- 在線時間
- 129 小時
- 最後登錄
- 23-12-3
- 國民生產力
- 325
- 附加生產力
- 1360
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 03-8-2
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 4913
- 主題
- 8
- 精華
- 0
- 積分
- 6598
- UID
- 12771
 
|
Re: TKO Deborah (Part 2)
>hinhinmom,
梗係唔止我一個人食啦~ 攪到今朝都無食早餐呀! 除左飽之外, 今朝一早要"泡製"anson, 攪到遲到45分鐘呀~
頭先佢call我, 話今朝見到警察叔叔, 我話警察叔叔黎拉你架, 你今朝唔聽話, 最好拉左你去呀~
咁我地交換啦, 我唔買喇~
>fifi,
我洗唔洗pm e-mail address比你呀?
乜stephanie果晚食左葯呀? 唔怪得咁靜啦, 唔似佢平時既表現麻~
果晚都算成功啦, 個個小朋友都好開心, 下次我地再攪christmas party啦!
>halaha,
我31號應該唔放假喇, 因為呢個月都放得比較多, 而且11月1號, 我地要搬office呀, 肯定好忙要執野啦~
>表哥,
係呀, 貪心咁得滯, 食滯左囉~
>pinkpink888,
昨日anson睇左果隻碟喇, 佢又鐘意睇喎, 之前佢都係咁問我d太空/宇宙問題, 攪到我都唔識答呀~
係呢, 我想問下將軍澳中心果邊, 有無d好既英文堂之類既興趣班呀? 我想搵比anson之麻~
>jaisy,
我地真有緣呀, 昨日又見到喎, vanna果日返到去, 有無講party d 開心野呀, 見佢走果時都已好開心喎~ |
|