關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 34
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站 - part 34 [複製鏈接]

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
701#
發表於 07-10-3 15:47 |只看該作者
我地會train up
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-3 15:43 硐表
唔洗唔好意思啦,我地受過長期專業訓練所以出POST比較快JA,你得閑多D訓練下就得架啦

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
702#
發表於 07-10-3 15:48 |只看該作者
你奶奶住邊度架????
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-3 15:45 硐表
我99都係唔打牌, 無任何嗜好, 只識煮飯 ,佢係住得好近學校但我都從來無諗住叫99幫手湊亞囡,原因唔洗多講啦我囡咁樣

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
703#
發表於 07-10-3 15:49 |只看該作者
或者去下科大, 雪文話個度好大gar ma, 野餐, d小朋友走下, 踢下波, 打下羽毛球, 吹下波波, 放風爭, 都幾好
原文章由 come爸嘩 於 07-10-3 15:43 硐表
11月天氣涼涼地(希望), 去郊外玩就最好.....

Rank: 8Rank: 8


17382
704#
發表於 07-10-3 15:50 |只看該作者
agree,野餐,BBQ,自然教育徑等等:loveliness:

原文章由 come爸嘩 於 07-10-3 15:43 硐表
11月天氣涼涼地(希望), 去郊外玩就最好.....

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
705#
發表於 07-10-3 15:50 |只看該作者
亞仔邊度返幼稚園?
原文章由 irenec11 於 07-10-3 15:33 硐表

因為亞仔返緊幼稚園,唔可以自己湊亞囡返學!

*唔好意思,好多嘢要做,遲d再傾

Rank: 8Rank: 8


17382
706#
發表於 07-10-3 15:51 |只看該作者
哈哈,YES呀

原文章由 hoganmama 於 07-10-3 15:47 硐表
我地會train up你   

Rank: 8Rank: 8


17382
707#
發表於 07-10-3 15:52 |只看該作者
德樂,行去學校真係好近的

原文章由 come爸嘩 於 07-10-3 15:48 硐表
你奶奶住邊度架????

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
708#
發表於 07-10-3 15:52 |只看該作者
lee個好喎!
原文章由 hoganmama 於 07-10-3 15:49 硐表
或者去下科大, 雪文話個度好大gar ma, 野餐, 比d小朋友走下, 踢下波, 打下羽毛球, 吹下波波, 放風爭, 都幾好

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
709#
發表於 07-10-3 15:53 |只看該作者
係咪樓下有間圖書館果度???
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-3 15:52 硐表
德樂,行去學校真係好近的

Rank: 8Rank: 8


17382
710#
發表於 07-10-3 15:54 |只看該作者
嘩,呢個節目好正WOR,有曬佢地鍾意玩既野
不過最好叫KATIEPA來啦~~羽毛球教練

原文章由 hoganmama 於 07-10-3 15:49 硐表
或者去下科大, 雪文話個度好大gar ma, 野餐, 比d小朋友走下, 踢下波, 打下羽毛球, 吹下波波, 放風爭, 都幾好

Rank: 8Rank: 8


17382
711#
發表於 07-10-3 15:55 |只看該作者
係呀,圖書館樓上囉

原文章由 come爸嘩 於 07-10-3 15:53 硐表
係咪樓下有間圖書館果度???

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
712#
發表於 07-10-3 16:02 |只看該作者
西貢近我...好呀!!
我n年前去過元朗xx農場, 果度都幾好玩, 有:餵小動物, 踏單車, 釣魚, bbq, 玩繩網等等.
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-3 15:54 硐表
嘩,呢個節目好正WOR,有曬佢地鍾意玩既野
不過最好叫KATIEPA來啦~~羽毛球教練

Rank: 5Rank: 5


3212
713#
發表於 07-10-3 16:07 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 07-10-3 15:43 硐表
11月天氣涼涼地(希望), 去郊外玩就最好.....


行下山都ok !!!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
714#
發表於 07-10-3 16:08 |只看該作者
我仔報咗學校二個興趣班, 無人通知我哋得唔得.  佢哋通告話咗10月2號前得唔得都會通知你.  我今朝打去問到而家無人復.  剛才打去才告訴我OK啦, 咩叫OK啦, 你都要俾返個通告我加.  佢先話明天俾   又無解釋

Rank: 8Rank: 8


17382
715#
發表於 07-10-3 16:09 |只看該作者
係唔係音樂XX呀 OR荔枝XX
荔枝XX我去過一次,把鬼:tongue:
音樂XX就未去過但聽講好好玩

不過呢2個地方對於我地來講就遠左D囉:cry: 去果時就無咩所謂,到走果時就大鑊啦D小朋友實



原文章由 come爸嘩 於 07-10-3 16:02 硐表
西貢近我...好呀!!
我n年前去過元朗xx農場, 果度都幾好玩, 有:餵小動物, 踏單車, 釣魚, bbq, 玩繩網…等等.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
716#
發表於 07-10-3 16:11 |只看該作者


原文章由 雪文 於 07-10-3 16:08 硐表
我仔報咗學校二個興趣班, 無人通知我哋得唔得.  佢哋通告話咗10月2號前得唔得都會通知你.  我今朝打去問到而家無人復.  剛才打去才告訴我OK啦, 咩叫OK啦, 你都要俾返個通告我加.  佢先話明天俾   又無解釋:hammer ...

Rank: 8Rank: 8


17382
717#
發表於 07-10-3 16:12 |只看該作者
我囡學校會貼張紙仔係手冊度通知家長的

原文章由 雪文 於 07-10-3 16:08 硐表
我仔報咗學校二個興趣班, 無人通知我哋得唔得.  佢哋通告話咗10月2號前得唔得都會通知你.  我今朝打去問到而家無人復.  剛才打去才告訴我OK啦, 咩叫OK啦, 你都要俾返個通告我加.  佢先話明天俾   又無解釋:hammer ...

Rank: 5Rank: 5


3212
718#
發表於 07-10-3 16:15 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-3 16:09 硐表
係唔係音樂XX呀 OR荔枝XX
荔枝XX我去過一次,把鬼:tongue:
音樂XX就未去過但聽講好好玩

不過呢2個地方對於我地來講就遠左D囉:cry: 去果時就無咩所謂,到走果時就大鑊啦D小朋友實



...


音樂XX 幾好 ar....

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
719#
發表於 07-10-3 16:18 |只看該作者
上年無問題加, 今年唔知點解

原文章由 iloveyoub4 於 07-10-3 16:12 硐表
我囡學校會貼張紙仔係手冊度通知家長的

Rank: 5Rank: 5


3212
720#
發表於 07-10-3 16:18 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 07-10-3 15:49 硐表
或者去下科大, 雪文話個度好大gar ma, 野餐, 比d小朋友走下, 踢下波, 打下羽毛球, 吹下波波, 放風爭, 都幾好


good idea.......
‹ 上一主題|下一主題