關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十) ...
樓主: Huisys
go

2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十) [複製鏈接]

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12914
701#
發表於 07-6-26 20:36 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

呵~~~
原來係咁.....咁我要求高少少....我叫阿仔唔好攞6x分返黎嚇我, 因為我會驚佢下次唔合格, 7x都ok架啦..... 反正佢攞7x分已經話自己好低分, 仲唔開心過我, 仲要我氹返佢
[quote]
rubyngan 寫道:
mp,

講明係師奶乓團...就更係 靚太啦
娥姐既口頭嬋係:[我唔駛亞仔讀書好叻..合格就得....只要讀得開開心心, 健健康康 就得]

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12914
702#
發表於 07-6-26 20:40 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

rn,

我仔以前都攞e生vip card, 個e生仲好串咁話:"你黎緊幾個月都要睇我....." 真係好鬼慘... :cry:

自從keep 住游水, 真係唔洗搵e生咁多

我仔都係今年先開始一星期游2日......佢今年冇燒過, 冇攞過病假     
rubyngan 寫道:
mp

吓..乜唔係游多d 好d 架咩...甘...2日/ week 好嗎...我都想比佢keep 住 游成年...睇下暑假個情況先
[quote]
cheungmp 寫道:
rn,

嘩~~~每星期游 3-4日      會唔會太多呀....做運動要持之以恆, 唔係谷喎......我仔都係keep住游一年先至明顯見佢身體壯左     

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12914
703#
發表於 07-6-26 20:41 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

咪係.....我仔都係攞過一張咋     
rubyngan 寫道:
cryusmom

吓..亞女報錯料...d囡講野真係要打折
你打個 9折..都恨死隔離      [quote]
CyrusMom 寫道:
Hold on.  Just check with Cyrus, he has nine certificates only up to today.  Anyway, thanks for your congratulation.
[/quote]

Rank: 6Rank: 6


9147
704#
發表於 07-6-26 21:02 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

mp

要吾該你先   

[quote]
cheungmp 寫道:
osmm,

定d黎~~定d黎~~可能有人攞錯左
如果真係冇就等派番之後 email 一份比你啦
[quote]

Rank: 6Rank: 6


9147
705#
發表於 07-6-26 21:06 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

咁9張都好難攞,要攞足10張就係要個小朋友好fit仲要計埋當時嘅狀態,仲要科科都要咁好先得

cheungmp 寫道:
咪係.....我仔都係攞過一張咋     
[quote]
rubyngan 寫道:
cryusmom

吓..亞女報錯料...d囡講野真係要打折
你打個 9折..都恨死隔離      [quote]
CyrusMom 寫道:
Hold on.  Just check with Cyrus, he has nine certificates only up to today.  Anyway, thanks for your congratulation.
[/quote][/quote]

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12914
706#
發表於 07-6-26 21:09 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

hi osmm,

你仲洗唔洗睇跌打呀

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12914
707#
發表於 07-6-26 21:12 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

我係隔離 forum 睇到.....大家都睇吓....好感人....
Click here

我係度諗係咪都要問吓阿仔: "你要什麼?" 再整張要求紙係佢枱面

Rank: 6Rank: 6


9147
708#
發表於 07-6-26 21:15 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

講開分數,我個朋友講句金句,雖然係現實咗d,不過都幾啱聽,佢話

[size=large]讀書吾係為求考試,但係考試就係要為求分數

咁個個家長都希望自己個係高分d,不過~希望吾等於要迫得太緊嘅....

cheungmp 寫道:
呵~~~
原來係咁.....咁我要求高少少....我叫阿仔唔好攞6x分返黎嚇我, 因為我會驚佢下次唔合格, 7x都ok架啦..... 反正佢攞7x分已經話自己好低分, 仲唔開心過我, 仲要我氹返佢
[quote]
rubyngan 寫道:
mp,

講明係師奶乓團...就更係 靚太啦
娥姐既口頭嬋係:[我唔駛亞仔讀書好叻..合格就得....只要讀得開開心心, 健健康康 就得]

Rank: 6Rank: 6


9147
709#
發表於 07-6-26 21:18 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

mp

吾駛去得咁密囉,

Rank: 5Rank: 5


2114
710#
發表於 07-6-26 21:25 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)


mp,


我仔唔肯唱又唔肯跳舞比我睇 ...所以我星期四會返學校睇

到時見.... ]>>>到時見
你想唔想攞返套"死亡筆記"呀
>>>>無所謂...仲有無媽咪想睇呀)))))

Rank: 6Rank: 6


9147
711#
發表於 07-6-26 21:25 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

個女人咁辛苦做嘅嘢咁似我嘅

cheungmp 寫道:
我係隔離 forum 睇到.....大家都睇吓....好感人....
Click here

我係度諗係咪都要問吓阿仔: "你要什麼?" 再整張要求紙係佢枱面

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12914
712#
發表於 07-6-26 21:26 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

osmm,

咁你就襯暑假抖抖, 唔好咁操勞啦       
oscarmama 寫道:
mp

吾駛去得咁密囉,

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12914
713#
發表於 07-6-26 21:28 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

rn,

就係冇人接貨~~~
所以諗住比返你先
rubyngan 寫道:

你想唔想攞返套"死亡筆記"呀
>>>>無所謂...仲有無媽咪想睇呀)))))

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12914
714#
發表於 07-6-26 21:29 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

osmm,

你幾時同d Bun Bun / 印印爭飯食呀     
oscarmama 寫道:
個女人咁辛苦做嘅嘢咁似我嘅

[quote]
cheungmp 寫道:
我係隔離 forum 睇到.....大家都睇吓....好感人....
Click here

我係度諗係咪都要問吓阿仔: "你要什麼?" 再整張要求紙係佢枱面
[/quote]

Rank: 6Rank: 6


9147
715#
發表於 07-6-26 21:32 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

mp

你就真係錯喇,暑假佢多咗時間响屋企真係吾得閒就真,好似今日佢冲凉咁,响冲凉房叫咗我4、5次。我諗e仔無我仔咁裙腳仔。

[quote]
cheungmp 寫道:
osmm,

咁你就襯暑假抖抖, 唔好咁操勞啦       
[quote]

Rank: 5Rank: 5


2114
716#
發表於 07-6-26 21:33 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

mp,

我仔以前都攞e生vip card, >>>>佢依家都仲係 vip..

我仔都係今年先開始一星期游2日......佢今年冇燒過, 冇攞過病假     

>>>>我都好想...希望暑假後有小小改善都好呀

Rank: 6Rank: 6


9147
717#
發表於 07-6-26 21:34 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

咁我哋咪就係bun bun 囉。仲要年終無休,壽終先有得抖

[quote]
cheungmp 寫道:
osmm,

你幾時同d Bun Bun / 印印爭飯食呀     
[quote]

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12914
718#
發表於 07-6-26 21:35 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

osmm,

我諗e仔無我仔咁裙腳仔>>>>>你錯啦....e仔要求我每星期同佢沖一次涼..   

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12914
719#
發表於 07-6-26 21:36 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

rn,

最緊要上水唔好冷親     
加油!!     
rubyngan 寫道:
mp,

我仔以前都攞e生vip card, >>>>佢依家都仲係 vip..

我仔都係今年先開始一星期游2日......佢今年冇燒過, 冇攞過病假     

>>>>我都好想...希望暑假後有小小改善都好呀

Rank: 6Rank: 6


9147
720#
發表於 07-6-26 21:37 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

rn

ruby身體吾係太好,一時間吾好谷得太勁,慢慢加上去好d

rubyngan 寫道:
mp,

我仔以前都攞e生vip card, >>>>佢依家都仲係 vip..

我仔都係今年先開始一星期游2日......佢今年冇燒過, 冇攞過病假     

>>>>我都好想...希望暑假後有小小改善都好呀
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖