關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 旅港開平會小學
樓主: Mrs.Yellow
go

旅港開平會小學 [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


1178
681#
發表於 06-11-15 13:44 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

我唔去親子旅行嘞!因為要喂人奶,個bb咁細唔敢抱佢四圍。 我同亞仔講過,佢本來都好想去,但係都聽我話唔去了~
我生之前都同佢去咗顯地公園,所以佢唔係太失望,只係想同d朋友仔玩咁囉!

Rank: 5Rank: 5


1178
682#
發表於 06-11-15 13:45 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

請問maths 補充做d咩?
亞仔話冇老師冇派返比佢做補充喎!
係未好似作業咁? or worksheet?  

Rank: 5Rank: 5


3218
683#
發表於 06-11-15 15:08 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

份補充(作業)應該測驗前比番d細路.....
2fungs 寫道:
請問maths 補充做d咩?
亞仔話冇老師冇派返比佢做補充喎!
係未好似作業咁? or worksheet?  

Rank: 4


506
684#
發表於 06-11-15 21:47 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

Kittymummy:

親子旅行最後都係決定唔去啦!或者帶亞女去動植物公園補數。

Rank: 4


506
685#
發表於 06-11-15 21:50 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

2fungs:
嗰本補充叫'數學多樂趣',生完咁多日,慣未呀?辛唔辛苦呀?

2fungs 寫道:
請問maths 補充做d咩?
亞仔話冇老師冇派返比佢做補充喎!
係未好似作業咁? or worksheet?  

Rank: 4


506
686#
發表於 06-11-17 18:37 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

Kittymummy / 2fungs:
聽日家長日有冇諗住問老師嘜嘢問題?

Rank: 5Rank: 5


3218
687#
發表於 06-11-17 22:47 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

我都吾知問嘜嘢問題,時間咁短...

Rank: 4


506
688#
發表於 06-11-17 22:59 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

我剛剛寫咗~7條問題比我老公叫佢問,不過,唔知佢到時又會唔會少減'節'!

Rank: 5Rank: 5


1178
689#
發表於 06-11-18 20:49 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

陰公! 坐月仲忙過返工~!
响屋企做到喊! 昨天仲要返工做埋d手尾。
幾日都唔得閒上bk,一味出email,做文件,計數...
好攰~

Rank: 5Rank: 5


1178
690#
發表於 06-11-18 20:56 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

今日家長日,老師話亞仔講嘢就好叻,但自理能力差d,講嘢就有紋有路,但做事冇條理,又慢又亂。
但其它評語好好。老師話亞仔最近少咗講嘢,有d唔開心,傾落後發現可能我最近太忙,又鬧多咗亞仔 (其實有時都用d好難聽的說話鬧佢 ,次次鬧都後悔),所以亞仔有d失落。 老師叫我同佢傾多d,關心佢多d,話其實佢已經比一般同年紀都算成熟咁話喎。

Rank: 4


506
691#
發表於 06-11-19 00:07 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

唔係啩?放產假仲要返工,真係無良顧主!!


2fungs 寫道:
陰公! 坐月仲忙過返工~!
响屋企做到喊! 昨天仲要返工做埋d手尾。
幾日都唔得閒上bk,一味出email,做文件,計數...
好攰~

Rank: 4


506
692#
發表於 06-11-19 00:20 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

今日我老公見完老師打比我,老師對佢D評語好壞參半!但壞嗰D又唔係差得咁緊要,比想像中好!如果老師都留意到Thomas唔開心嘅話,咁妳真喺要多D同佢傾吓!可能屋企多咗個細佬,已經再分薄咗,加上又比妳鬧多咗,令佢覺得自己失竉。嗰時,我細女出細,我都feel到Alki好矛盾,D表現好怪。不過,好彩佢讀k3,唔駛因温習失感情。


2fungs 寫道:
今日家長日,老師話亞仔講嘢就好叻,但自理能力差d,講嘢就有紋有路,但做事冇條理,又慢又亂。
但其它評語好好。老師話亞仔最近少咗講嘢,有d唔開心,傾落後發現可能我最近太忙,又鬧多咗亞仔 (其實有時都用d好難聽的說話鬧佢 ,次次鬧都後悔),所以亞仔有d失落。 老師叫我同佢傾多d,關心佢多d,話其實佢已經比一般同年紀都算成熟咁話喎。

Rank: 4


506
693#
發表於 06-11-20 17:27 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

Kittymummy:
星期六見完老師,有何comment?囡囡成績怎樣?平均分幾多?

Rank: 5Rank: 5


3218
694#
發表於 06-11-20 20:06 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

老師主要話亞女常識吾係太好,要注意. 平時行為都ok.不過怕羞d.講嘢無自信. 平均分都有80分,我都有d安慰. 佢叫係中間果批.

Rank: 5Rank: 5


1178
695#
發表於 06-11-20 21:57 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

我個仔有92分, 3/35, 另外有個同學都係3/35。
雖然3rd, 但全級都係22。看來隔離班好似高分d。


Rank: 4


506
696#
發表於 06-11-21 12:22 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

我諗kitty可能唔係咁習慣份卷嘅format,而且我覺得份卷D picture 都不太清楚,所以先唔知點答。希望佢考試時會習慣啦! 嘜原來kitty仲醜過alki?•因為,老師冇話佢怕醜,但就話佢上堂只顧自己做嘢,不太專心。唔怪得成日都話D嘢老師冇講,其實自己冇聽!
老師仲話佢好聰明,轉數快。有時,老師會講D笑話比佢地聽,人地都未識笑,佢已經笑咗出嚟!
[quote]
Kittymummy 寫道:
老師主要話亞女常識吾係太好,要注意. 平時行為都ok.不過怕羞d.講嘢無自信. 平均分都有80分,我都有d安慰. 佢叫係中間果批.

Rank: 4


506
697#
發表於 06-11-21 12:28 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

亞女91.6分,全班第五,全級第二十八,睇嚟佢嗰班D成績真係差D!不過,原來數學同常識D分都幾重要,在總分X大2倍,差別會好大!但亞女DMaths好'咋'!

全班2個第3,是否冇第四?

[quote]
2fungs 寫道:
我個仔有92分, 3/35, 另外有個同學都係3/35。
雖然3rd, 但全級都係22。看來隔離班好似高分d。


Rank: 5Rank: 5


1178
698#
發表於 06-11-21 13:40 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

agnshwh,
全班仲有兩個第1o忝!
我都想知有冇第2名同第4名!

kittymummy,
我都係覺得kitty唔習慣d題目,k.3 升上 p.1 變化好大,今次test當係實習,大家(mami & 小朋友) 繼續努力!   

我都擔心亞仔仲可唔可以keep落去~ test 完心散咗好多,做少少嘢就話攰,要休息~

Rank: 5Rank: 5


3218
699#
發表於 06-11-21 14:23 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

你地放心拉,我覺得ok喎.佢全班18,全級72. 平均分有80.
係中間果批就ok. 我仲同佢講:"媽咪吾係要你考第一,二,三,只要每次有進步便可." 因為佢中文同常識吾係太好,平均分會拉低.我起初估佢考26~28左右. 但係有18真係覺得好superise. 我地都好開心. 我仲買左個keroro公仔比佢.

Rank: 5Rank: 5


1178
700#
發表於 06-11-21 17:08 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

agree,我都希望小朋友有進步!
條路仲咁漫長,打好基礎最重要,有時見亞仔哩頭識,o個頭又唔記得,
‹ 上一主題|下一主題