關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 幼校討論 TKO Deborah (Part 2)
樓主: hinhinmom
go

TKO Deborah (Part 2) [複製鏈接]

Rank: 3Rank: 3


368
681#
發表於 05-10-21 13:09 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

dear all:

我唔係玩失蹤,只是冇時間上網啫   
今次我都會叫家姐整蛋糕,我都唔知佢會整甚麼味道,可能大家會有新款蛋糕食呀   

1. fifi ---------2or3大 1小
2. wing530 ----- 2大1小 (南瓜雪耳糖水)
3. jaisy ----- 1 大1 小
4. pink888----1 大1 小(蛋糕)
5. Alvis--------2大1小
6. Gordon-----1大1小
7.hinhinmom----1大1小 (炒年糕)
8,heihei媽咪-----2大2小 (老水雞翼)
9. halaha...........????

Rank: 5Rank: 5


2564
682#
發表於 05-10-21 14:29 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

halaha
你搵唔搵到呀, 我見利源東好多女仔衫, 但我想要南瓜衫仔就無.

1. fifi ---------2or3大 1小
2. wing530 ----- 2大1小 (南瓜雪耳糖水)
3. jaisy ----- 1 大1 小 (生果大什錦)
4. pink888----1 大1 小(蛋糕)
5. Alvis--------2大1小
6. Gordon-----1大1小
7.hinhinmom----1大1小 (炒年糕)
8,heihei媽咪-----2大2小 (老水雞翼)
9. halaha...........????

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


6598
683#
發表於 05-10-21 15:13 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

>HALAHA,
好呀, 我會記住先啦~   

>jaisy,
vanna自己開心行入去, 你咪唔洗咁擔心囉, 咁即係証明vanna返學開心, 而且大個囡喇, 蹅入另一個新階段喇~   

>hinhinmom,
今日hinhi又做"樹熊"呀, 咁不如你唔好湊佢返學啦, 比佢自己搭校巴可能仲好d呀! 呢排咁嗲你既, 又唔肯返學, hinhin放完病假返學, 都有1星期, 應該都習慣啦, 係咪呢排評估辛苦左呀~   

Rank: 5Rank: 5


3381
684#
發表於 05-10-21 22:31 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

dear all,
倦C我勒, 呢排D case好多好複雜, 頭先做到成8:00pm先收工, 之後同hinhin去左反斗城睇halloween 衫~~ 睇下仲有乜野得意~ 點知, 想搵d款就賣晒, 反而女仔就好多.......... :cry:  :cry:

jaisy,
你係唔係返9:30架?? 今日撞到你係唔係我地都遲到?? 我今日9:40先返到公司呀!!   因為hinhin又唔肯入課室, 門口d老師叫我同佢一齊入去, 點知都係要ms fung出馬先得!!!

vanna肥o都o都, 我諗著snow white衫就一定好kawaii~~

wing530,
頭先我同hinhin講左, 因為佢今日返學又扮"樹熊", 所以罰佢下星期一要坐校巴返學, 直至另行通告為至!   

我又唔覺佢評估會辛苦呀~ 因為我都無逼佢, 宜家都係順其自然, 不過唔知係唔係呢排我都夜左返, 所以佢日頭o甘"痴"我~

Rank: 5Rank: 5


3381
685#
發表於 05-10-21 23:59 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

update:

1. fifi ---------2or3大 1小
2. wing530 ----- 2大1小 (南瓜雪耳糖水)
3. jaisy ----- 1 大1 小
4. pink888----1 大1 小(蛋糕)
5. Alvis--------2大1小
6. Gordon-----1大1小
7.hinhinmom----1大1小 (炒年糕)
8,heihei媽咪-----2大2小 (老水雞翼), (老水蛋~只有小朋友有份~)
9. halaha...........????
    

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


6598
686#
發表於 05-10-22 08:44 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

>dear all,
昨晚10點半就訓左喇, 原本唸住陪anson訓, 點知自己都訓埋, 仲愈訓愈眼訓tim!     今朝眼都腫埋~      點解咁早訓都會眼腫架!     平時夜訓(過12點)都仲精神d喎, 咁奇既~   

>hinhinmom,
你想叫heiheima整老水蛋呀? 還是你想整呀? 點知打錯左去heiheima果度呀?    

>fifi,
放工見啦~

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


6598
687#
發表於 05-10-22 09:08 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

>hinhinmom

sorry呀, 原來係我攪錯!   
今朝heiheima已搵左我, 原來先知道係佢叫你幫佢打上去呀!   

Rank: 5Rank: 5


1874
688#
發表於 05-10-22 09:19 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

update:

1. fifi ---------2or3大 1小
2. wing530 ----- 2大1小 (南瓜雪耳糖水)
3. jaisy ----- 1 大1 小
4. pink888----1 大1 小(蛋糕)
5. Alvis--------2大1小
6. Gordon-----1大1小
7.hinhinmom----1大1小 (炒年糕)
8,heihei媽咪-----2大2小 (老水雞翼), (老水蛋~只有小朋友有份~)
9. halaha...........炒米粉

Rank: 3Rank: 3


110
689#
發表於 05-10-22 09:19 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

[size=x-large]各位,
早晨!!!

唔知大家介唔介意加麻我入來傾.

wing530,

好彩你向hinhinmom say     
唔係今晚你就知.               

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


6598
690#
發表於 05-10-22 09:38 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

表哥,

早晨呀~   
你咪多d入黎傾計囉, 相信佢地都唔介意既~   

你今日幾點過黎呀? 唔好咁早呀, 表弟下午要     

唔同你講住, 我要去做"影后"呀~     

Rank: 5Rank: 5


2564
691#
發表於 05-10-22 09:58 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

morning

我想負責生果呀, 無問題?
今日下午vanna 表弟係屋企開birthday party, 跟手我去買生果去join 你地啦, 幾充實. 今朝重要返工

hinhinmama
我都係9:30 返工, 我日日都係9:40 到office.  

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


6598
692#
發表於 05-10-22 11:27 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

>jaisy,

無問題! 你d生果好甜好多汁, 好好味, 最緊要係, 你已整好哂一舊舊, 方便我呢d懶人呀~     

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


6598
693#
發表於 05-10-22 23:48 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

>dear all,

頭先party, anson話好開心喎, 不過, 佢驚左果支筆喎, 叫我"off"左d聲佢, 唔知攪乜鬼, 點解今年咁細膽既~   

>hinhinmom,
你返到屋企, 有無手軟呀, hinhin成隻樹熊咁攬實你, 唔累就奇喇~    順便check pm啦~

Rank: 5Rank: 5


3381
694#
發表於 05-10-23 00:06 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

wing530,
頭先出到去平台落緊雨, 我o米同hinhin講, "o華落雨呀! 快d自己行, 唔係就兩個一齊跌低呀!" 唔係點得, 行返屋企都成條街架!!!     

佢頭先返到屋企話好肚餓, 好在我醒o乍!! 拎左halaha d炒米粉, 原來倒出黎都成碗半, hinhin一個人食晒, 仲要食埋兩隻chicken wings!!! 食飽飽就瞓!     

Rank: 5Rank: 5


3381
695#
發表於 05-10-23 00:09 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

wing530,
anson係唔係睇左d好恐怖o既halloween野呀??    點解佢o甘驚o既?? 佢連隻"支珠"都好驚wo~~ 上年佢都唔會架!!!   上次你話佢都好鍾意支筆架~    

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


6598
696#
發表於 05-10-23 01:07 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

hinhinmom,

係呀, 頭先落雨呀, 我地都唔知呀, 天氣又涼喎, 真係小心冷親呀~   

好彩hinhin自己行咋, 如果唔係, 你隻手就慘喇~   

梗係啦, 頭先掛住玩, 都無食野, 我都係比左塊麵包anson食咋, 返黎再飲支奶, 跟住就訓喇, 佢咩都唔食, 好似唔識肚餓咁架~   

頭先anson訓時, 佢話玩到好累喎, 仲叫我幫佢"lin"腳呀!    

我都唔知佢攪乜鬼, 咩都話驚, 我聽佢而家個班主任講, 佢話anson同佢講, 話睇到電腦有halloween, 有鬼喎, 我問番保姆, anson叫d姐姐開比佢睇, 自己睇完又驚喎, 咁先麻煩呀!      

而家anson個度, 原來有2個班主任架~   

Rank: 5Rank: 5


3381
697#
發表於 05-10-23 10:35 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

wing530,
我等陣around 1:00會帶hinhin出阿媽度, 我會坐98c, 我到時再call你呀~

anson都幾搞笑wo, 叫你同佢"lin"腳~~   

原來st andrew's有兩個班主任架~ o甘o米好law~   

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


6598
698#
發表於 05-10-23 21:11 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

hinhinmom,

我今晚就慘喇, 因為食得飽得滯呀! 而家我老公出左去幫我買"消化餅"呀!      

今晚我地食"河粉" + 年糕, 唔知係咪食你d年糕食滯左呢?! 而家個肚好唔舒服呀, 我都係第一次要食"消化餅"架~   

我仲以為聽日係學校halloween party呀, 今朝仲搵定d"糖果"比anson返學校tim, 唔怪得anson話聽日唔係party啦, 我仲話收到通告係tim呀~   

我昨晚開始攪錯左喇, 仲唸住今日去吉之島買"差"tim, 而家知道唔趕住, 我想你幫我買呀, 你返工果頭, 方唔方便買你果支"差"呀, 我想買番呢支呀~    舊年果支跌左呀~

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


6598
699#
發表於 05-10-23 21:21 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

hinhinmom,

我老公返左黎, 佢話無"消化餅"喎,整左包"以羅果子鹽"黎, 佢話萬寧教佢喎, 你話掂唔掂架?!   

我以前都飲過呢d, 係熱氣飲既, 飲完個肚好脹既, 但而家我個肚已好脹喇喎, 怕唔怕架~   

Rank: 5Rank: 5


3381
700#
發表於 05-10-23 23:18 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

wing530,
"以羅果子鹽"好似真係清"熱氣"架wo~     

你係唔係一個人食晒我d年糕呀??    o甘唔怪得會食滯啦~     

等我以為你好心急學校個halloween party tim~ 原來你搞錯左~ :tongue:  :tongue:  anson仲叻過你~   

如果我地交換, 你就連"chai"都唔駛買啦~ right?!~~    , 仲有個角tim~   
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖