關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 20
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站 - part 20 [複製鏈接]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
681#
發表於 07-1-22 18:59 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 20

悶咗成日, 上堂都蛇上來呀

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
682#
發表於 07-1-22 19:01 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 20

我都想揾件呀, 不過又係睇唔中.
KY2004 寫道:
我見街好多女仔都咁著,係好好睇。我仲以為好易搵添。[quote]
come爸嘩 寫道:
背心外套, 有帽, 最好有d毛毛添囉.[quote]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
683#
發表於 07-1-22 19:03 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 20

我又係想做, 但都係無膽.
KY2004 寫道:
我2隻都係400,加少少散光,不過我唔咁做laser,一來貴,2來長遠驚有side effect。 [quote]
come爸嘩 寫道:
ky: 你有幾多度近視呀? 我有成5xx度, 其實幾想去做激光, 不過又怕, 又貴!     
[/quote]

Rank: 8Rank: 8


19346
684#
發表於 07-1-22 21:27 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 20

minnie

你中左bk毒啦   
雪文 寫道:
悶咗成日, 上堂都蛇上來呀

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
685#
發表於 07-1-22 21:46 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 20

Hin_bb晚安, 昈天買

Rank: 8Rank: 8


19346
686#
發表於 07-1-22 21:54 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 20

minnie

hi 晚安!
大小小唔緊要啦!仔仔而家游水學成點呀?
唔知2樓定3樓都有一間買游衣呀?你有無去睇過呀?
good night!希望你明天上到bk同大家一齊傾
[quote]
雪文 寫道:
Hin_bb晚安, 昈天買

Rank: 6Rank: 6


6601
687#
發表於 07-1-23 09:25 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 20

早晨

Rank: 6Rank: 6


6601
688#
發表於 07-1-23 09:46 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 20

今朝冇哂人ge   

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
689#
發表於 07-1-23 10:18 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 20

我老細成朝行出行入, 好難偷偷上網, 一陣先同你傾啦.
KY2004 寫道:
今朝冇哂人ge   

Rank: 6Rank: 6


6601
690#
發表於 07-1-23 10:24 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 20

OIC.[quote]
come爸嘩 寫道:
我老細成朝行出行入, 好難偷偷上網, 一陣先同你傾啦

Rank: 5Rank: 5


2150
691#
發表於 07-1-23 10:36 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 20

ALL

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
692#
發表於 07-1-23 10:36 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 20

minnie仲未入倒黎嗎? 佢e-mail比我話ok喎?   
今日女女考英文, 佢都唔係好熟!

Rank: 5Rank: 5


2150
693#
發表於 07-1-23 10:37 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 20

以家先考完?!!, 我女今會派成績表啦....緊張
funbabyhk 寫道:
仔仔今天考完試了, 佢一放學就急不及待問準我落公園與鄰座的大哥哥去踢波了. :

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
694#
發表於 07-1-23 10:42 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 20

smalle: 我女今個星期先開始考咋.[quote]
smalle 寫道:
以家先考完?!!, 我女今會派成績表啦....緊張

Rank: 6Rank: 6


6601
695#
發表於 07-1-23 10:43 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 20

叫minnie快D入來呀!好掛住佢呀![quote]
come爸嘩 寫道:
minnie仲未入倒黎嗎? 佢e-mail比我話ok喎?   

Rank: 6Rank: 6


6601
696#
發表於 07-1-23 10:45 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 20

我諗你女女應該考得好好ge![quote]
smalle 寫道:
以家先考完?!!, 我女今會派成績表啦....緊張

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
697#
發表於 07-1-23 10:46 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 20

今日公司將會成村人都係度.     

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
698#
發表於 07-1-23 10:50 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 20

尋日食左聖安娜蘿蔔糕, 都ok, 不過都係美心好食d.   

Rank: 6Rank: 6


6601
699#
發表於 07-1-23 11:01 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 20

  
come爸嘩 寫道:
今日公司將會成村人都係度.     

Rank: 6Rank: 6


6601
700#
發表於 07-1-23 11:02 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 20

美X係好食D。 :
come爸嘩 寫道:
尋日食左聖安娜蘿蔔糕, 都ok, 不過都係美心好食d.   
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖