註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
大宅
原文章由 cyclmama 於 07-10-31 16:19 硐表 有d平gei package gei, 只不過我簡咗最貴個隻,因為我之前係第二度電髮,電到d頭髮c咗,e+d頭髮已經滑咗好多.
返回頂部
原文章由 come爸嘩 於 07-10-31 16:55 硐表 雪文: 我今晚問左亞女養狗果度再話比你知. xx知道有$$, 面口即刻唔同晒!:tongue:
珍珠宮
原文章由 龍舌蘭 於 07-10-31 17:00 硐表 收工!
原文章由 katiekma 於 07-10-31 17:04 硐表 我 $1200.00 tim。佢話的药水全部日本+自己留學日本:tongue: :tongue: 。cy 你响邊道剪, 我想剪法加染色,吾知貴5 貴呢? 我之前果個电法都要收$800.00,但的料好差, 电完一次就傷曬 同佢講又吾認衰, 咪轉 law, 轉左個平的 ...
原文章由 novemberwm 於 07-10-31 16:43 硐表 我已經貼左信封及郵票啦, 一陣放工擺埋落郵箱...........
原文章由 cyclmama 於 07-10-31 17:11 硐表 咁你仲要唔要去匯景'痕'吓
原文章由 novemberwm 於 07-10-31 17:07 硐表 一定係咁gar la..... $$$ 走啦各位, 今晚開始返學啦.... 漫漫長路..... :D
子爵府
原文章由 cyclmama 於 07-10-31 17:30 硐表 katiema, 如果你諗住去試,不如你睇吓我d頭髮o唔ok至去吖
原文章由 katiekma 於 07-10-31 21:31 硐表 hehe你又响處 亞女今日派左2科la 中默93 中文84
原文章由 come爸嘩 於 07-10-31 21:33 硐表 係呀!!! 我女同老公落左樓下哈佬喂 , 我咪好清閒. 今次亞女的成績滿意嗎?
原文章由 katiekma 於 07-10-31 17:45 硐表 好呀!點見JA
原文章由 katiekma 於 07-10-31 21:38 硐表 我 o.k. 架! 但亞女話中文佢算低分 wor。:-| :-|