- 在線時間
- 1 小時
- 最後登錄
- 13-10-25
- 國民生產力
- 0
- 附加生產力
- 23
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 04-10-30
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 187
- 主題
- 5
- 精華
- 0
- 積分
- 210
- UID
- 33520
 
|
Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀
露絲 寫道:
2000,
話時話e排都幾累, 行出行入, 今日好彩老公放假, 我點咗佢幫我帶細仔去大埔做親子活動+觀察, 而自己就在家CLOSE'買'幼稚園家長教師會05-06年的數..明天要交返比會長後轉交THIRD PARTY 覆核.....因為我是05-06年的司庫, 所以在任期滿之前完成'買'D手尾, 10月20日大選後就可以離任, 到時多返D時間...就可休息下.
琳琳唔舒服無胃口就唔好比佢食禁多野啦, 由其是肥膩香口的食物, 比D congee佢食, 生冷野唔好食啦~~
小心天氣轉, 小朋友易生病呀!
試下比個囡參加下頌安村/耀安村/恆安村社區中心的活動呀~~~平平地, 比人教, 廣闊社交機會..多d接觸小朋友, 等佢學下守regulations/自立下/學下齊整, 又或者學鋼...會c文d架.. [quote]
2000 寫道:
露絲,
你要多d休息 la !
我個女一向都坐唔定,所以我都幻想到她在校的枱椅有幾亂
真係比佢激死
近日阿琳佢唔舒服,腸胃炎,食野無胃口,今個中秋都無咩地方去同啱佢食既野 [/quote]
露絲,
你做司庫好勁呀
我之前都有同阿女在恆安社區報興趣班,不過我諗住剛升上幼稚園比阿女適應下兒再決定之後學d咩
但是,都要就下自己有無時間帶佢去 |
|