關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 30
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站 - part 30 [複製鏈接]

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
701#
發表於 07-8-10 13:38 |只看該作者
知唔知晏d係咪打8? , 聽日仲book左去玩添
原文章由 funbabyhk 於 07-8-10 13:23 發表
今次好似打得成 wor  見天文台個路線圖, 好似在香港上面經過.......

Rank: 5Rank: 5


3212
702#
發表於 07-8-10 13:41 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 07-8-10 12:32 發表
係幾"了能"的不過幾好feel:)


Yes,  agree..有唔錯的...........feel law........:

Rank: 5Rank: 5


3212
703#
發表於 07-8-10 13:42 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 07-8-10 13:38 發表
知唔知晏d係咪打8號? 唉, 聽日仲book左去玩添


唔排除.....掛八號..........天文台係咁講...........ar...
我mami  一定好失望, 去one day tour...

Rank: 8Rank: 8


17382
704#
發表於 07-8-10 13:45 |只看該作者
做咩又學我玩9秒9呀
你返油塘接亞仔去中環再返工



原文章由 雪文 於 07-8-10 12:48 發表
Love,今日到我九秒九要吃飯, 我要送仔去中環交俾我老公, 帶佢去復診.  千祈唔好打成8號呀.

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
705#
發表於 07-8-10 13:46 |只看該作者
我個friend2點掛, 都唔知堅定流?
原文章由 novemberwm 於 07-8-10 13:42 發表


唔排除.....掛八號..........天文台係咁講...........ar...
我mami  一定好失望, 去one day tour...

Rank: 8Rank: 8


17382
706#
發表於 07-8-10 13:46 |只看該作者
岩岩掛無幾耐

原文章由 novemberwm 於 07-8-10 12:55 發表



HI all ...........3號啦!.3號啦.3號啦.3號啦.3號啦! 風球

Rank: 8Rank: 8


17382
707#
發表於 07-8-10 13:49 |只看該作者
其實我想做亞太架
不過...我都係向現實低頭

原文章由 hoganmama 於 07-8-10 13:37 發表
all of us are working mum too

Rank: 8Rank: 8


17382
708#
發表於 07-8-10 13:50 |只看該作者
好wor係亞仔生日wor


原文章由 hoganmama 於 07-8-10 13:38 發表
知唔知晏d係咪打8號? 唉, 聽日仲book左去玩添

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
709#
發表於 07-8-10 13:51 |只看該作者
又好似3:30wor
原文章由 iloveyoub4 於 07-8-10 13:46 發表
岩岩掛無幾耐

Rank: 8Rank: 8


17382
710#
發表於 07-8-10 13:52 |只看該作者
但好似打得幾正

原文章由 novemberwm 於 07-8-10 13:42 發表


唔排除.....掛八號..........天文台係咁講...........ar...
我mami  一定好失望, 去one day tour...

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
711#
發表於 07-8-10 13:53 |只看該作者
我打左去酒店問, 佢話如果8號可以改期, but只係改星期一至四ar
原文章由 iloveyoub4 於 07-8-10 13:50 發表
好wor係亞仔生日wor

Rank: 8Rank: 8


17382
712#
發表於 07-8-10 13:53 |只看該作者
打錯左應該係:係wor你亞仔生日wor



原文章由 iloveyoub4 於 07-8-10 13:50 發表
好wor係亞仔生日wor

Rank: 5Rank: 5


3212
713#
發表於 07-8-10 13:53 |只看該作者
[quote]原文章由 iloveyoub4 於 07-8-10 13:46 發表
岩岩掛無幾耐

[/quote
]

NO.8       拉!!!]

NO.8       拉!!!]

NO.8       拉!!!]

NO.8       拉!!!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
714#
發表於 07-8-10 14:02 |只看該作者
我都唔想佢打得成呀, 我老公單工程仲趕到"七彩"架!!!:tongue:

原文章由 hoganmama 於 07-8-10 13:38 發表
知唔知晏d係咪打8號? 唉, 聽日仲book左去玩添

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
715#
發表於 07-8-10 14:11 |只看該作者
打得成, 3點會掛 8 號, 我做埋少少野都提早收工, 大家小心, 88
原文章由 come爸嘩 於 07-8-10 14:02 發表
我都唔想佢打得成呀, 我老公單工程仲趕到"七彩"架!!!:tongue:

Rank: 5Rank: 5


4210
716#
發表於 07-8-10 14:16 |只看該作者
我公司比我地放工啦

Rank: 8Rank: 8


17382
717#
發表於 07-8-10 14:18 |只看該作者
D網好難入 我就走啦各位小心d

Rank: 5Rank: 5


3212
718#
發表於 07-8-10 14:21 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 07-8-10 14:18 發表
D網好難入 我就走啦各位小心d


886 la............

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
719#
發表於 07-8-10 16:27 |只看該作者
唉...........

呢場風打到.

我老公請咗半日假無咗, 我仔復診又不知改幾時.  

今晚去飲我老細嫁女個餐, 又怕無MTR去, 無MTR返.  又唔可以唔去

仲有, 我老公話放下午, 但到而家都未返到屋企

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
720#
發表於 07-8-10 16:29 |只看該作者


都係祝hogan生日快樂, 快高長大!

原文章由 hoganmama 於 07-8-10 13:53 發表
我打左去酒店問, 佢話如果8號可以改期, but只係改星期一至四ar
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖