關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘基顯2006學年度家長會
樓主: hermanpapa
go

油塘基顯2006學年度家長會 [複製鏈接]

Rank: 4


854
681#
發表於 06-10-16 14:22 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

植老師好後生, 小朋友總喜歡後生又靚女老師, 總有親切感   

想問你地d 老師後生嗎 ? 我自己就比較鐘意後生老師...我女以前一年班班主任係重有1-2年會退休果d..佢份人就無咩吾妥不過就倦law, 無沖勁, 無新意, 但經驗豐富一睇有知我女性格...所以比個副班長佢做, 好等佢用多餘精力照顧其他同學

Rank: 5Rank: 5


2977
682#
發表於 06-10-16 14:31 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

老師後生,會好似同哥哥姐姐咁玩。油塘基顯的老師平均學歷與年齡都改變。有好有壞!希望舊老師退休前,把教學心得薪火相傳。
ivytang02 寫道:
植老師好後生, 小朋友總喜歡後生又靚女老師, 總有親切感   

想問你地d 老師後生嗎 ? 我自己就比較鐘意後生老師...我女以前一年班班主任係重有1-2年會退休果d..佢份人就無咩吾妥不過就倦law, 無沖勁, 無新意, 但經驗豐富一睇有知我女性格...所以比個副班長佢做, 好等佢用多餘精力照顧其他同學

Rank: 5Rank: 5


2977
683#
發表於 06-10-16 20:53 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

Ivy,
升上高年班後,能否在eclass中看家課册?tks

Rank: 4


854
684#
發表於 06-10-16 21:21 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會



hermanpapa 寫道:
Ivy,
升上高年班後,能否在eclass中看家課册?tks


no. only p1

Rank: 5Rank: 5


2977
685#
發表於 06-10-16 22:32 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

今日學校個網死了,幸好在eclass中check到功課。

另外在小校園中,多了ROW一項,用8寶箱密碼入即可,早知不報那些網上英文課程。幾好!


151
686#
發表於 06-10-17 11:54 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

Hermanpapa

我找不到你說的ROW,在小校園的哪裏?其實中文8寶箱的Login即是小校園的Login。另外,我女的手冊内又多了新野“書唔兇”,有沒有玩過?

舊年我地有訂聖公會小學平台,裏面的Sunshine習作簿,有中英數常的練習,幾好架!

Rank: 3Rank: 3


286
687#
發表於 06-10-17 17:24 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

hermanpapa..
thankyou...

[quote]
hermanpapa 寫道:
以我玩左咁多日經驗,在學校首頁click中文8寶箱後,會轉到另一網站,在那網頁右下角click入小校園便可。
Log in後,會進入一間書房,書架上click中文8寶箱便可以做習題。另外可從書房中去大廳-->


Rank: 5Rank: 5


2977
688#
發表於 06-10-17 21:20 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

今日學校homepage做了shortcut!試下玩!
一年級沒有“書唔兇”的passowrd!現在好忙!想不到網上作業真不少。
好後悔報了咁多瓣!   
Xiao-K 寫道:
Hermanpapa

我找不到你說的ROW,在小校園的哪裏?其實中文8寶箱的Login即是小校園的Login。另外,我女的手冊内又多了新野“書唔兇”,有沒有玩過?

舊年我地有訂聖公會小學平台,裏面的Sunshine習作簿,有中英數常的練習,幾好架!

Rank: 2


68
689#
發表於 06-10-18 02:18 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

hermanpapa 寫道:
今日學校homepage做了shortcut!試下玩!
一年級沒有“書唔兇”的passowrd!現在好忙!想不到網上作業真不少。
好後悔報了咁多瓣!    [quote]
Xiao-K 寫道:

舊年我地有訂聖公會小學平台,裏面的Sunshine習作簿,有中英數常的練習,幾好架!
[/quote]

我舊年就係中左招今年先冇另俾$$ join
只係做學校功課...個仔都做成3..4個鐘..未計溫書wor
食完飯..沖涼..就夠鐘訓...仲邊有咁多時間做網上果D


151
690#
發表於 06-10-18 09:48 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

係呀!而家做父母就辛苦死啦!D小朋友咁細,點識用電腦,又唔係叫家長陪做?我地昨天好多功課,所以都冇做每日一篇同中文8寳箱。其實舊年我地訂既聖公會小學平台,D Sunshine習作簿都係我print 咗出黎,得閒先做。

hermanpapa:
你可試下咁入,睇下玩唔玩到!(我囡手冊這樣寫的)

“書唔兇”->在學校網裡的圖書館->親子遊戲
小學編號: 1868
Login:   同 eClass一樣
Password: 同小校園一樣

Rank: 3Rank: 3


325
691#
發表於 06-10-18 11:09 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

Xiao-K,

我都係呀, 昨晚仲要溫常識, 今晚溫中文     

victleung

Xiao-K 寫道:
係呀!而家做父母就辛苦死啦!D小朋友咁細,點識用電腦,又唔係叫家長陪做?我地昨天好多功課,所以都冇做每日一篇同中文8寳箱。其實舊年我地訂既聖公會小學平台,D Sunshine習作簿都係我print 咗出黎,得閒先做。

hermanpapa:
你可試下咁入,睇下玩唔玩到!(我囡手冊這樣寫的)

“書唔兇”->在學校網裡的圖書館->親子遊戲
小學編號: 1868
Login:   同 eClass一樣
Password: 同小校園一樣


151
692#
發表於 06-10-18 12:03 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

《更正》應該是網上寳庫。

Click入學校網裡的圖書館->網上寳庫-> “書唔兇”
小學編號: 1868
Login:   同 eClass一樣
Password: 同小校園一樣

Victleung:你地班常識有什麽做?是準備測驗嗎?我地昨晚要溫今日既中文黙書,測驗要放假先有時間溫。

Rank: 3Rank: 3


325
693#
發表於 06-10-18 12:26 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

Xiao-K,

都是小測, 預備下星期的總測驗


victleung

Rank: 2


68
694#
發表於 06-10-18 14:16 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會


Xiao-K 寫道:
係呀!而家做父母就辛苦死啦!D小朋友咁細,點識用電腦,又唔係叫家長陪做?我地昨天好多功課,所以都冇做每日一篇同中文8寳箱。其實舊年我地訂既聖公會小學平台,D Sunshine習作簿都係我print 咗出黎,得閒先做。

舊年我都有做sunshine D習業...做做下發覺係電腦做或print出黎...都5駛點寫...D字佢識睇5識寫..入面D野又太淺
考試測驗果D...深好多...之後寧願比佢做買返黎果D

Rank: 5Rank: 5


2977
695#
發表於 06-10-18 21:44 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

現在功課夠多,唔玩住!
書唔兇入不到,可能學校冇同一年級登記。

Rank: 5Rank: 5


2977
696#
發表於 06-10-18 21:45 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

大家也如臨大敵!好緊張!
VICTLEUNG 寫道:
Xiao-K,

都是小測, 預備下星期的總測驗


victleung

Rank: 5Rank: 5


2977
697#
發表於 06-10-18 21:50 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

其實相比其他學校的功課已不算多。亞仔日日做功課好似玩咁,竟弄至如斯田地!好難頂!
booska~me 寫道:
我舊年就係中左招今年先冇另俾$$ join
只係做學校功課...個仔都做成3..4個鐘..未計溫書wor
食完飯..沖涼..就夠鐘訓...仲邊有咁多時間做網上果D

Rank: 2


34
698#
發表於 06-10-19 08:02 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

Hi Xiao,  the URL kept under Kei Kin Web for 中文八

Rank: 3Rank: 3


242
699#
發表於 06-10-19 10:04 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

我們15號車共18位居於油塘的家長於9月25日曾聯名發出一封對校車不滿的投訴信, 但有家長利用這18位有份投訴的家長名義, 私自至電何主任話我們極不滿意何主任選車長的人選要求何主任重選該位自私家長的小朋友做車長, 何主任在群眾壓力下改用[size=medium]該位自私家長的小朋友做車長, 我在此表名我們17位家長(不計該位自私家長)從沒有對何主任選車長有任何不滿或要求選何人做車長, 本人對該位自私家長的行為表示奮怒

以下是投訴信的內容, 我們從沒有提及選車長的問題:
李少鶴總校長:


        您好 ! 我們是15號校車的家長,  貴校提供之”冠忠”15號校車往來學校至油塘高翔苑。開學至今,我們發現此校車提供的服務質數欠佳,甚至妄顧小朋友的安全,特此向  貴校投訴此事,希望  貴校能體恤我們作為家長的難處以作出適當的安排。

以下是我們對此校車褓姆的不滿事項:

1)        無禮貌,不友善: 不打招呼,小朋友和家長叫早晨,但往往面露不歡,不聞不問,“黑口黑面”。

2)        照顧不體貼及不佳: 落雨時,家長累次看見褓姆拿著雨傘只顧自己是否濕身,卻忽視身邊的小朋友。

3)        不懂分配學生坐位,從不提示小朋友坐固定的位置以致小朋友因為坐位的分配而爭吵,造成混亂,我們曾經向褓姆提出並要求改善, 開學至今已半個多月,但一直沒有作出改善。

4)   早上的校車一邊是三坐位另一邊是兩坐位, 但放學的校車兩邊都是兩坐位,褓姆亦無向小朋友作出坐位調配指示, 小朋友無所適從, 因為坐位的爭奪而導至有小一學生在車上打架,但褓姆完全沒有上前阻止處理,視若無睹, 兩位小朋友哭着下車, 褓姆不但沒有安慰, 還大聲對家長們說孩子們不對。

5)        無責任心、無理取鬧、不近人情:
i)        放學未有家長到場,便隨意放下小朋友開車離開,這行為極為嚴重,若小朋友有意外或失蹤,誰來負責任呢!
ii)         放學時,在校車早到情況下,若未有家長到場,便無理取鬧隨便責鬧學生,跟着便上車離開, 有關家長到達時, 其實還未到接放時間(15:40)
                              
6)    於9月21日放學時校車沒有冷氣車窗亦未能開啟,要小朋友乘坐一架空氣不流通和悶焗的校車回家,
       車上的小朋友汗流浹背滿面通紅, 十分可憐。

7)    褓姆直到現在還安排小朋友坐在不安全的太平門坐位。
鑑於此校車之安排極為失當,而至令很多家長感到不安及憂慮,故聯名致函通知,懇請  貴校能協助家長處理此事,並作出適當的改善及回覆。

企盼賜覆

此致

聖公會油塘基顯小學
李少鶴總校長

隨函附上聯名簽名信一封
副件冠忠遊覽車有限公司

Rank: 2


68
700#
發表於 06-10-19 10:17 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

     我尋日先知..我地對何小燕主任撰副車長一事有誤解..何主任亦知...現在ge副車長跟本未能勝任此職責..仍要無奈地
委任給現任副車長..理由係有人以15號車家長名義..打電話去學校找何主任理論..更向何主任表示15號車有好多家長好5滿意..其女未能當撰..務求以群眾壓力為女兒出頭..我地一真懞在鼓裏..仲以為真係學校有老師上黎BK睇到而令事件風迴路轉...呢件事所言非虛..主任自己親口講ge..可向佢求証事實真藝..因呢件事主任亦受到極大困擾..

P.S :   對以上被利用一事booska..小虎..浩媽..kowk..全不知情..亦從未在事件上表示不滿或加插任何意見及得益..請不要再以他人名義為自己尋求得益....我5想學校將15號車家長標纖成一班麻煩及野蠻人
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖