關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站-part 43
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站-part 43 [複製鏈接]

Rank: 6Rank: 6


8125
701#
發表於 07-12-24 11:02 |只看該作者
cy

how about take double permit EE 呀?? if 有熟的, 都可以考慮下~ They need to 閃一陣 for every 3 months 架~

Rank: 5Rank: 5


2967
702#
發表於 07-12-24 11:05 |只看該作者
我唔識wor, 會唔會好troubles
原文章由 多利是 於 07-12-24 11:02 發表
cy

how about take double permit EE 呀?? if 有熟的, 都可以考慮下~ They need to 閃一陣 for every 3 months 架~
Be Happy Everyday

Rank: 5Rank: 5


2967
703#
發表於 07-12-24 11:06 |只看該作者


[ 本文章最後由 cyclmama 於 07-12-24 12:36 編輯 ]
Be Happy Everyday

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
704#
發表於 07-12-24 11:11 |只看該作者
CY, 叫你亞頭食屎la:tongue:

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
705#
發表於 07-12-24 11:12 |只看該作者
comecome上唔到網, 悶c佢

Rank: 5Rank: 5


2977
706#
發表於 07-12-24 11:27 |只看該作者
Dear All,

Merry Christmas!

Ciao...

Hermanpapa

Rank: 6Rank: 6


6601
707#
發表於 07-12-24 11:34 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 07-12-24 11:12 發表
comecome上唔到網, 悶c佢

又上唔到?

Rank: 6Rank: 6


6601
708#
發表於 07-12-24 11:35 |只看該作者
原文章由 hermanpapa 於 07-12-24 11:27 發表
Dear All,

Merry Christmas!

Ciao...

Hermanpapa

hermanpa,

大家咁話啦!

你好少上來傾計喎!

Rank: 6Rank: 6


8125
709#
發表於 07-12-24 11:56 |只看該作者
周圍8下囉...問下雪, yan個d啦..一定要熟人先得架

原文章由 cyclmama 於 07-12-24 11:05 AM 發表
我唔識wor, 會唔會好troubles

Rank: 5Rank: 5


2967
710#
發表於 07-12-24 12:05 |只看該作者
thanks
msn 問咗YAN, 等佢reply.
but我諗會c6怕c (me too), 未必肯.
好煩.
原文章由 多利是 於 07-12-24 11:56 發表
周圍8下囉...問下雪, yan個d啦..一定要熟人先得架
Be Happy Everyday

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
711#
發表於 07-12-24 12:09 |只看該作者
好蕉悶

Rank: 6Rank: 6


8125
712#
發表於 07-12-24 12:14 |只看該作者


[ 本文章最後由 多利是 於 07-12-24 12:43 編輯 ]

Rank: 6Rank: 6


8125
713#
發表於 07-12-24 12:15 |只看該作者


[ 本文章最後由 多利是 於 07-12-24 12:44 編輯 ]

Rank: 6Rank: 6


6601
714#
發表於 07-12-24 12:17 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 07-12-24 12:09 發表
好蕉悶

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
715#
發表於 07-12-24 12:23 |只看該作者
Why XX唔落得街?

Rank: 5Rank: 5


2967
716#
發表於 07-12-24 12:27 |只看該作者
多, 其實主要幫我湊仔, 亞女唔駛點理.
Be Happy Everyday

Rank: 5Rank: 5


2967
717#
發表於 07-12-24 12:29 |只看該作者
我係屋企,先用ga jar, 係公司唔得
原文章由 多利是 於 07-12-24 12:15 發表
cy

你用 msn 架咩?? add 我呀~ pm my address to you!
Be Happy Everyday

Rank: 5Rank: 5


2967
718#
發表於 07-12-24 12:38 |只看該作者
我想即刻走
原文章由 KY2004 於 07-12-24 12:17 發表

Be Happy Everyday

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
719#
發表於 07-12-24 12:42 |只看該作者
各位 lunch,  公司會唔會請食飯?

我就冇....自己食完 lunch 會去上環取單後就順便收工回家

[ 本文章最後由 funbabyhk 於 07-12-24 12:44 編輯 ]

Rank: 6Rank: 6


8125
720#
發表於 07-12-24 12:45 |只看該作者
唔方便係呢度解釋, 見面先講

原文章由 hoganmama 於 07-12-24 12:23 PM 發表
Why XX唔落得街?
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖