註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
男爵府
原文章由 雪文 於 07-10-31 15:31 硐表 COME, FUN 我係NDSL養咗條dog, 請問每日要做d咩加 ??
返回頂部
大宅
原文章由 funbabyhk 於 07-10-31 15:11 硐表 叫佢做 cy 呀 (唔係 ck), 唔該
珍珠宮
原文章由 雪文 於 07-10-31 15:38 硐表 how much?
原文章由 cyclmama 於 07-10-31 15:46 硐表 come, 雪文 我係長頭髮,仲好多tim,佢有平有貴,我簡咗最貴個隻,剪埋頭髮$858,d同事話幾好,mon-fri 3:00前, 用我張住戶證有9折
子爵府
原文章由 funbabyhk 於 07-10-31 15:41 硐表 我唔識 或者 jerryma 玩過 bor
原文章由 雪文 於 07-10-31 15:45 硐表 C人BK, 成日晒咗人哋心機 come,請同我問吓晴晴. 亞頭, CY, 我而家有12個萬O印花啦, 如果你哋各有四個, 咁就齊數, 請mail俾我啦, 唔該. ...
原文章由 龍舌蘭 於 07-10-31 15:41 硐表 用錢莊, 轉個頭就到啦.
原文章由 novemberwm 於 07-10-31 15:42 硐表 CK 你幾時做左名牌子 AR ???
原文章由 雪文 於 07-10-31 15:55 硐表 $858
原文章由 come爸嘩 於 07-10-31 16:05 硐表 $858好貴囉, 我剪開度收$440.00
原文章由 龍舌蘭 於 07-10-31 15:56 硐表 雪文: 去馬交我是星期日去的, 住了一晚才回來. 星期一市面不太多人. 不過去威尼斯人的酒店車最少要排4-5架車. 我們冇去. 因為女沒去過澳門, 今次帶佢去行下. 佢最開心係漁人碼頭玩遊戲機. 反而機動遊戲好多都冇 ...
原文章由 雪文 於 07-10-31 16:23 硐表 LanLan 收到啦, 我剛打電話俾你, 你無听到是嗎 ?