關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 小朋友於06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得 ...
樓主: evelyn317
go

小朋友於06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾吓笑 [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


2147
701#
發表於 07-1-25 11:42 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

Charitymami,

囡囡同你都要好好保重!

Rank: 4

醒目開學勳章


765
702#
發表於 07-1-27 12:41 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

住左4日醫院, 醫生准拆喉管, 就想立刻走, 因為係醫院訓唔到, 多謝大家関心!


肥仔媽咪 寫道:
你一上嚟就講呢個消息我們聽, 真提你憂心, 囡囡住了醫院幾耐呀? 上星期我仔仔都發高燒食了幾次退燒藥都退唔到燒, 當時我都好驚佢會係肺炎, 終於夜晚都要去睇急症先至退到燒, 好明白細路病大人有幾擔心, 你都要好好保重呀!

Rank: 4

醒目開學勳章


765
703#
發表於 07-2-9 22:44 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

阿女請假接近一個月, 喊悶了, 下星期一決定返學了, 但每天仍然要返醫院洗傷口。

琴日副校長來家訪探阿女, 感謝學校関心, 阿女用 msn視像通訊, 令老師大開眼界 : 鬼咩! 近半個月來我倆一齊温功課都係靠佢, 年近歲晚, 我又唔可以成日唔返工。


Rank: 4


926
704#
發表於 07-2-10 14:48 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

下學期本英文書深左好多呀.d英文worksheet有時連我都要查字典呀.

Rank: 5Rank: 5


1247
705#
發表於 07-2-13 13:53 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

Charitymami,
返多幾日都放假. 叫囡囡唔好咁博.身體健康最緊要. 休息下等新年後再博殺過.  祝你囡囡身體健康!  

Rank: 5Rank: 5


1936
706#
發表於 07-2-18 10:57 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵


     [size=large]今日大年初一, 我恭祝大家[size=large]身體健康!

[size=x-large]小朋友學業進步!

Rank: 3Rank: 3


383
707#
發表於 07-2-21 16:42 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

肥仔媽咪, 多謝哂

我祝大家身體健康, 心想事成, 小朋友快高長大!
Evelyn

Rank: 5Rank: 5


1625
708#
發表於 07-2-24 23:28 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

好耐冇上黎喇.....

趁今日仲係初七, 又係人日, 祝大家生日快樂, 身體健康, 日日都開開心心  

小朋友就身體健康, 學業進步   

Rank: 5Rank: 5


1625
709#
發表於 07-2-24 23:30 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

Charity & Charitymami

take care ar

Rank: 5Rank: 5

醒目開學勳章


3437
710#
發表於 07-3-1 12:18 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

我都祝大家身體健康...小朋友就學業進步  

Rank: 14Rank: 14Rank: 14Rank: 14

王國長老


5044
711#
發表於 07-3-1 12:23 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

好耐無同大家傾計了!
祝各位小朋友學業進步!
最緊要身體健康!!
carollam310,
你亞女大左好多,
時間過得好快啊!

Rank: 5Rank: 5

醒目開學勳章


3437
712#
發表於 07-3-1 13:00 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

麟媽媽

係呀..亞女大左好多..仲好高添 : 不過佢只係得個樣大左咋..思想同行為冇大到架..都會為左冇得玩而喊架 星期一同3個表妹去左環球嘉年華..佢因為高得滯..有好多細路野唔玩得...排緊隊已經比人叫返出黎...一次..兩次...第三次終於喊 : 隔住欄杆睇住3個表妹玩自己冇得玩...佢就企左喺度喊 :  : 就快9歲....都仲會為左冇得玩而喊   

Rank: 14Rank: 14Rank: 14Rank: 14

王國長老


5044
713#
發表於 07-3-1 13:29 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

Carollam310,

女仔同男仔真係唔同既,
我仔又係生得高,
佢直頭無興趣玩細路野,
一開始走去排過山車、鬼屋…..
仲膽粗到去玩跳樓機!
我唔比架!佢老豆先同佢癲!
幾多年青人圍觀仲拍晒手!
佢落黎面都青晒,個頭塞埋我心口….
之後青年人散開,佢「嘩!」一聲喊左出黎!
高就好似好高....但細蚊仔始終係細蚊仔囉!

Rank: 5Rank: 5


2147
714#
發表於 07-3-1 13:40 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

新年既時候同老公d朋友上大陸玩, 夜晚咪帶d小朋友去卡拉ok, 我個係最細果個, 但樣樣都要有要玩, 點知唱k既時間, d人唔肯比個咪佢唱, 佢忍忍吓就喊佐出嚟, 真係失禮   

Rank: 5Rank: 5

醒目開學勳章


3437
715#
發表於 07-3-1 14:50 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

阿女都有玩過山車 : 同我一齊玩 : 一路捉住我隻手講..有冇事架??會唔會死架 一停左落地即喊 佢諗左好耐先上去架...可能嬲嬲地呱....細路野又玩唔到..咪玩大人野囉... :  : 之後去玩坐船仔..我同佢玩左一次之後成身濕晒..裡面都濕埋    之後咪搞...佢自己上去再玩多幾次 :

Rank: 14Rank: 14Rank: 14Rank: 14

王國長老


5044
716#
發表於 07-3-1 15:05 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

Carollam310,

哈哈!咁你個女嗰日咪喊左好多次?
我個仔無有怕,過山車玩左N 次,
剩係跳樓機佢頂唔住!
佢讀左男校2-3 年,變左好粗豪,
有時同D 女仔玩又粗手粗腳!
我成日提佢同女仔玩唔同男仔架,
所以佢仲係唔鐘意同女仔玩,
話就算女仔唔啱在先,佢一喊呢,
又變左男仔唔啱喎!
我同亞仔講,做男人係咁架喇,要有風度,
你唔見Daddy 咩都聽晒我講架咩?

Rank: 14Rank: 14Rank: 14Rank: 14

王國長老


5044
717#
發表於 07-3-1 15:17 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

等我整張亞仔近照比大家睇吓,
佢都大個左好多。
左手邊係我黎既,比我cut 左!
大家睇唔睇到我一忽肥面?呵呵~~


Rank: 5Rank: 5


1936
718#
發表於 07-3-1 15:36 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

嘩! 呢度靜咗好耐啦, 難得有人傾, 等我都講下先!

Carol 你囡幾高呢? 有咁多遊戲唔玩得?

麟媽媽, 你講男仔同女仔唔同真係好啱, 你都知我仔又係讀男校, 雖然佢唔太粗老, 但係都會成日郁手郁腳, 有時真係會嚇親啲女仔架! 你仔咁夠膽玩跳樓機, 我仔今次肯玩吊腳嗰種過山車已經好突破喇! 今次我仔玩得最多次就係彩虹天梯!

麟媽媽, 你亞仔唔同晒樣囉, 真係大個咗好多, 佢係咪換緊牙呀?

Rank: 14Rank: 14Rank: 14Rank: 14

王國長老


5044
719#
發表於 07-3-1 15:43 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

肥仔媽咪,

你一講彩虹天梯我就想笑了!
我見到條長梯都唔想玩了,
行到上頂我都上氣唔接下氣啦!
咁又係我家老爺陪大少玩啦!
我老公落到黎話︰好快呀,老婆!
亞仔又話︰唔係好快啫!!
我話你個人重呀!咪衝得快過亞仔囉,肥佬!

Rank: 5Rank: 5


1936
720#
發表於 07-3-1 15:47 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

麟媽媽,

咁又係呀, 人重真係落得快好多, 我兩老都陪個仔玩咗一次, 幾驚會'dun'親條尾龍骨呀!
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖