關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站-part 44
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站-part 44 [複製鏈接]

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
701#
發表於 08-1-11 09:35 |只看該作者
love, 你好勁!!! 我真係做唔出
原文章由 KY2004 於 08-1-11 08:56 發表
早晨!

love:你真係好野,諗到咁多絕橋教女女。

Rank: 6Rank: 6


6601
702#
發表於 08-1-11 09:39 |只看該作者
呀女今日個書包勁重!其實上左2年級後,D書唔知點解多左,連書包都重好多。我已經將個護脊書包轉左去普通輕身書包,但都係要帶多個手提包減輕重量。

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
703#
發表於 08-1-11 09:39 |只看該作者
CY, 我朋友電話去咗留言信箱, MSN我今朝又上唔到.  我再揾佢. 唔該晒.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
704#
發表於 08-1-11 09:41 |只看該作者
各位morning!!!!!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
705#
發表於 08-1-11 09:43 |只看該作者
但係學校25號後要返學點名要用呀, 咁手錶無咁容易唔見嘛, 卡我怕佢掛掛吓會無咗呀.

Love,企係到抄書抄的字會靚咩, 不如買張枱仔返屋企可以放出去, 你呢個主意幾好, 等我同試吓.

原文章由 iloveyoub4 於 08-1-10 22:41 發表
人地話唔好用八逹錶wor,因為壞左既話唔包整要自己攪惦架wor,整又唔知要幾錢

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
706#
發表於 08-1-11 09:52 |只看該作者
雪文: 你地學校咁update呀? 不過真係會怕佢地成日唔見八達通!!!

Rank: 5Rank: 5


2967
707#
發表於 08-1-11 09:54 |只看該作者
Good morning!

love, 你lee招真高
Be Happy Everyday

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
708#
發表於 08-1-11 09:56 |只看該作者
原文章由 KY2004 於 08-1-11 09:39 發表
呀女今日個書包勁重!其實上左2年級後,D書唔知點解多左,連書包都重好多。我已經將個護脊書包轉左去普通輕身書包,但都係要帶多個手提包減輕重量。 ...

我女咪又係, 書多左好多呀!!!!

Rank: 6Rank: 6


6601
709#
發表於 08-1-11 09:58 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 08-1-11 09:52 發表
雪文: 你地學校咁update呀? 不過真係會怕佢地成日唔見八達通!!!

我女間學校好落後囉!去年P.1時,連好普通的網上check功課都冇,老師話等D小朋友唔好咁dependant喎!不過係咪今年P.1有呢?

Rank: 5Rank: 5


2967
710#
發表於 08-1-11 09:59 |只看該作者
我亞女都係ga, 已經有執書包, 都唔明點解
原文章由 KY2004 於 08-1-11 09:39 發表
呀女今日個書包勁重!其實上左2年級後,D書唔知點解多左,連書包都重好多。我已經將個護脊書包轉左去普通輕身書包,但都係要帶多個手提包減輕重量。 ...
Be Happy Everyday

Rank: 5Rank: 5


2967
711#
發表於 08-1-11 10:00 |只看該作者
佢打咗俾我la, but 佢next week唔得閒, 我boss 又好似遲d要出trip.
原文章由 雪文 於 08-1-11 09:39 發表
CY, 我朋友電話去咗留言信箱, MSN我今朝又上唔到.  我再揾佢. 唔該晒.
Be Happy Everyday

Rank: 5Rank: 5


2967
712#
發表於 08-1-11 10:01 |只看該作者
我地都冇得上網check功課ga
原文章由 KY2004 於 08-1-11 09:58 發表

我女間學校好落後囉!去年P.1時,連好普通的網上check功課都冇,老師話等D小朋友唔好咁dependant喎!不過係咪今年P.1有呢?
Be Happy Everyday

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
713#
發表於 08-1-11 10:02 |只看該作者
係ar, 有得check la, 不過好似只限p.1, 其實都係gar, 唔好太依賴, 所以就算我睇左都唔會話比亞仔知
原文章由 KY2004 於 08-1-11 09:58 發表

我女間學校好落後囉!去年P.1時,連好普通的網上check功課都冇,老師話等D小朋友唔好咁dependant喎!不過係咪今年P.1有呢?

Rank: 5Rank: 5


2967
714#
發表於 08-1-11 10:03 |只看該作者


[ 本文章最後由 cyclmama 於 08-1-11 11:40 編輯 ]
Be Happy Everyday

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
715#
發表於 08-1-11 10:04 |只看該作者
CY, 我揾到我朋友啦, 佢打咗俾你未 ?? 因佢下周要出Trip去大陸, 所以要plan下時間.

原文章由 cyclmama 於 08-1-11 10:01 發表
我地都冇得上網check功課ga

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
716#
發表於 08-1-11 10:06 |只看該作者
而家先睇到.

原文章由 cyclmama 於 08-1-11 10:00 發表
佢打咗俾我la, but 佢next week唔得閒, 我boss 又好似遲d要出trip.

Rank: 6Rank: 6


6601
717#
發表於 08-1-11 10:07 |只看該作者
cy,

你公司好先進喎!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
718#
發表於 08-1-11 10:07 |只看該作者
雪文: 我尋日係美心見倒蘿蔔糕要$69一底, 加左好多價!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
719#
發表於 08-1-11 10:07 |只看該作者
come,今日同我去牛角同藍田MTR問吓好嗎 ??

原文章由 come爸嘩 於 08-1-11 09:52 發表
雪文: 你地學校咁update呀? 不過真係會怕佢地成日唔見八達通!!!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
720#
發表於 08-1-11 10:10 |只看該作者
原文章由 KY2004 於 08-1-11 09:58 發表

我女間學校好落後囉!去年P.1時,連好普通的網上check功課都冇,老師話等D小朋友唔好咁dependant喎!不過係咪今年P.1有呢?

我女學校都係無得check, 上年個老師話唔想d學生太依賴, 唔抄手冊都得, 成日諗住上網check就得!!
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖