註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
伯爵府
原文章由 雪文 於 07-11-12 14:47 硐表 我都話佢入屋到走, 我一直都忽冷忽熱囉. 昨日我哋中咗luck draw我話好邪.( 師傅掂完我哋即刻.)問我老公要唔要去買六合彩, 我老公話我唔好咁貪心 ...
返回頂部
大宅
原文章由 雪文 於 07-11-12 12:45 硐表 講返我昨日的旅行, 開心吓先. 昨日我哋參加戶委會的旅行, 大小同價 60元. 第一站 元朗恒香餅廠, 睇咗制餅過程同試食, 仲有頂大紅花橋可以坐住影相. 第 二站 元朗一個寺廟, 我又忘記叫咩名啦, ...
珍珠宮
原文章由 iloveyoub4 於 07-11-12 14:48 硐表 咁你應該唔問老公,自己去買左先算嗎
原文章由 雪文 於 07-11-12 14:55 硐表 Love 咁是否明天有開呀, 我今晚去買.. 如果中咗, 我即刻分返D俾師傳同funfun
男爵府
原文章由 雪文 於 07-11-12 14:55 硐表 咁是否明天有開呀, 我今晚去買.. 如果中咗, 我即刻分返D俾師傳同funfun
原文章由 funbabyhk 於 07-11-12 15:01 硐表 咁啱姐 (唔關師傅事啩 ) 明天有多寶 (上期冇人中). 我先講聲 '多謝你'
原文章由 funbabyhk 於 07-11-12 15:04 硐表 我又要出街喇, 88
原文章由 novemberwm 於 07-11-12 15:07 硐表 六合彩....... 真係唔好咁貪心
子爵府
原文章由 iloveyoub4 於 07-11-12 15:06 硐表 你今次重唔發
原文章由 iloveyoub4 於 07-11-12 15:08 硐表 都唔係呀,我都會成日諗下架
原文章由 hoganmama 於 07-11-12 15:09 硐表 你就好啦, 又收工la
原文章由 hoganmama 於 07-11-12 15:09 硐表 love, 係咪已faxed?
原文章由 cyclmama 於 07-11-12 15:18 硐表 Hi, everyone.我今日唔返工
原文章由 iloveyoub4 於 07-11-12 15:07 硐表 =收工 我要6點