關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 ??????
樓主: yoballma
go

?????? [複製鏈接]

Rank: 4


588
681#
發表於 06-10-5 16:59 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Rank: 3Rank: 3


210
682#
發表於 06-10-5 18:27 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

露絲,
你要多d休息 la !

我個女一向都坐唔定,所以我都幻想到她在校的枱椅有幾亂
真係比佢激死
近日阿琳佢唔舒服,腸胃炎,食野無胃口,今個中秋都無咩地方去同啱佢食既野

Rank: 3Rank: 3


210
683#
發表於 06-10-5 18:40 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Dear all,

我都幫個女報咗兩個活動,一動一靜「體操」和「手指快算法加減篇」不過體操話無位,而「手指快算法加減篇」就無回覆過,唔知得唔得

你們是怎知道興趣班收唔收的呢?

我見你們都買了胖胖豬,我想問下你們可否copy給我呢?   

Rank: 4


554
684#
發表於 06-10-5 22:22 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

2000,

話時話e排都幾累, 行出行入, 今日好彩老公放假, 我點咗佢幫我帶細仔去大埔做親子活動+觀察, 而自己就在家CLOSE'買'幼稚園家長教師會05-06年的數..明天要交返比會長後轉交THIRD PARTY 覆核.....因為我是05-06年的司庫, 所以在任期滿之前完成'買'D手尾, 10月20日大選後就可以離任, 到時多返D時間...就可休息下.

琳琳唔舒服無胃口就唔好比佢食禁多野啦, 由其是肥膩香口的食物, 比D congee佢食, 生冷野唔好食啦~~

小心天氣轉, 小朋友易生病呀!

試下比個囡參加下頌安村/耀安村/恆安村社區中心的活動呀~~~平平地, 比人教, 廣闊社交機會..多d接觸小朋友, 等佢學下守regulations/自立下/學下齊整, 又或者學鋼...會c文d架..
2000 寫道:
露絲,
你要多d休息 la !

我個女一向都坐唔定,所以我都幻想到她在校的枱椅有幾亂
真係比佢激死
近日阿琳佢唔舒服,腸胃炎,食野無胃口,今個中秋都無咩地方去同啱佢食既野
露 絲 :-)

Rank: 3Rank: 3


313
685#
發表於 06-10-6 08:34 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Matthew_媽咪,

唔好咁客氣, 歡迎隨時打電話

Rank: 3Rank: 3


304
686#
發表於 06-10-6 09:50 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

2000 寫道:
Dear all,

我都幫個女報咗兩個活動,一動一靜「體操」和「手指快算法加減篇」不過體操話無位,而「手指快算法加減篇」就無回覆過,唔知得唔得

你們是怎知道興趣班收唔收的呢?

2000
你可直接打電話去楊振服務社
tel : 2605 7155
找廖姑娘問吓啦


我見你們都買了胖胖豬,我想問下你們可否copy給我呢?   
  
^_^

Rank: 3Rank: 3


304
687#
發表於 06-10-6 09:51 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

[quote]
yoballma 寫道:
[quote]
2000 寫道:
Dear all,

我都幫個女報咗兩個活動,一動一靜「體操」和「手指快算法加減篇」不過體操話無位,而「手指快算法加減篇」就無回覆過,唔知得唔得

你們是怎知道興趣班收唔收的呢?



2000
你可直接打電話去楊振服務社
tel : 2605 7155
找廖姑娘問吓啦
yoballma

^_^

Rank: 4


588
688#
發表於 06-10-6 11:54 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Rank: 3Rank: 3


313
689#
發表於 06-10-6 16:06 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Dear All,

祝各位中秋節快樂!

Rank: 3Rank: 3


210
690#
發表於 06-10-6 16:27 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

thankyou, 可否由Matthew交給頴琳,好嗎?
而print label 無問題,我可以......


Matthew_媽咪 寫道:
2000, yoballma

胖胖豬 ~ 冇問題, 我試下得唔得先, 甘點俾妳 ?

yoballma 我可以搭校車個陣俾妳.

2000 甘點俾妳 ? 我對妳個張 print label 都有興趣呀, 唔知妳可唔可以 ................ thanks !

Matthew 媽咪

Rank: 3Rank: 3


210
691#
發表於 06-10-6 16:30 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

yoballma 寫道:
[quote]
2000 寫道:
Dear all,

我都幫個女報咗兩個活動,一動一靜「體操」和「手指快算法加減篇」不過體操話無位,而「手指快算法加減篇」就無回覆過,唔知得唔得

你們是怎知道興趣班收唔收的呢?



2000
你可直接打電話去楊振服務社
tel : 2605 7155
找廖姑娘問吓啦
yoballma



我剛打電話問收咗阿女了,thankyou

Rank: 3Rank: 3


210
692#
發表於 06-10-6 16:42 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

露絲 寫道:
2000,

話時話e排都幾累, 行出行入, 今日好彩老公放假, 我點咗佢幫我帶細仔去大埔做親子活動+觀察, 而自己就在家CLOSE'買'幼稚園家長教師會05-06年的數..明天要交返比會長後轉交THIRD PARTY 覆核.....因為我是05-06年的司庫, 所以在任期滿之前完成'買'D手尾, 10月20日大選後就可以離任, 到時多返D時間...就可休息下.

琳琳唔舒服無胃口就唔好比佢食禁多野啦, 由其是肥膩香口的食物, 比D congee佢食, 生冷野唔好食啦~~

小心天氣轉, 小朋友易生病呀!

試下比個囡參加下頌安村/耀安村/恆安村社區中心的活動呀~~~平平地, 比人教, 廣闊社交機會..多d接觸小朋友, 等佢學下守regulations/自立下/學下齊整, 又或者學鋼...會c文d架.. [quote]
2000 寫道:
露絲,
你要多d休息 la !

我個女一向都坐唔定,所以我都幻想到她在校的枱椅有幾亂
真係比佢激死
近日阿琳佢唔舒服,腸胃炎,食野無胃口,今個中秋都無咩地方去同啱佢食既野
[/quote]


露絲,
你做司庫好勁呀

我之前都有同阿女在恆安社區報興趣班,不過我諗住剛升上幼稚園比阿女適應下兒再決定之後學d咩
但是,都要就下自己有無時間帶佢去

Rank: 3Rank: 3


210
693#
發表於 06-10-6 16:48 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

我都祝大家中秋節快樂
  

Rank: 4


554
694#
發表於 06-10-6 19:53 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

me too!
2000 寫道:
我都祝大家中秋節快樂
  
露 絲 :-)

Rank: 4


554
695#
發表於 06-10-6 20:02 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

2000,

我都想要print label既光碟呀?   得唔得呀?

我剛剛買咗隻vcd ....飛機仔jayjay(想念好朋友missing you), 我copy比你呀....幾好睇....可以教育小朋友架..我對仔好喜歡睇架!   

露 絲 :-)

Rank: 4


588
696#
發表於 06-10-7 13:01 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Rank: 4


588
697#
發表於 06-10-7 13:03 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Rank: 3Rank: 3


210
698#
發表於 06-10-7 14:34 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

露絲 寫道:
2000,

我都想要print label既光碟呀?   得唔得呀?

我剛剛買咗隻vcd ....飛機仔jayjay(想念好朋友missing you), 我copy比你呀....幾好睇....可以教育小朋友架..我對仔好喜歡睇架!   


無問題,大家互相幫助

Rank: 2


99
699#
發表於 06-10-7 16:48 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

1B班家長:

請問中文默書'課文詞語'是指每課的認讀字詞(橙色)
還是應用字詞(綠色)?請覆。

Mingo

Rank: 4


588
700#
發表於 06-10-7 18:47 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖