關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 ??????
樓主: yoballma
go

?????? [複製鏈接]

Rank: 4


588
701#
發表於 06-10-7 19:04 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Rank: 2


99
702#
發表於 06-10-7 19:24 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

正是1b

Rank: 3Rank: 3


210
703#
發表於 06-10-7 23:21 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Mingo 寫道:
1B班家長:

請問中文默書'課文詞語'是指每課的認讀字詞(橙色)
還是應用字詞(綠色)?請覆。

Mingo



我都唔係太清楚,不過我會同個女溫晒

好開心又多個同學仔既媽咪可以一齊傾下

Rank: 4


554
704#
發表於 06-10-7 23:26 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

2000, Metthew_媽,
禁我copy比你地啦~~

星期二交比你地d小朋友, ok~~

2000你叫囡囡比我啦, ok~~  

星期一我會同細仔請下午假去上評估班, 所以唔得閒呀!
2000 寫道:
[quote]
露絲 寫道:
2000,

我都想要print label既光碟呀?   得唔得呀?

我剛剛買咗隻vcd ....飛機仔jayjay(想念好朋友missing you), 我copy比你呀....幾好睇....可以教育小朋友架..我對仔好喜歡睇架!   


無問題,大家互相幫助
[/quote]
露 絲 :-)

Rank: 3Rank: 3


210
705#
發表於 06-10-7 23:32 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

應該係依照英文書p.19
Tim, Ben , Dan and Kate 他們有的物品寫成英文句子
「Tim 有 一個筆袋和五枝蠟筆
   Ben 有一把間尺和一枝原子筆
   Dan and Kate 有五枝原子筆和三塊擦膠」


Matthew_媽咪 寫道:
Dear 1b mom,

請問 GE P.19 ( 1-3 ) 係寫 D 咩功課架 ??   
我仔仔又話唔記得喇, 真係激死   , THANKS !

Rank: 4


588
706#
發表於 06-10-7 23:35 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Rank: 4


588
707#
發表於 06-10-7 23:39 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Rank: 4


588
708#
發表於 06-10-7 23:40 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

露絲,

Thanks !

Rank: 3Rank: 3


210
709#
發表於 06-10-7 23:41 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

露絲,
thankyou,
咁我叫阿女星期二交比你啦

Rank: 4


554
710#
發表於 06-10-8 00:12 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Matthew_媽咪,
1. Tim has one pencil case and five crayons.
2. Ben has one ruler and one pen.
3. Dan and Kate have four pens and three erasers.

Tim/Ben 是第3身單數....所以要寫has.
而Dan and Kate..寫have...正確.


露 絲 :-)

Rank: 5Rank: 5


1256
711#
發表於 06-10-8 08:27 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

請問有沒有1C媽咪?
ilovelinlin.

Rank: 4


588
712#
發表於 06-10-8 12:42 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

露絲,

係喎, 唔記得 tim, Many Thanks !

Rank: 4


588
713#
發表於 06-10-8 12:44 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Rank: 3Rank: 3


304
714#
發表於 06-10-8 13:51 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Matthew_媽咪 寫道:
2000,

星期一我叫仔仔俾 "胖胖豬" 妳個女, 不過可以既話, 可唔可以叫妳個女提一提我仔仔呀, 我怕佢唔敢膽俾妳女女呀 !


Matthew_媽咪
唔好意思, 可唔可以copy 埋比我呀?
  
^_^

Rank: 3Rank: 3


304
715#
發表於 06-10-8 13:53 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

2000 寫道:
[quote]
Mingo 寫道:
1B班家長:

請問中文默書'課文詞語'是指每課的認讀字詞(橙色)
還是應用字詞(綠色)?請覆。

Mingo



我都唔係太清楚,不過我會同個女溫晒

好開心又多個同學仔既媽咪可以一齊傾下 [/quote]


我都係唔知默橙色 / 綠色, 所以都會同個女溫哂.
^_^

Rank: 2


99
716#
發表於 06-10-8 18:01 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Matthew_媽咪 寫道:
Mingo,

  我地 1B 班又多一個喇, 妳個小朋友叫咩名呀 ?

Matthew 媽咪

[quote]
Mingo 寫道:
正是1b
[/quote]


他是1b班的卓禧,英文名是Brandon!

Rank: 4


588
717#
發表於 06-10-8 22:28 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

yoballma,

星期二俾妳呀, 因為要買 CD, thanks !

Rank: 3Rank: 3


210
718#
發表於 06-10-8 23:21 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Matthew_媽咪 寫道:
2000,

星期一我叫仔仔俾 "胖胖豬" 妳個女, 不過可以既話, 可唔可以叫妳個女提一提我仔仔呀, 我怕佢唔敢膽俾妳女女呀 !



Matthew_媽咪,
大家咁話,我個女都係傻豬哦

Rank: 3Rank: 3


210
719#
發表於 06-10-8 23:23 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Mingo,

我呀女經常提起卓禧的,因為她表弟都是同名  

Rank: 3Rank: 3


304
720#
發表於 06-10-9 12:33 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Matthew_媽咪 寫道:
yoballma,

星期二俾妳呀, 因為要買 CD, thanks !


Matthew_媽咪
唔好意思呀, 要你幫我 copy 仲要買埋 CD, 我有吉碟呀,
你唔駛特登去買架, 明天給你吖, 慢慢幫我 COPY 都未遲.
唔該哂 !
  
^_^
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖