關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 95區家長大都會
樓主: MIHOLO
go

95區家長大都會 [複製鏈接]

Rank: 4


988
681#
發表於 07-4-4 00:08 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

alkyng

有無攞定D平安藥呀,不過最好唔洗用啦
上車攞定佢鐘意既玩具,食物或者同佢

係喎聽日好冷 著多件衫

Rank: 5Rank: 5


2422
682#
發表於 07-4-4 01:03 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

YEELI:

今次好勇呀, 無攞定平安藥. 我已經買定d小食以防萬一. 我都帶定好多衫去呀, 因為過兩日又會上番廿度, 所以我長又帶短又帶, 真係好麻煩.
~只要有夢想,凡事可成真~

Rank: 5Rank: 5


2422
683#
發表於 07-4-4 11:50 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

各位:

我走喇, 祝大家小朋友今日有個開開心心的"兒童節"
~只要有夢想,凡事可成真~

Rank: 4


988
684#
發表於 07-4-6 00:00 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

95區咁清靜?????????

Rank: 5Rank: 5


2422
685#
發表於 07-4-10 00:54 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

hello, 我返左黎喇 . 點解你地真係咁靜呀 , 呢幾日假期你地點樣渡過呀? 我個女就好開心, 因為響大陸可以日日座三輪車, 去邊都要搵三輪車座    , 我地仲日日食汕頭特產..牛肉丸河粉tim.
~只要有夢想,凡事可成真~

Rank: 2


36
686#
發表於 07-4-10 23:18 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

HELLO!! 我都係95區家長呀, 你地好

Rank: 4


988
687#
發表於 07-4-11 06:44 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

alkyng

你返就好啦 佢地唔知去晒邊呀(((((((((
你地咁開心,三輪車係咪要自己踏架??
我呢幾日就同老公囝囝去玩具反斗城,跟住就行下街買下衫咁,我自己就同d舊同學出去食飯,又同囝囝去d表哥表弟到玩,呢幾日我都幾自由
今晚都約咗舊同學出去食飯
都未定係邊到食好,阿仔同老公今晚自己食囉


MIHOLO

你好BUSY呀??????好耐唔見你,有時間留個言

Rank: 4


988
688#
發表於 07-4-11 06:49 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

csy_janice

HI!你多d入來傾計,交流下,你小朋友幾大呀??

    

Rank: 5Rank: 5


2422
689#
發表於 07-4-11 13:11 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

yeeli:

三輪車唔係自己踩架, 係當地d男人踩架, 每次坐都要比錢佢地, 其實即係現代版人力車, 不過依家個款式係一架好大的三個輪單車, 後面就有兩個座位. 所以d小朋友好鍾意坐, 去邊到話要坐三輪車唔坐的士.

聽落你地又過得幾開心wor, 咁快就睇左四套戲喇, 聽日我都打算帶個女去睇, 咁你睇左咁多套, 你覺得邊套值得去睇呀, 比d意見丫.

miholo:

真係好耐無見你喇, 你無乜野丫麻 .

~只要有夢想,凡事可成真~

Rank: 2


36
690#
發表於 07-4-11 19:33 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

個女e+讀緊k3, 九月就升小學啦!!  我會多d上黎同你地交流一下架嘞!

Rank: 2


36
691#
發表於 07-4-11 22:02 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

咦, 呢度真係冇咩人喎!!

Rank: 4


874
692#
發表於 07-4-11 23:42 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

Hi, I am also a TKO mami, nice to meet u all!
yeeli,
可不可以pm馬醫生 tel to me?thks

Rank: 5Rank: 5


2422
693#
發表於 07-4-12 00:27 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

CSY_JANICE:

咁你個女讀邊間幼稚園呀, 來緊小學又會幫佢揀邊間小學呀?
~只要有夢想,凡事可成真~

Rank: 5Rank: 5


2422
694#
發表於 07-4-12 00:59 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

yeeli:

你有無睇最近鏗鏘集講有關飲奶對身體唔好個集呀, 其實早兩年身邊有位媽咪已經同我提過, 而上年我大女又咳左幾個月都斷唔到尾, 咁岩又有位老師同我講過, 佢以前讀過營養學, 話人飲牛奶係無乜益處, 咁我同番大女講叫佢戒奶(佢到依家6歲可以一日飲三支, 半夜又會call人起身沖比佢的), 但佢點都唔肯, 所以我唯有每次沖幾多安都好只會落一匙奶粉, 而且大女又響5歲前開始換牙, 所以我唔多唔少都擔心佢飲奶飲得多而影響, 點知個晚佢同我地一齊睇左鏗鏘集之後, 呢幾日d奶全部飲唔晒, 頭先佢仲同我講話以後都唔飲奶粉   , 叫我剩係比粥水就得(因我平時用粥水開奶的), 至於細女平時已經食好多固體食物, 所以我都會同佢戒奶, 咁我地又慳番筆, 兩個女又可以健康d.
~只要有夢想,凡事可成真~

Rank: 4


988
695#
發表於 07-4-12 01:41 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

alkyng

我去完唱k返嚟,宜家重好精神,哈哈,我呢幾日玩到好心野,我無睇到鏗鏘集,邊到有得睇返呀,飲奶點解會唔好架,係咪只係奶粉唔好咋???????????????   

csy_janice

你報咗邊間小學?


yi

hi    睇pm 你小朋友咩事呀??

Rank: 5Rank: 5


2422
696#
發表於 07-4-12 11:25 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

yeeli:

嘩...睇來你玩得好開心wor, 我去大陸個幾日都有一晚去左酒店入面間卡拉ok唱歌, 不過就三家人同埋d小朋友一齊去, 所以8個小朋友都爭住唱兒歌 , 攪到d大人坐晒響到打瞌睡   , 再對上個次唱歌都已經係幾年前0既事了    .

個節目就無話明奶粉字眼, 只係話牛奶, 不過個專家就講到明自己個小朋友出世後, 一滴牛奶都無飲過, 依家都有成5,6歲, 一樣健健康康, 專家建議飲值物奶多d.

http://www.baby-kingdom.com/modules/newbb/viewtopic.php?topic_id=955000&forum=162#16210265
~只要有夢想,凡事可成真~

Rank: 4


988
697#
發表於 07-4-12 15:03 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

alkyng

宜家d卡拉ok有buffet都幾好,食物味道都ok,不過食物款式就少d,但都幾平喎.宜家又無人食煙,間房唔會有臭味,我想遲d同埋囝囝去都得,因為佢今朝起投訴我唔同佢去,滿眼淚光想喊,話我掛住自己同朋友玩 所以下次都同佢去唱

我宜家同囝囝去太婆屋企食晚飯同玩下,今晚傾過

Rank: 5Rank: 5


1874
698#
發表於 07-4-12 18:08 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

alkyng & yeeli,

見你地呢排個個都好開心喎.

講起唱K, 都係N年前的事啦. 復活節返奶奶度食飯, 我老爺仲同我講, 得閑唱下歌啦, 人都開朗啲. 佢真係不知湊仔辛苦, 仲有時間唱K, 我都想呀.

alkyng,

我有VCD借給你呀.

Rank: 2


36
699#
發表於 07-4-12 19:46 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

hi, yeeli & alkyng,

你地好呀, 我幫個女報咗宣基呀, 之前又派唔到, 而家要等大抽獎, 所以都好煩呀..........

Rank: 4


988
700#
發表於 07-4-12 22:16 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

HALAHA

咁咗係呀,湊仔真係無咩時間,不過有時叫你老公睇小朋友,你
自己同d朋友去唱,減下壓



csy_janice

呢間都係好多人選,你有無做定profile?
‹ 上一主題|下一主題