關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 36
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站 - part 36 [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


2065
701#
發表於 07-10-31 17:04 |只看該作者
我 $1200.00 tim。佢話的药水全部日本+自己留學日本:tongue: :tongue: 。cy 你响邊道剪, 我想剪法加染色,吾知貴5 貴呢?
我之前果個电法都要收$800.00,但的料好差, 电完一次就傷曬 同佢講又吾認衰, 咪轉 law, 轉左個平的, 但又吾系咁滿意, 而家這個o.k. 又咁貴又想轉

原文章由 cyclmama 於 07-10-31 16:19 硐表
有d平gei package gei, 只不過我簡咗最貴個隻,因為我之前係第二度電髮,電到d頭髮c咗,e+d頭髮已經滑咗好多.

Rank: 5Rank: 5


3212
702#
發表於 07-10-31 17:07 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 07-10-31 16:55 硐表
雪文: 我今晚問左亞女養狗果度再話比你知.

xx知道有$$, 面口即刻唔同晒!:tongue:


一定係咁gar la..... $$$

走啦各位, 今晚開始返學啦.... 漫漫長路..... :D

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
703#
發表於 07-10-31 17:07 |只看該作者
原文章由 龍舌蘭 於 07-10-31 17:00 硐表
收工!

收工都咁火火火火火火火火火 火 ???????

Rank: 5Rank: 5


2967
704#
發表於 07-10-31 17:11 |只看該作者
咁你仲要唔要去匯景'痕'吓
原文章由 come爸嘩 於 07-10-31 16:55 硐表
雪文: 我今晚問左亞女養狗果度再話比你知.

xx知道有$$, 面口即刻唔同晒!:tongue:

Rank: 5Rank: 5


2967
705#
發表於 07-10-31 17:13 |只看該作者
收工都仲咁
原文章由 龍舌蘭 於 07-10-31 17:00 硐表
收工!

Rank: 5Rank: 5


2967
706#
發表於 07-10-31 17:20 |只看該作者
間salon係君xx,我覺得幫我剪髮都ok.試過剪加染都係around$300-350.其實睇吓你簡邊種package,有平有貴,我見都幾多人幫親
原文章由 katiekma 於 07-10-31 17:04 硐表
我 $1200.00 tim。佢話的药水全部日本+自己留學日本:tongue: :tongue: 。cy 你响邊道剪, 我想剪法加染色,吾知貴5 貴呢?
我之前果個电法都要收$800.00,但的料好差, 电完一次就傷曬 同佢講又吾認衰, 咪轉 law, 轉左個平的 ...

Rank: 5Rank: 5


1150
707#
發表於 07-10-31 17:24 |只看該作者
唉..我又好煩惱
昨天中午知道金麗肯收我仔上午班後...我諗諗下又擔心萬一入唔到李兆強咁升咩小學好呢...我那天去報名時聽D老師介紹教育方式覺得金麗好像唔係幾注重英文。所以我都會擔心萬一入唔到李兆強及派位唔理想要去拍門時其它小學唔知收唔收。
我見我仔現在讀的迦南雖然只是N1但已經教到好多英文字,係唔係我諗太多呢?你D可唔可以比D意見我

原文章由 novemberwm 於 07-10-31 16:43 硐表


我已經貼左信封及郵票啦, 一陣放工擺埋落郵箱...........

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
708#
發表於 07-10-31 17:27 |只看該作者
原文章由 cyclmama 於 07-10-31 17:11 硐表
咁你仲要唔要去匯景'痕'吓

當然要, 我都仲未平衡得倒.....

Rank: 5Rank: 5


2967
709#
發表於 07-10-31 17:27 |只看該作者
bye bye

要幫亞女攞對花女鞋,我都差唔多走la
原文章由 novemberwm 於 07-10-31 17:07 硐表


一定係咁gar la..... $$$

走啦各位, 今晚開始返學啦.... 漫漫長路..... :D

[ 本文章最後由 cyclmama 於 07-10-31 17:28 編輯 ]

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
710#
發表於 07-10-31 17:30 |只看該作者
預備收工la, 88

Rank: 5Rank: 5


2967
711#
發表於 07-10-31 17:30 |只看該作者
katiema, 如果你諗住去試,不如你睇吓我d頭髮o唔ok至去吖

Rank: 5Rank: 5


2065
712#
發表於 07-10-31 17:45 |只看該作者
好呀!點見JA

原文章由 cyclmama 於 07-10-31 17:30 硐表
katiema, 如果你諗住去試,不如你睇吓我d頭髮o唔ok至去吖

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
713#
發表於 07-10-31 20:28 |只看該作者
報料 :

http://forum.baby-kingdom.com/viewthread.php?tid=1187235&extra=page%3D1

輕鬆穿(XL)試用裝$5

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
714#
發表於 07-10-31 21:24 |只看該作者
嘩! 今晚旺場喎, 咁多人仲係度嘅?!?!?!?!!?!

Rank: 5Rank: 5


2065
715#
發表於 07-10-31 21:31 |只看該作者
hehe你又响處
亞女今日派左2科la
中默93
中文84

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
716#
發表於 07-10-31 21:33 |只看該作者
原文章由 katiekma 於 07-10-31 21:31 硐表
hehe你又响處
亞女今日派左2科la
中默93
中文84

係呀!!! 我女同老公落左樓下哈佬喂 , 我咪好清閒.
今次亞女的成績滿意嗎?

Rank: 5Rank: 5


2065
717#
發表於 07-10-31 21:38 |只看該作者
我 o.k. 架!
但亞女話中文佢算低分 wor。:-| :-|

原文章由 come爸嘩 於 07-10-31 21:33 硐表

係呀!!! 我女同老公落左樓下哈佬喂 , 我咪好清閒.
今次亞女的成績滿意嗎?

Rank: 5Rank: 5


2967
718#
發表於 07-10-31 22:56 |只看該作者
你想幾時,係邊到見 我冇所謂.
原文章由 katiekma 於 07-10-31 17:45 硐表
好呀!點見JA

Rank: 5Rank: 5


2967
719#
發表於 07-10-31 22:57 |只看該作者
對自己有要求,好事wor
原文章由 katiekma 於 07-10-31 21:38 硐表
我 o.k. 架!
但亞女話中文佢算低分 wor。:-| :-|

Rank: 5Rank: 5


2967
720#
發表於 07-10-31 23:09 |只看該作者
頭先攞對花女鞋,成肚氣 ,我明明要個鞋頭加濶ga ma,去到佢話對鞋未返,叫我聽日去過,咁我聽日要攞裙,我就話唔得.佢突然又話搵到,我一睇就知鞋頭冇加濶la,求其攞對俾我就話有,跟住又mon咗個鞋gin出嚟,話咁咪濶咗lor,我焗住拎返屋企俾亞女試,好在啱,如果唔係,我聽日實拆佢間shop

[ 本文章最後由 cyclmama 於 07-10-31 23:22 編輯 ]
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖