註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
子爵府
原文章由 多利是 於 08-2-15 10:45 發表 EE...咁都唔係平好多咋 wor
返回頂部
珍珠宮
原文章由 lky2008 於 08-2-15 10:49 發表 咁買哂2個囉!
伯爵府
原文章由 yan02 於 08-2-15 10:48 發表 昨晚返去同條佬講 : 今晚我公司吃開年飯 ,點知他心水清 話 : 咩你公司今年甘早吃開年飯 我即兜 :都開左工啦,睇老板心情,幾時靚咩幾時吃都,有的吃好去吃啦,明年都不知有沒得吃... 跟住他話 : 甘又係,有頭有尾.. ...
原文章由 hoganmama 於 08-2-15 10:49 發表 咁我又唔知wor, 佢幾時買? 我係上年4月時買gar, 我去專門店睇過係4千8
男爵府
原文章由 yan02 於 08-2-15 10:48 AM 發表 昨晚返去同條佬講 : 今晚我公司吃開年飯 ,點知他心水清 話 : 咩你公司今年甘早吃開年飯 我即兜 :都開左工啦,睇老板心情,幾時靚咩幾時吃都,有的吃好去吃啦,明年都不知有沒得吃... 跟住他話 : 甘又係,有頭有尾.. ...
原文章由 hoganmama 於 08-2-15 10:49 發表 我係無退到稅ar
原文章由 多利是 於 08-2-15 10:51 發表 yan媽 sorry, 我都係唔係幾明咩叫有得出
原文章由 come爸嘩 於 08-2-15 10:51 發表 上年11月買, 我有無同你地講過: 我朋友咩個"流"的入去專門店買個"堅"的果個呀....
原文章由 雪文 於 08-2-15 10:52 發表 昨日情人節好意外-有花收, 一支玫瑰咁大把, 同埋二排金莎. 不過我都好開心啦, 係無sweet sweet欠缺咗少少.
原文章由 hoganmama 於 08-2-15 10:49 AM 發表 我係無退到稅ar
原文章由 come爸嘩 於 08-2-15 10:54 發表 咁你退埋咪平好多囉?!?!?!?
原文章由 雪文 於 08-2-15 10:50 發表 早晨, 啱起身. 今日隻腳紅咗敏感, 我等下午才去睇跌打. 仲未好呀, 好煩. 周五啦.
原文章由 lky2008 於 08-2-15 10:56 發表 我聽過!
原文章由 多利是 於 08-2-15 10:58 發表 why 無退稅?? 退稅平1x%架!
原文章由 hoganmama 於 08-2-15 10:58 發表 平多10% lor, 激c