註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
子爵府
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-3 15:43 硐表 唔洗唔好意思啦,我地受過長期專業訓練所以出POST比較快JA,你得閑多D訓練下就得架啦
返回頂部
珍珠宮
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-3 15:45 硐表 我99都係唔打牌, 無任何嗜好, 只識煮飯 ,佢係住得好近學校但我都從來無諗住叫99幫手湊亞囡,原因唔洗多講啦我囡咁樣
原文章由 come爸嘩 於 07-10-3 15:43 硐表 11月天氣涼涼地(希望), 去郊外玩就最好.....
伯爵府
原文章由 irenec11 於 07-10-3 15:33 硐表 因為亞仔返緊幼稚園,唔可以自己湊亞囡返學! *唔好意思,好多嘢要做,遲d再傾
原文章由 hoganmama 於 07-10-3 15:47 硐表 我地會train up你
原文章由 come爸嘩 於 07-10-3 15:48 硐表 你奶奶住邊度架????
原文章由 hoganmama 於 07-10-3 15:49 硐表 或者去下科大, 雪文話個度好大gar ma, 野餐, 比d小朋友走下, 踢下波, 打下羽毛球, 吹下波波, 放風爭, 都幾好
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-3 15:52 硐表 德樂,行去學校真係好近的
原文章由 come爸嘩 於 07-10-3 15:53 硐表 係咪樓下有間圖書館果度???
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-3 15:54 硐表 嘩,呢個節目好正WOR,有曬佢地鍾意玩既野 不過最好叫KATIEPA來啦~~羽毛球教練
大宅
原文章由 come爸嘩 於 07-10-3 16:02 硐表 西貢近我...好呀!! 我n年前去過元朗xx農場, 果度都幾好玩, 有:餵小動物, 踏單車, 釣魚, bbq, 玩繩網…等等.
原文章由 雪文 於 07-10-3 16:08 硐表 我仔報咗學校二個興趣班, 無人通知我哋得唔得. 佢哋通告話咗10月2號前得唔得都會通知你. 我今朝打去問到而家無人復. 剛才打去才告訴我OK啦, 咩叫OK啦, 你都要俾返個通告我加. 佢先話明天俾 又無解釋:hammer ...
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-3 16:09 硐表 係唔係音樂XX呀 OR荔枝XX 荔枝XX我去過一次,把鬼:tongue: 音樂XX就未去過但聽講好好玩 不過呢2個地方對於我地來講就遠左D囉:cry: 去果時就無咩所謂,到走果時就大鑊啦D小朋友實 曬 ...
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-3 16:12 硐表 我囡學校會貼張紙仔係手冊度通知家長的