改善過,以往經驗話比我聽,佢係要打先至會收歛一下,但我又唔想响哩個時候打佢~ 好煩。

Rank: 5Rank: 5


3218
704#
發表於 06-11-22 14:53 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

會吾會佢由細到大都係工人湊,好依賴. 對住工人發脾氣, 但工人又吾敢講?    我見d朋友個仔都係一樣,好鬼臭脾氣. 動不動就發脾氣, 連工人都打.

Rank: 5Rank: 5


1178
705#
發表於 06-11-22 17:16 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

我好聽以前個工人話架!
佢又唔會打工人,但好少的事情就發忟憎,以前d老師話佢好自我 & 好固執,堅持已見。
話佢時好似好聽話架,一味只識講 "係,知道媽咪!" or "係,對唔住媽咪!",不過得個講字嘛!

Rank: 5Rank: 5


3218
706#
發表於 06-11-22 17:30 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

你可以買/借d教小朋友如何提高EQ書睇下,應該有用. 不過佢又識得同你say sorry,又好似好聽話,真係比佢激死.

Rank: 5Rank: 5


1178
707#
發表於 06-11-22 18:23 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

學我老公話齋,佢最叻把口,包括食,同氹人。

Rank: 4


506
708#
發表於 06-11-22 21:22 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

其實,而家D細路係咪真係比以前D難教?我個女D脾氣都越嚟越差,通常都要硬鬥硬先收服倒佢! 有時,教佢做功課/温書,我都會lost of temper. 我都驚隔離屋以為我燥狂! 唯有盡量控制自己情緒,費事佢有樣學樣!

Rank: 5Rank: 5


1178
709#
發表於 06-11-22 21:55 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

kittymummy, agneshwh,

請問昨天maths 係未有 (補充) 做呀?
我亞仔無啦啦又話欠交,搵勻都冇補充,明明早兩天先交回給老師,亞sir好似冇派番喎!

Rank: 4


506
710#
發表於 06-11-22 22:12 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

昨天Maths好似冇補充做,只係幾日前做咗次,我個女日日帶番學校,但老師一直都冇收!

Rank: 5Rank: 5


1178
711#
發表於 06-11-22 22:18 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

    

Rank: 5Rank: 5


3218
712#
發表於 06-11-22 22:28 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

昨天只係做作業(15).

2fungs 寫道:
kittymummy, agneshwh,

請問昨天maths 係未有 (補充) 做呀?
我亞仔無啦啦又話欠交,搵勻都冇補充,明明早兩天先交回給老師,亞sir好似冇派番喎!

Rank: 5Rank: 5


1178
713#
發表於 06-11-22 23:00 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

等亞仔自已返學問亞sir。

Rank: 3Rank: 3


214
714#
發表於 06-11-22 23:26 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

請問各位開平家長,如果在自行分配學位得15分會入到嗎?

Rank: 5Rank: 5


1178
715#
發表於 06-11-22 23:42 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

simonkwong,

嘜唔係已經放咗榜咩?
15分應該冇問題,因為今日我看到應該係收了40人左右,出年開4班,即係仲有位剩。

Rank: 3Rank: 3


214
716#
發表於 06-11-22 23:50 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

sorry my son 明年08年先升小一我想收集多D資料。

ths

Rank: 5Rank: 5


3218
717#
發表於 06-11-23 09:14 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

simonkwong,15分應該無問題. 因為d家長1st round先會"博"熱門學校(千禧學校or男校).
simonkwong 寫道:
sorry my son 明年08年先升小一我想收集多D資料。

ths

Rank: 5Rank: 5


3218
718#
發表於 06-11-23 09:17 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

2fungs & Agneshwh, 亞kitty話昨天maths又做評估...你地d細路有無講?

Rank: 5Rank: 5


1178
719#
發表於 06-11-23 14:09 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

kittymummy,

又做評估?冇講喎!

Rank: 5Rank: 5


3218
720#
發表於 06-11-23 15:44 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

我起初都吾信.又評估? 但係上學校website睇家課,我見a,b,c 班都派番,要簽改.....
‹ 上一主題|下一主題