- 在線時間
- 131 小時
- 最後登錄
- 17-7-3
- 國民生產力
- 21
- 附加生產力
- 109
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 06-2-20
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 112
- 主題
- 8
- 精華
- 0
- 積分
- 242
- UID
- 73821
 
|
Re: 油塘基顯2006學年度家長會
1) 何主任沒有講大話, 佢從來都無同booska講過,係同校車其中一個家長講.,5知點解你係都要話booska講.件事係我最先post出, 點解你5走來話係主任同我講.
2) booska從來無話係你,5明點解你今日打電話去勁鬧何主任,鬧到人地狗血淋頭,你勁鬧完人甘就代表你是對嗎?甘就代表你清白嗎?甘就代表你物都無講過嗎?
3) 如果你有錄音, 歡迎你post條ling上來我們願意和你分享你勁鬧人的錄音.(希望你細心想想電話內你所講的一切說話是否可以公開). 我5想你條ling到時比人post左去第二個論壇到有人對你的電話內容作出評論or評審
4) 無錯你說得對,你從來無要求何主任比個車長你個女做, 你只係話 [size=large]"我個女未試過,主任點知佢5得"又話同一班家長是好朋友, 何主任以為你用我們來壓佢, 點解你無程程又要同主任講同我們一班家長是好朋友.同你個女做車長有物關係.重5係借我地壓個主任
5) 我同你有相同的感覺就係比人出賣.
6) 你曾經同我講過做車長係有優點或小功作獎勵, 5通你忘記左你所講的說話嗎?或又是我講大話嗎?我5明點解你會講 "我女做吾做車長吾重要, 我從未強求過, 又唔會記優點!有錢收?我得益在那裡!?"
[size=large]各位對不起,請原諒本人令到這裡的氣氛甘不愉快, 我只會回覆這一次, 就這個話題本人再不會作任何回應. |
|