關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘基顯2006學年度家長會
樓主: hermanpapa
go

油塘基顯2006學年度家長會 [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


1934
701#
發表於 06-10-19 11:09 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

[size=large]哈~哈~哈 比人擺上"木台", 此人厚顏如此   

Rank: 2


68
702#
發表於 06-10-19 11:30 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

[size=xx-large]

Rank: 3Rank: 3


325
703#
發表於 06-10-19 11:47 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

唔明

victleung

[quote]
booska~me 寫道:
[size=xx-large]

Rank: 3Rank: 3


242
704#
發表於 06-10-19 11:49 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

當事人登入左, 看完所有post後再登出

---------------------------------------

[quote]
VICTLEUNG 寫道:
唔明

victleung

[quote]
booska~me 寫道:
[size=xx-large]

Rank: 2


68
705#
發表於 06-10-19 11:51 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

VICTLEUNG 寫道:
唔明

victleung
hehe~~~當然5係話你....有D人會知點解

Rank: 2


68
706#
發表於 06-10-19 11:53 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

小虎豬媽媽 寫道:
當事人登入左, 看完所有post後再登出

[size=large]Bingo~~~果然勁解釋得好好....聽朝早餐我ge

Rank: 3Rank: 3


286
707#
發表於 06-10-19 12:01 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

得悉,感到愕然!

作為母親....為自己心愛子女作出爭取....心感明白及諒解....但要借他人名義....才能獲得之皮毛私欲....又何必呢?別忘記....父母是子女永恒的模彷隅像....切記勿因小失大...唉!



booska~me 寫道:
     我尋日先知..我地對何小燕主任撰副車長一事有誤解..何主任亦知...現在ge副車長跟本未能勝任此職責..仍要無奈地
委任給現任副車長..理由係有人以15號車家長名義..打電話去學校找何主任理論..更向何主任表示15號車有好多家長好5滿意..其女未能當撰..務求以群眾壓力為女兒出頭..我地一真懞在鼓裏..仲以為真係學校有老師上黎BK睇到而令事件風迴路轉...呢件事所言非虛..主任自己親口講ge..可向佢求証事實真藝..因呢件事主任亦受到極大困擾..

P.S :   對以上被利用一事booska..小虎..浩媽..kwok..全不知情..亦從未在事件上表示不滿或加插任何意見及得益..請不要再以他人名義為自己尋求得益....我5想學校將15號車家長標纖成一班麻煩及野蠻人


Rank: 3Rank: 3


325
708#
發表於 06-10-19 12:07 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

booska,

明白了, 雖然我不敢肯定該家長是誰, 不過唔好咁嬲啦, 可能佢都係一時衝動, 我都唔知點講

victleung

Rank: 4


854
709#
發表於 06-10-19 13:15 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

boosko, 究竟發生咩事可否話我知 ?

Rank: 2


68
710#
發表於 06-10-19 15:56 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

ivytang02 寫道:
boosko, 究竟發生咩事可否話我知 ?

5係卦~~~~我講到咁白..你都5明我講乜
仲要4圍打電話去問人..阻住人地返工ma..平時你D理解力5係咁差ge wor...

件事我都係尋日先知乍wor..最清楚來龍去脈ge..當然係當時人同何主任La...相信何主任身為一個教育工作者及為人師表...除非佢精神有間題La..否則我5會信佢白痴到自己作一個咁大ge大話黎巫告一個家長Law..
如果有人問我信邊個..我一定信主任講ge野..



Rank: 2


68
711#
發表於 06-10-19 16:21 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

victleung...

我冇5開心ar...呢D咁ge事又點會影

Rank: 4


854
712#
發表於 06-10-19 17:46 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

delete

Rank: 5Rank: 5


2977
713#
發表於 06-10-19 19:50 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

大家係到咁開心,是否當中有些誤會?以和為貴。

Rank: 3Rank: 3


242
714#
發表於 06-10-19 20:45 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

1) 何主任沒有講大話, 佢從來都無同booska講過,係同校車其中一個家長講.,5知點解你係都要話booska講.件事係我最先post出, 點解你5走來話係主任同我講.
2) booska從來無話係你,5明點解你今日打電話去勁鬧何主任,鬧到人地狗血淋頭,你勁鬧完人甘就代表你是對嗎?甘就代表你清白嗎?甘就代表你物都無講過嗎?
3) 如果你有錄音, 歡迎你post條ling上來我們願意和你分享你勁鬧人的錄音.(希望你細心想想電話內你所講的一切說話是否可以公開). 我5想你條ling到時比人post左去第二個論壇到有人對你的電話內容作出評論or評審
4) 無錯你說得對,你從來無要求何主任比個車長你個女做, 你只係話 [size=large]"我個女未試過,主任點知佢5得"又話同一班家長是好朋友, 何主任以為你用我們來壓佢, 點解你無程程又要同主任講同我們一班家長是好朋友.同你個女做車長有物關係.重5係借我地壓個主任
5) 我同你有相同的感覺就係比人出賣.
6) 你曾經同我講過做車長係有優點或小功作獎勵, 5通你忘記左你所講的說話嗎?或又是我講大話嗎?我5明點解你會講 "我女做吾做車長吾重要, 我從未強求過, 又唔會記優點!有錢收?我得益在那裡!?"    

[size=large]各位對不起,請原諒本人令到這裡的氣氛甘不愉快, 我只會回覆這一次, 就這個話題本人再不會作任何回應.

Rank: 2


68
715#
發表於 06-10-19 21:09 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

1.我從沒提及何主任同我講過你女做車長一件
2.你有冇錄音我沒大興趣聽,但你仍可post上來供其他人分享
3.如果你真係咁君子何須再次打電話去學校,一開口就痛鬧主任一番,連何主任都表示教學多年,從未被人鬧得咁心傷,咁你係咪要好好檢討你對何主任ge態度..鬧左人並5可以代表你冇有做過
4.你說得對做車長係冇錢收,但到少也有個服務獎做得好有記

Rank: 5Rank: 5


2977
716#
發表於 06-10-19 22:09 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

大家冷靜一下,等總測驗過後,再探過明白。

這裏都是子女有緣在同一間學校就讀,開心上BK最緊要。

Rank: 2


68
717#
發表於 06-10-19 22:47 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

hermanpapa 寫道:
大家冷靜一下,等總測驗過後,再探過明白。

這裏都是子女有緣在同一間學校就讀,開心上BK最緊要。


hermanpapa..

放心La...我由出post 到現在都很冷靜...
我只就被人利用其他家長名義作出澄清..自己及朋友沒有對車長一事作出不滿而給予何主任壓力...
此事對其它BK朋友做成不便..I'm so sorry

Rank: 3Rank: 3


325
718#
發表於 06-10-19 22:53 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

齊齊溫書, 加油, 努力!

Hermanpapa, 話你知這次總測驗的成績是不計入考試分,但可以測試小朋友的能力和作為考試的熱身

victleung

hermanpapa 寫道:
大家冷靜一下,等總測驗過後,再探過明白。

這裏都是子女有緣在同一間學校就讀,開心上BK最緊要。

Rank: 3Rank: 3


242
719#
發表於 06-10-19 23:01 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

hermanpapa

對不起,多謝提醒日後會開開心心和大家分享各事,這件事我不想再爭論下去, 大家就此完吧, 把時間放在小朋友的測驗中.
------------------------------------------
hermanpapa 寫道:
大家冷靜一下,等總測驗過後,再探過明白。

這裏都是子女有緣在同一間學校就讀,開心上BK最緊要。

Rank: 3Rank: 3


286
720#
發表於 06-10-20 10:13 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

小虎豬媽媽....

你開始同囡溫書未呀?我女厘2日....做功課好耐...
成12點先做完....見佢我好肉赤
厘2日無時間做八寶箱....原本排第一...e十排第四lu...

[quote]
小虎豬媽媽 寫道:
hermanpapa

對不起,多謝提醒日後會開開心心和大家分享各事,這件事我不想再爭論下去, 大家就此完吧, 把時間放在小朋友的測驗中.


‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖