關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 聖方濟各家長今年入小一
樓主: Hilouey
go

聖方濟各家長今年入小一 [複製鏈接]


3400
701#
發表於 06-12-21 20:29 |只看該作者

Re: 聖方濟各家長今年入小一

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 2


59
702#
發表於 06-12-22 09:05 |只看該作者

Re: 聖方濟各家長今年入小一

pp&s,

個人認為讀边間幼稚園唔會係校長收生的主要考慮之一,如果小朋友本人是天主教徒,机會就會大D。

Lu

Rank: 4


617
703#
發表於 07-1-3 19:54 |只看該作者

Re: 聖方濟各家長今年入小一

2007 年大家好, 1D功課

數: 作p.27,28
Eng: Oral Exam, tomorrow-Recite 3 poems
中: 明天說話評估朗讀課文
備註:查收牙保通告

Rank: 4


617
704#
發表於 07-1-4 19:39 |只看該作者

Re: 聖方濟各家長今年入小一

4/1, 1D功課

數: 書p.88; 課冊p.26
Eng: Rev (6-9) corr; file Supp. Ex(13); Penmanship write
中: 簽改作文
常: 詞5行(p.17); 書p.15
備註: 英文LE (p.42, 43); Reading p.42, 43???


  

Rank: 2


59
705#
發表於 07-1-4 21:28 |只看該作者

Re: 聖方濟各家長今年入小一

catleelee 寫道:
4/1, 1D功課

Eng: Rev (6-9) corr; file Supp. Ex(13); Penmanship write
備註: 英文LE (p.42, 43); Reading p.42, 43???
  


將PLE p42 & 43 reading 部份抄响enmanship簿,相信己經响課堂做晒啦!
仲有:
Bring reading bag
明天做數學温習紙(無寫家課冊)

Lu

Rank: 6Rank: 6


5065
706#
發表於 07-1-7 22:37 |只看該作者

Re: 聖方濟各家長今年入小一

各位媽咪:

溫書溫成點呀    
呀女淨係溫咗兩料默書,但仍然會間歇性"失憶"  
你估英文會否默抄了全課課文那一課呢

Rank: 4


617
707#
發表於 07-1-8 09:23 |只看該作者

Re: 聖方濟各家長今年入小一

m

請問 Penmanship 温些甚麼呢


3400
708#
發表於 07-1-8 23:29 |只看該作者

Re: 聖方濟各家長今年入小一

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 4


617
709#
發表於 07-1-9 09:24 |只看該作者

Re: 聖方濟各家長今年入小一

lamlam2000baby

即係同 dictation 一樣


3400
710#
發表於 07-1-9 12:34 |只看該作者

Re: 聖方濟各家長今年入小一

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 5Rank: 5


2382
711#
發表於 07-1-9 13:16 |只看該作者

Re: 聖方濟各家長今年入小一

penmanship: 即是英文書法

Rank: 4


617
712#
發表於 07-1-10 19:46 |只看該作者

Re: 聖方濟各家長今年入小一

請問大家寶藍色冷頸巾那兒有得買

Rank: 6Rank: 6


5065
713#
發表於 07-1-10 20:04 |只看該作者

Re: 聖方濟各家長今年入小一

c,

我想不一定要寶藍色,杏研嗰條係粉藍色毛毛,响春園街買   溫書溫成點呀,大家努力加油

Rank: 4


617
714#
發表於 07-1-10 21:58 |只看該作者

Re: 聖方濟各家長今年入小一

m

因為佢皮膚好容易敏感, 要買100%cotton, 咁春園街有無得買呢 佢已經瞓左覺了, 驚佢唔夠瞓又再暈及眼花, 因為前幾日係學校唔舒服, 副校長帶她到休息室, 然後返回課室 唔該杏妍帶返擦膠比佢 :wink:

Rank: 6Rank: 6


5065
715#
發表於 07-1-15 20:24 |只看該作者

Re: 聖方濟各家長今年入小一

呀女話今日考英文有啲唔識,因為篇閱讀理解老師冇解題目 唔係話下學期先至冇得解題目咩   

Rank: 4


617
716#
發表於 07-1-19 19:38 |只看該作者

Re: 聖方濟各家長今年入小一

1D 班功課, 19/1

宗: Read a loud "Hail Mary"
數: 帶一下A冊
Eng: copy bk (p.8,9)
中: 文化(四); 日記一則
常: 專題p.4,6; 22/1 帶1C冊(單元三)
備: 簽通告; 簽訂閱英文圖書通告


mielmiel 寫道:
呀女話今日考英文有啲唔識,因為篇閱讀理解老師冇解題目 唔係話下學期先至冇得解題目咩   

Rank: 2


94
717#
發表於 07-1-24 20:52 |只看該作者

Re: 聖方濟各家長今年入小一

24/1/2007 1D班的功課:

宗教:畫[我的家]
數學:明帶數粒
Eng:Read Keywords(Pg.4)
中文:1.書Pg31  2.練習紙

Rank: 1


10
718#
發表於 07-1-24 23:01 |只看該作者

Re: 聖方濟各家長今年入小一

個女有幸今年入讀聖方濟各,但很擔心功課很多… :cry:

Rank: 4


617
719#
發表於 07-1-27 21:45 |只看該作者

Re: 聖方濟各家長今年入小一

26/1 1D 班功課

數: 書p.8; 作p.2,3
Eng : copy book (p.12, 13); bring story book
中: ETV 工作紙; 補充p.8-9
常: 専p.7,8; 工 (1)

Rank: 2


59
720#
發表於 07-1-28 11:30 |只看該作者

Re: 聖方濟各家長今年入小一

泳欣因病沒有上課两天,請問1D班同學:
1. 25/1 的功課有中文作業要做,中文作業是否由學校派發?
2. 26/1, bring story book, 請問是否帶reading 堂那本story book, 還是随便帶一本english story book?
謝謝幫忙。
Lu
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖