註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
珍珠宮
原文章由 hoganmama 於 08-2-15 10:32 發表 我個個咪大size lor, 係大左小小, 但其實大size係靚過細size gar
返回頂部
大宅
原文章由 hoganmama 於 08-2-15 10:30 發表 YESYES 我仔最鍾意睇有本係漫畫形式gei數學書, 得閑搵個名比你 另想問下, 新地閱讀比賽個份野, 到底係閱讀report定係創作故事? 我做左report, 但同學仔mummy話係創作故事 ...
原文章由 hoganmama 於 08-2-15 10:33 發表 我都覺得個story怪怪gar la, 無頭無尾, 但我仔又話係report wor
伯爵府
原文章由 hoganmama 於 08-2-15 10:33 發表 大鑊, 做錯左添, 唉, 又要做過
男爵府
原文章由 hoganmama 於 08-2-15 10:32 AM 發表 我個個咪大size lor, 係大左小小, 但其實大size係靚過細size gar
原文章由 yan02 於 08-2-15 10:37 發表 早上 各位 : 昨天的情人節大家過得開心嗎 ?我同平時一樣,毫無驚喜,條佬話: 我地都老夫老妻囉,不使搞呢的野啦 毫無情趣...
子爵府
原文章由 come爸嘩 於 08-2-15 10:34 發表 係咪18吋呀??? 可能我朋友太少野放入去啦, 個袋好似好大個咁. 佢買時要4仟頭, 你呢???
原文章由 多利是 於 08-2-15 10:38 發表 我大份...size 我應該無問題既...我見人拎金, 金粉紅, 金粉藍都好靚呀..:loveliness:
原文章由 ktmami 於 08-2-15 10:35 發表 英文系創作 中文早前交的是閱讀 report, 我同另一個同學 mami, 打左比幾個 mami 綜合嘅 answer 一陣我去車公廟
原文章由 hoganmama 於 08-2-15 10:42 AM 發表 我fd 係italy買4千, 個時hk sell 4千8
原文章由 lky2008 於 08-2-15 10:43 AM 發表 你唔係想買Prada咩?
原文章由 hoganmama 於 08-2-15 10:42 發表 我fd 係italy買4千, 個時hk sell 4千8
原文章由 hoganmama 於 08-2-15 10:45 發表 新地創作比賽個份wor?
原文章由 多利是 於 08-2-15 10:47 發表 係, 有唸過, 不過我見人地拎得好靚, 又心旭囉
原文章由 come爸嘩 於 08-2-15 10:47 發表 咦? 我朋友係hk買, 佢話4仟頭, 唔通佢個係16吋???