關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 36
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站 - part 36 [複製鏈接]

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
681#
發表於 07-10-31 15:41 |只看該作者
我唔識  或者 jerryma 玩過 bor
原文章由 雪文 於 07-10-31 15:31 硐表
COME, FUN

我係NDSL養咗條dog, 請問每日要做d咩加 ??

Rank: 5Rank: 5


3212
682#
發表於 07-10-31 15:42 |只看該作者
原文章由 funbabyhk 於 07-10-31 15:11 硐表
叫佢做 cy 呀 (唔係 ck), 唔該


CK 你幾時做左名牌子 AR ???

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
683#
發表於 07-10-31 15:45 |只看該作者
C人BK, 成日晒咗人哋心機

come,請同我問吓晴晴.

亞頭, CY, 我而家有12個萬O印花啦, 如果你哋各有四個, 咁就齊數, 請mail俾我啦, 唔該.

Rank: 5Rank: 5


2967
684#
發表於 07-10-31 15:46 |只看該作者
come, 雪文
我係長頭髮,仲好多tim,佢有平有貴,我簡咗最貴個隻,剪埋頭髮$858,d同事話幾好,mon-fri 3:00前, 用我張住戶證有9折

原文章由 雪文 於 07-10-31 15:38 硐表
how much?

Rank: 5Rank: 5


2967
685#
發表於 07-10-31 15:52 |只看該作者
,又error, 都唔知reply得唔得

Rank: 6Rank: 6


8953
686#
發表於 07-10-31 15:54 |只看該作者

回覆 #556 雪文 的文章

雪文:
去馬交我是星期日去的, 住了一晚才回來.
星期一市面不太多人.  不過去威尼斯人的酒店車最少要排4-5架車.  我們冇去.
因為女沒去過澳門, 今次帶佢去行下. 佢最開心係漁人碼頭玩遊戲機.  反而機動遊戲好多都冇開, 可能因為冇人瓜....

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
687#
發表於 07-10-31 15:55 |只看該作者
$858

原文章由 cyclmama 於 07-10-31 15:46 硐表
come, 雪文
我係長頭髮,仲好多tim,佢有平有貴,我簡咗最貴個隻,剪埋頭髮$858,d同事話幾好,mon-fri 3:00前, 用我張住戶證有9折

Rank: 6Rank: 6


8953
688#
發表於 07-10-31 15:56 |只看該作者

回覆 #556 雪文 的文章

雪文:
去馬交我是星期日去的, 住了一晚才回來.
星期一市面不太多人.  不過去威尼斯人的酒店車最少要排4-5架車.  我們冇去.
因為女沒去過澳門, 今次帶佢去行下. 佢最開心係漁人碼頭玩遊戲機.  反而機動遊戲好多都冇開, 可能因為冇人瓜....

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
689#
發表於 07-10-31 15:56 |只看該作者
等收工

Rank: 5Rank: 5


2967
690#
發表於 07-10-31 15:58 |只看該作者
亞女有養,我今晚問吓,不過佢唔係日日理佢ga,因為放假我先俾佢玩
原文章由 funbabyhk 於 07-10-31 15:41 硐表
我唔識  或者 jerryma 玩過 bor

Rank: 5Rank: 5


2967
691#
發表於 07-10-31 16:00 |只看該作者
我應該有,今晚返屋企check吓,聽日寄俾你
原文章由 雪文 於 07-10-31 15:45 硐表
C人BK, 成日晒咗人哋心機

come,請同我問吓晴晴.

亞頭, CY, 我而家有12個萬O印花啦, 如果你哋各有四個, 咁就齊數, 請mail俾我啦, 唔該. ...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
692#
發表於 07-10-31 16:01 |只看該作者
原文章由 龍舌蘭 於 07-10-31 15:41 硐表

用錢莊, 轉個頭就到啦.

龍媽: 真係要比個""字你, 你知而家d人仔幾咁搶手架啦!!! 要攪? 真係15mins就攪掂啦, 係我chinx 老細玩野之麻!

Rank: 5Rank: 5


2967
693#
發表於 07-10-31 16:04 |只看該作者
係就好la
原文章由 novemberwm 於 07-10-31 15:42 硐表


CK 你幾時做左名牌子 AR ???

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
694#
發表於 07-10-31 16:05 |只看該作者
原文章由 雪文 於 07-10-31 15:55 硐表
$858

$858好貴囉, 我剪開度收$440.00

Rank: 5Rank: 5


2967
695#
發表於 07-10-31 16:19 |只看該作者
有d平gei package gei, 只不過我簡咗最貴個隻,因為我之前係第二度電髮,電到d頭髮c咗,e+d頭髮已經滑咗好多.
原文章由 come爸嘩 於 07-10-31 16:05 硐表

$858好貴囉, 我剪開度收$440.00

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
696#
發表於 07-10-31 16:23 |只看該作者
LanLan

收到啦, 我剛打電話俾你, 你無听到是嗎 ?

原文章由 龍舌蘭 於 07-10-31 15:56 硐表
雪文:
去馬交我是星期日去的, 住了一晚才回來.
星期一市面不太多人.  不過去威尼斯人的酒店車最少要排4-5架車.  我們冇去.
因為女沒去過澳門, 今次帶佢去行下. 佢最開心係漁人碼頭玩遊戲機.  反而機動遊戲好多都冇 ...

Rank: 6Rank: 6


8953
697#
發表於 07-10-31 16:37 |只看該作者
原文章由 雪文 於 07-10-31 16:23 硐表
LanLan

收到啦, 我剛打電話俾你, 你無听到是嗎 ?

同老闆講緊電話.
咩事......

Rank: 5Rank: 5


3212
698#
發表於 07-10-31 16:43 |只看該作者
原文章由 雪文 於 07-10-31 15:45 硐表
C人BK, 成日晒咗人哋心機

come,請同我問吓晴晴.

亞頭, CY, 我而家有12個萬O印花啦, 如果你哋各有四個, 咁就齊數, 請mail俾我啦, 唔該. ...


我已經貼左信封及郵票啦, 一陣放工擺埋落郵箱...........

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
699#
發表於 07-10-31 16:55 |只看該作者
雪文: 我今晚問左亞女養狗果度再話比你知.

xx知道有$$, 面口即刻唔同晒!:tongue:

Rank: 6Rank: 6


8953
700#
發表於 07-10-31 17:00 |只看該作者
收工!
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖