關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 有無讀柴天和伍季明的小朋友家長來分享 ...
樓主: jessieling
go

有無讀柴天和伍季明的小朋友家長來分享 [複製鏈接]

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


5659
701#
發表於 07-3-27 09:14 |只看該作者

Re: 伍季明的小朋友家長來分享

hehe22,

科英文真係溫到嘔呀~~~~

Rank: 3Rank: 3


216
702#
發表於 07-3-27 14:39 |只看該作者

Re: 伍季明的小朋友家長來分享

Hello,Hello .......
好快放監啦(我地D大人)!!   
大家努力!!復活節大家有咩節目?

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


5659
703#
發表於 07-3-28 08:25 |只看該作者

Re: 伍季明的小朋友家長來分享

我無呀~~ 你呢??

JAFFMA 寫道:
Hello,Hello .......
好快放監啦(我地D大人)!!   
大家努力!!復活節大家有咩節目?

Rank: 3Rank: 3


216
704#
發表於 07-3-28 10:49 |只看該作者

Re: 伍季明的小朋友家長來分享

cc0524,

我唸吾會去外地,因試過節日跟團,真係好辛苦,貼錢買難受.所以最多都係返大陸玩1-2日,但係亞仔好病,昨日食完藥返學,點之,考試果時睏

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


5659
705#
發表於 07-3-28 11:24 |只看該作者

Re: 伍季明的小朋友家長來分享

JAFFMA,

最近天氣真係好差, 時冷時熱, 好多人都病, 我個仔成個三月都有唔舒服, 剩係呢個月都食左兩次消炎藥, 我都好擔心佢考試時會有事!! 我個仔都話星期一同埋星期二早會時都有同學嘔, 真係慘, 嘔住都要返學考試........ 我諗你個仔無事既, 明日就係最後一日啦, 今晚就作最後衝刺!!     

我都想同個仔返大陸玩下, 但都唔知去邊度好, 我見好多人都話去 "長隆", 但自己就未去過, 唔知好唔好玩就唔知應該點玩??!!    

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


5659
706#
發表於 07-3-28 11:26 |只看該作者

Re: 伍季明的小朋友家長來分享

JAFFMA,

最近天氣真係好差, 時冷時熱, 好多人都病, 我個仔成個三月都有唔舒服, 剩係呢個月都食左兩次消炎藥, 我都好擔心佢考試時會有事!! 我個仔都話星期一同埋星期二早會時都有同學嘔, 真係慘, 嘔住都要返學考試........ 我諗你個仔無事既, 明日就係最後一日啦, 今晚就作最後衝刺!!     

我都想同個仔返大陸玩下, 但都唔知去邊度好, 我見好多人都話去 "長隆", 但自己就未去過, 唔知好唔好玩就唔知應該點玩??!!    

Rank: 5Rank: 5


1354
707#
發表於 07-3-28 12:20 |只看該作者

Re: 伍季明的小朋友家長來分享

cc0524 & Jaffma

"長隆" is very good and suitable for kids, I went there with my daughter before and she is very enjoy it as can see quite a lot animals and the hotel was really nice (very big)

or you can consider 海泉灣 that also very nice.
Can search some tour and back to HK via Macau that you also can visit Macau too ( I went before with my daughter used this route)...


Rank: 3Rank: 3


233
708#
發表於 07-3-28 22:50 |只看該作者

Re: 伍季明的小朋友家長來分享

cc0524,

HI, 我放左兩個星期假, 諗住有D時間同亞仔溫習, 點知佢病左, 有幾晚都發冷, 真係嚇4人! 好彩臨考既星期六好番! 又好彩我係唔會臨考試先至溫習! 得閒在公司/坐緊車...總之有時間就出定D我自己諗既不同類型(有關課本)題目比佢做, 其實同學校出既考試題目唔會一樣, 但如果連我出既佢都識做的話, 證明佢明LEE課書. 所以今次考試採取係休息休息再休息!
另外, 你仔好番未??? 其實你可以要求學校開間房比個專人佢入去考喎! 早過班同學考, 一考完可以即刻放學喎! 係學校話我知可以這樣做的, 佢話如果個仔病緊而你又唔想唔番去考試被扣分的話.

Rank: 3Rank: 3


216
709#
發表於 07-3-28 23:05 |只看該作者

Re: 伍季明的小朋友家長來分享

cc0524,

其實"長隆"我都去過2次,好適合小朋友玩同好方便,我係自己去的,妳可以在中旅社訂車票(直通番禺)及買長隆門票,酒店就可能上綱查(平D)或中旅社買(貴D),小朋友一定鍾意,可考慮,考慮....
    

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


5659
710#
發表於 07-3-29 08:20 |只看該作者

Re: 伍季明的小朋友家長來分享

hehe22,

好彩我地個仔係考期間都好番, 不過之前溫習時就大家都好辛苦!!

我都知道可以叫個小朋友係一間獨立房考試, 不過如果個小朋友真係唔舒服的話你叫佢考佢都未必做得到, 好似我個仔咁一發燒就成日要訓唔肯起身, 仲會喊住咁要我請假係屋企陪佢!! 成個女仔咁~~    

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


5659
711#
發表於 07-3-29 09:17 |只看該作者

Re: 伍季明的小朋友家長來分享

acandf,

你真係去過好多地方和! 你講既兩個地方我都無去過呀!  

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


5659
712#
發表於 07-3-29 09:19 |只看該作者

Re: 伍季明的小朋友家長來分享

JAFFMA,

嘩!!! 你去過兩次 "長隆" ??? 真係好好玩架?? 我都係睇 BK 見好多人都話去咋, 不過我見 D 人話好難 BOOK 和!! 咁應該自己去好 D 定係跟團好 D?? 如果自己去要點玩??

Rank: 5Rank: 5


1354
713#
發表於 07-3-29 09:24 |只看該作者

Re: 伍季明的小朋友家長來分享

Hi all

Our kids are working in the examination la.  The final subject ! Yeh !

My daughter said from tonight till holiday end can "fever" la..



This few weeks really have many people got sicks as the weather/tempeture are really not stable, take Care !

Rank: 5Rank: 5


1354
714#
發表於 07-3-29 09:34 |只看該作者

Re: 伍季明的小朋友家長來分享

cc0524

Not many places we went before, we usually take short trip (china) for few days.  珠海/番禺/廣州/macau/shenzhen/ guangdong etc.  

Waiting for the Easter holiday.

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


5659
715#
發表於 07-3-29 10:12 |只看該作者

Re: 伍季明的小朋友家長來分享

acandf,

係啦!! 終於最後一日, 安樂晒~~~~

但係點解你會咁熟路既?? 每個地方你都可以自由行??

Rank: 3Rank: 3


216
716#
發表於 07-3-29 10:32 |只看該作者

Re: 伍季明的小朋友家長來分享

cc0524,

其實買套票都ok啦!好方便,吾需要跟團,咗晒D時間.
希望大家有一個開開心心假期 :

Rank: 5Rank: 5


1354
717#
發表於 07-3-29 14:22 |只看該作者

Re: 伍季明的小朋友家長來分享

cc0524

No ah,, some place, we are jointed tour.   Only Shenzhen and Macau are 自由行.

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


5659
718#
發表於 07-3-29 14:55 |只看該作者

Re: 伍季明的小朋友家長來分享

acandf,

你今次去台灣唔係自己行咩?? 上次泰國你都係啦!!

我個仔話常識有兩題問答題佢唔識寫個字呀!! 一個係 "窗" 一個係 "意" ~~~~   

Rank: 5Rank: 5


1354
719#
發表於 07-3-29 16:17 |只看該作者

Re: 伍季明的小朋友家長來分享

cc0524

係呀! This is our first time go to Taipei and also 自由行.  Time managed are more flexible ma.  (We bought tikcets & book hotel, separate)  I search a lot of information, many foods can eat inTaipei, I am waiting for my trip...YEH!

Haven't asked my daughter of the exam today?  Do your son said "easy" or "difficult"?  

By the way, I am very happy too as no need 溫書 tonight ! HA HA>..

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


5659
720#
發表於 07-3-29 16:29 |只看該作者

Re: 伍季明的小朋友家長來分享

acandf,

就咁聽你講都開心啦~~

我個仔話淺架, 不過有幾條問答題是要自己寫答案羅, 佢而家話有兩個字唔識, 即係話有兩題答錯啦!! 不過我個仔話今次考試 d 卷都係偏淺和, 你個女又點講呢??
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖