關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 37
樓主: funbabyhk
go

油塘小學家長站 - part 37 [複製鏈接]

Rank: 8Rank: 8


17382
681#
發表於 07-11-12 14:48 |只看該作者
咁你應該唔問老公,自己去買左先算嗎

原文章由 雪文 於 07-11-12 14:47 硐表
我都話佢入屋到走, 我一直都忽冷忽熱囉.

昨日我哋中咗luck draw我話好邪.( 師傅掂完我哋即刻.)問我老公要唔要去買六合彩, 我老公話我唔好咁貪心


...

Rank: 5Rank: 5


3104
682#
發表於 07-11-12 14:52 |只看該作者
很LUCKY !


原文章由 雪文 於 07-11-12 12:45 硐表
講返我昨日的旅行, 開心吓先.

昨日我哋參加戶委會的旅行, 大小同價 60元.

第一站 元朗恒香餅廠, 睇咗制餅過程同試食, 仲有頂大紅花橋可以坐住影相.

第 二站 元朗一個寺廟, 我又忘記叫咩名啦, ...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
683#
發表於 07-11-12 14:55 |只看該作者
Love

咁是否明天有開呀, 我今晚去買.. 如果中咗, 我即刻分返D俾師傳同funfun

原文章由 iloveyoub4 於 07-11-12 14:48 硐表
咁你應該唔問老公,自己去買左先算嗎

Rank: 8Rank: 8


17382
684#
發表於 07-11-12 14:55 |只看該作者
明天有呀,買小小博一博囉

原文章由 雪文 於 07-11-12 14:55 硐表
Love

咁是否明天有開呀, 我今晚去買.. 如果中咗, 我即刻分返D俾師傳同funfun

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
685#
發表於 07-11-12 15:01 |只看該作者
咁啱姐 (唔關師傅事啩 )
明天有多寶 (上期冇人中). 我先講聲 '多謝你'
原文章由 雪文 於 07-11-12 14:55 硐表


咁是否明天有開呀, 我今晚去買.. 如果中咗, 我即刻分返D俾師傳同funfun

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
686#
發表於 07-11-12 15:04 |只看該作者
我又要出街喇, 88

Rank: 8Rank: 8


17382
687#
發表於 07-11-12 15:06 |只看該作者
你今次重唔發

原文章由 funbabyhk 於 07-11-12 15:01 硐表
咁啱姐 (唔關師傅事啩 )
明天有多寶 (上期冇人中). 我先講聲 '多謝你'

Rank: 5Rank: 5


3212
688#
發表於 07-11-12 15:07 |只看該作者
原文章由 雪文 於 07-11-12 14:47 硐表
我都話佢入屋到走, 我一直都忽冷忽熱囉.

昨日我哋中咗luck draw我話好邪.( 師傅掂完我哋即刻.)問我老公要唔要去買六合彩, 我老公話我唔好咁貪心


...


六合彩....... 真係唔好咁貪心

Rank: 8Rank: 8


17382
689#
發表於 07-11-12 15:07 |只看該作者
=收工 我要6點

原文章由 funbabyhk 於 07-11-12 15:04 硐表
我又要出街喇, 88

Rank: 8Rank: 8


17382
690#
發表於 07-11-12 15:08 |只看該作者
都唔係呀,我都會成日下架

原文章由 novemberwm 於 07-11-12 15:07 硐表


六合彩....... 真係唔好咁貪心

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
691#
發表於 07-11-12 15:09 |只看該作者
你就好啦, 又收工la
原文章由 funbabyhk 於 07-11-12 15:04 硐表
我又要出街喇, 88

Rank: 5Rank: 5


3212
692#
發表於 07-11-12 15:09 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 07-11-12 15:06 硐表
你今次重唔發


發.......就好lor........ 文文姐, 可以諗一諗bor, 橫掂都係 lor.....

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
693#
發表於 07-11-12 15:09 |只看該作者
love, 係咪已faxed?
原文章由 iloveyoub4 於 07-11-12 15:08 硐表
都唔係呀,我都會成日諗下架

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
694#
發表於 07-11-12 15:09 |只看該作者
嘩, 證券行好生意到呀

而家抽新股抽唔抽到都要交30元手續費

Rank: 5Rank: 5


3212
695#
發表於 07-11-12 15:09 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 07-11-12 15:09 硐表
你就好啦, 又收工la


我都係咁話啦 !!!

Rank: 5Rank: 5


3212
696#
發表於 07-11-12 15:12 |只看該作者
各位, 係都同大家講聲唔好意思, 個日黎唔到同你地食好味王.......
好唔開心, 仲要亞仔跌親個額頭......... 俾我mami 發我脾氣.......

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
697#
發表於 07-11-12 15:17 |只看該作者
收到la, 唔該晒
原文章由 hoganmama 於 07-11-12 15:09 硐表
love, 係咪已faxed?

Rank: 5Rank: 5


2967
698#
發表於 07-11-12 15:18 |只看該作者
Hi, everyone.我今日唔返工
Be Happy Everyday

Rank: 5Rank: 5


3212
699#
發表於 07-11-12 15:19 |只看該作者
原文章由 cyclmama 於 07-11-12 15:18 硐表
Hi, everyone.我今日唔返工


你放左假 ar ? 就係成日都好似唔見左你........

Rank: 5Rank: 5


3212
700#
發表於 07-11-12 15:21 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 07-11-12 15:07 硐表
=收工 我要6點


唔好羨慕咁多啦...............
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖