關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 幼校討論 TKO Deborah (Part 2)
樓主: hinhinmom
go

TKO Deborah (Part 2) [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


3909
701#
發表於 05-10-24 09:53 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

Dear all,

Halloween Party點嘛,小朋友玩得開心嗎??Stephanie果晚雖然靜D,但都話好開心      返來先醒起,侷應該係食o左葯,可能覺得tried,所以無玩得o甘放。因爲Friday朝早一起身,侷就鼻塞塞,有小小流鼻水,好似作感冒,驚第日去唔到party,所以第一時間食葯,可能食o左兩日葯精神無o甘好呱      不過唔緊要啦,侷覺得開心就得啦。   

果日6點先入去佈置,所以都唔夠時間整‘青見’‘青見’D decoration,sorry,sorry   

Rank: 5Rank: 5


3286
702#
發表於 05-10-24 10:47 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

hello,各位媽咪,
請問有冇媽咪知學校幾時攪蝦佬喂爬地呢?因為現在還未收到通知..

Rank: 5Rank: 5


1874
703#
發表於 05-10-24 10:58 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

CARMA,

學校的Halloween Party係31/10(星期一).

fifi,

wingwing玩得好開心, 不捨得走添. 因為我地走既時候, 你地個個都未走, 所以佢仲同我詐型話, party都未完, 仲未咁快走呀.   但係一去到地鐵站, 佢就話睇訓啦.

wing530,

嗰晚聽你講完, st.drew好似都幾好, 咁你就可以放心啦.
   我老公都話啲教會學校不會差得去邊, 佢不勞都中意呢間學校既.

hinhinmom,

呢排hinhin真係好"chi"你呀, 係不係真係你太忙呢?

Rank: 5Rank: 5


3909
704#
發表於 05-10-24 10:58 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

carma,

你係唔係講‘Halloween Party'?如果係,就係下個星期一(31/10),學校一早派o左通告啦

Rank: 5Rank: 5


3909
705#
發表於 05-10-24 11:05 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

Dear all,

Please PM me your email address. Thanks!

Rank: 5Rank: 5


3286
706#
發表於 05-10-24 11:13 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

咁其怪既,我完全收吾到喎..請問幾時派架呢??吾該曬!

Rank: 5Rank: 5


1874
707#
發表於 05-10-24 11:20 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

fifi,

我應該不用再給你email address, 係不係?

我31/10放假呀, 不知wing530 & hinhinmom 會不會有假放呢?

Rank: 3Rank: 3


110
708#
發表於 05-10-24 11:25 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

fifi,

Stephanie 冇事嗎, 唔怪我佢當日咁靜, 不過成班小妹妹都你比較文靜.
前日個Halloween Party又搞得好成功. 幾時再搞x'mas party 記住通知我.
anson 表哥梗係開心,食了少少

Rank: 3Rank: 3


110
709#
發表於 05-10-24 11:28 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

wing530,

做咩食滯

Rank: 5Rank: 5


3909
710#
發表於 05-10-24 11:49 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

halaha,

o甘你會唔會自己湊wingwing啊?如果係,一起食lunch啦   

你比多次email address我啦,耐唔用,唔sure有無。 :wink:

Anson表哥,

你D都夠曬friend啦,山長水遠都過來同我D一起玩     

Stephanie返來問’點解Anson表哥的媽咪的BB o甘乖o既?自己飲完milk milk就訓覺覺    ' 侷好鍾意玩BB o架,果日可能唔夠精神,所以只睇唔出手,如果唔係,Anson表妹就會變o左侷的toy啦,又攬有錫     

湊放學先,一陣傾過     

Rank: 5Rank: 5


1874
711#
發表於 05-10-24 12:03 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

fifi,

我放假就為咗wingwing開心唧嗎, 約你一起食lunch啦.

請check PM.

Rank: 5Rank: 5


2564
712#
發表於 05-10-24 12:05 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

fifi
我send 左啦, 係咪有相睇.
我想問下有個爸爸同我地影相係邊個小朋友既爸爸, 佢都影左好多靚相呀, 有無得睇下.

Rank: 5Rank: 5


3909
713#
發表於 05-10-24 12:48 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

係呀,有相睇    等我集齊party 的相,會send曬比你D o既啦。

睇到大合照先發覺,原來我D果日都幾多人哦     

Rank: 5Rank: 5


3909
714#
發表於 05-10-24 12:51 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

Dear all,

下星期六(05/11)家長會,你D係幾點啊?我係9:15-9:30am, 第二個,幾早下,不過都好了,可能唔使等,同埋開完家長會食breakfast都得     

Rank: 3Rank: 3


110
715#
發表於 05-10-24 13:02 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

jaisy,

有樣

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


6598
716#
發表於 05-10-24 13:17 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

>hinhinmom,
梗係唔止我一個人食啦~    攪到今朝都無食早餐呀!     除左飽之外, 今朝一早要"泡製"anson, 攪到遲到45分鐘呀~     

頭先佢call我, 話今朝見到警察叔叔, 我話警察叔叔黎拉你架, 你今朝唔聽話, 最好拉左你去呀~   

咁我地交換啦, 我唔買喇~   

>fifi,
我洗唔洗pm e-mail address比你呀?
乜stephanie果晚食左葯呀? 唔怪得咁靜啦, 唔似佢平時既表現麻~   

果晚都算成功啦, 個個小朋友都好開心, 下次我地再攪christmas party啦!    

>halaha,
我31號應該唔放假喇, 因為呢個月都放得比較多, 而且11月1號, 我地要搬office呀, 肯定好忙要執野啦~

>表哥,
係呀, 貪心咁得滯, 食滯左囉~     

>pinkpink888,
昨日anson睇左果隻碟喇, 佢又鐘意睇喎, 之前佢都係咁問我d太空/宇宙問題, 攪到我都唔識答呀~   

係呢, 我想問下將軍澳中心果邊, 有無d好既英文堂之類既興趣班呀? 我想搵比anson之麻~

>jaisy,
我地真有緣呀, 昨日又見到喎, vanna果日返到去, 有無講party d 開心野呀, 見佢走果時都已好開心喎~

Rank: 5Rank: 5


3909
717#
發表於 05-10-24 13:22 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

Anson表哥,

等我話比Stephanie聼,下次侷見到Anson表妹實會彈開o既啦      因爲Stephanie有個表哥仔嵗零果陣都會咬人,侷成家人脖頭都淤o左,侷見過一次,就
不過過o左果個階段就無事啦     

Rank: 5Rank: 5


3909
718#
發表於 05-10-24 13:37 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

wing530,

你唔使啦,我都唔知收過你幾多email

你尋日係唔係搵過我啊,電話哉係度charge電,唔記得拎,夜晚返來先見到,太夜就無call你

Anson今朝又曳曳啊,遲45mins o甘多     

Christmas Party,而加就plan,早唔早D啊?    不過記住下次要買多D碟同叉。    o甘落去,真係變例會啦   

不如等天氣涼D,我D搞picnic儸     

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


6598
719#
發表於 05-10-24 13:57 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

>fifi,

係呀, 昨日call過你兩次呀, anson想搵stephanie踩單車, 同埋吹波波呀~    你咁夜返, 去左邊度玩呀?

係呀, anson今朝又發顛, 晨早溜溜係度喊, 問佢喊乜, 佢想我唔返工湊佢, 跟住就發皮四唔講野, 黑口黑面, 又唔換衫, 唔著鞋, 我把幾火咪打佢囉, 攪到9點幾先返到公司咋, 足足遲左45分鐘囉~    我仲同保姆講, 罰佢今個星期唔準睇卡通vcd, 唔比買玩具, 唔準扭蛋, 係咪好"重罰"呢~   

攪picnic, 梗好架, 邊有車呀? 唔通你.....

Rank: 5Rank: 5


2564
720#
發表於 05-10-24 15:47 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

wing530
咩你咁兇恨打佢 ?  你有無打錯字.
我有時火遮眼都唔敢打, 自己之後又好心痛
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖